Usługi pozycjonowania dla firm z Zabrza
Wszystkim przedsiębiorcom prowadzącym swoje biznesy na terenie Zabrza i okolic, oferujemy skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, jako sprawdzoną formę reklamy w sieci. Zamieszkiwane przez ponad 170 000 mieszkańców miasto to jeden z głównych ośrodków Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, co wpływa na wysoki stopień konkurencyjności w wielu branżach. W takich warunkach pozycjonowanie stron www nabiera szczególnego znaczenia, ułatwiając osiągnięcie przewagi nad biznesowymi rywalami z najbliższej okolicy lub regionu.
Pozycjonowanie Zabrze – oferta agencji Artefakt
Odpowiadając na zróżnicowane potrzeby górnośląskich przedsiębiorców, proponujemy bardzo bogatą gamę działań, obejmującą wszystkie najważniejsze formy efektywnego pozycjonowania marek w sieci. W zakresie usług SEO, które realizujemy, znajdują się:
- pozycjonowanie lokalne – odpowiednie dla firm, których priorytetem jest budowanie swojej pozycji na miejscowym rynku. Strategia local SEO obejmuje działania ukierunkowane na słowa kluczowe odnoszące się bezpośrednio do danej lokalizacji, wykorzystując m.in. GPS, Mapy Google, czy środowisko Google Moja Firma,
- pozycjonowanie sklepów internetowych – obejmujące działania SEO dla branży e-commerce. Wysoka pozycja serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania pozwala wyprzedzić konkurencję, sprzyja zdobywaniu nowych klientów oraz wpływa na zwiększenie sprzedaży,
- long-tail SEO, czyli pozycjonowanie na tzw. długi ogon – bardzo przydatne w przypadku promocji rozbudowanych serwisów i platform sprzedażowych. Strategia ta pozwala pozycjonować stronę na bardzo dużą liczbę słów kluczowych, a także na złożone, precyzyjne zapytania, pochodzące w większości od użytkowników o ściśle określonych potrzebach konsumenckich,
- pozycjonowanie wizerunkowe – stanowiące skuteczny sposób kreowania wizerunku marki w sieci. Wysoka pozycja w rankingu Google przekłada się na wzrost zaufania do firmy, co oprócz efektu sprzedażowego, gwarantuje również szereg korzyści wizerunkowych,
- optymalizacja konwersji – forma skutecznego pozycjonowania adresowana do podmiotów nastawionych na osiąganie konkretnych celów: wyników sprzedaży, pozyskiwanie użytkowników, zwiększanie ruchu na stronie etc. Bardzo ważnymi elementami takiej strategii są m.in. analityka internetowa, testy poszczególnych rozwiązań oraz badanie zachowań użytkowników stron www.