SEO i pozycjonowanie lokalne jest dobrym rozwiązaniem dla miejscowych firm. Algorytm Google od dawna bierze pod uwagę geolokalizację użytkownika, gdy ten wyszukuje usługi lub sklepy. W wynikach pokazuje się mapa z zaznaczonymi pinezkami, a poniżej lista serwisów, które mogą go zainteresować.
Skuteczne lokalne pozycjonowanie stron pod słowa kluczowe związane z konkretną lokalizacją opiera się nie tylko na wyborze dobrych fraz. To także:
Jesteśmy jedną z najstarszych w Polsce agencji specjalizujących się w marketingu internetowym. Pomogliśmy osiągnąć wysokie pozycje tysiącom firm z całej Polski, także tym z siedzibą w Gdyni i okolicach. Od lat służymy wiedzą i zaangażowaniem, by pomóc klientom osiągać coraz lepsze zyski.
Nad każdym serwisem czuwa zespół specjalistów marketingu internetowego, od SEO, przez Content Marketing, aż po analitykę. Dysponujemy własnym działem wdrożeń. Zajmiemy się promocją serwisu od początku do końca. W ramach ryczałtu każdy klient otrzymuje od nas porcję darmowych treści na start.
Artefakt to najwygodniejsza opcja dla zapracowanych przedsiębiorców. Tysiące właścicieli firm powierzyło nam całkowity nadzór nad marketingiem internetowym: pozycjonowaniem organicznym, jak i Google Ads. W tym: lokalne SEO.
Ze względu na bogate doświadczenie znamy specyfikę wielu branż: od medycyny, finansów, po e-commerce i sektor usług. Pomogliśmy setkom stron osiągnąć lepsze miejsce w rankingu Google.
Profesjonalne pozycjonowanie stron to:
Pozycjonowanie sklepów e-commerce. Sprzedaż internetowa gwałtownie zyskała na znaczeniu. By zaistnieć w wynikach wyszukiwania i przebić się przez konkurencję, trzeba zastosować wszystkie dostępne środki.
Współpracujemy z e-sklepami od lat, dzięki czemu zdobyliśmy niezbędne doświadczenie. Mamy głębokie rozumienie potrzeb branży, dopasowujemy się do każdego klienta. Wiemy, w jaki sposób poprawić widoczność na te frazy, które najlepiej sprzedają.
Gdynia to dynamicznie rozwijające się miasto z dużym potencjałem biznesowym, zarówno dla firm usługowych, jak i e-commerce. Coraz więcej mieszkańców i turystów korzysta z wyszukiwarki Google, by znaleźć produkty czy usługi „tu i teraz”. Dlatego optymalizacja SEO staje się decydującym narzędziem do przyciągnięcia klientów z najbliższej okolicy.
Oto główne powody, dla których warto wdrożyć lokalne SEO w Gdyni:
Gdynia to miasto o dużym potencjale lokalnym. Rozwija się handel, usługi i sektor turystyczny. W tak konkurencyjnym środowisku widoczność w Google często decyduje o tym, kto przyciągnie klienta. Działania SEO pozwalają dotrzeć do osób z konkretnej okolicy, które szukają usług lub produktów tu i teraz. Nie każda branża korzysta z niego w równym stopniu, ale są takie, które zyskują szczególnie dużo.
Oto branże w Gdyni, dla których SEO może przynieść największy zwrot:
SEO lokalne to potężne narzędzie dla firm, które chcą skutecznie przyciągać klientów z konkretnego obszaru. W Gdyni – mieście dużych możliwości – odpowiednia widoczność w Google może zadecydować o przewadze nad konkurencją.
Każdy klient otrzymuje dedykowanego specjalistę SEO, odpowiedzialnego za przygotowanie strategii i nadzór nad jej realizacją.
Po wstępnej analizie strony, obejmującej sprawdzenie historii oraz podstawowych parametrów, przygotowuje kompleksowe rekomendacje dotyczące treści oraz struktury.
Po ich akceptacji oraz wdrożeniu przychodzi czas na doprecyzowanie podejścia. Cyklicznie wysyłamy analizy oraz raporty, dbając o zadowolenie klientów.
Od samego początku współpracy pozyskujemy linki z wartościowych źródeł.
Dbamy o dobry kontakt z klientem i relacje oparte na zaufaniu. Przygotowujemy rekomendacje w oparciu o rzeczywiste potrzeby zleceniodawcy. Podstawą naszej pracy jest dialog. Zapraszamy do kontaktu!
SEO kierowane na konkretne miasta jest dobrym rozwiązaniem dla miejscowych firm. Algorytm Google od dawna bierze pod uwagę geolokalizację użytkownika, gdy ten wyszukuje usługi lub sklepy. W wynikach pokazuje się mapa z zaznaczonymi pinezkami, a poniżej – lista serwisów, które mogą go zainteresować.
Optymalizacja współczynnika konwersji. Duży ruch to jeszcze nie wszystko. Żeby się liczył, musi przynieść zyski. Czasem zdarza się, że pozycje rosną, jednak sprzedaż stoi w miejscu. Możemy znaleźć przyczynę braku konwersji i zastosować najlepsze rozwiązanie. Z pomocą zespołu specjalistów od analityki, testów oraz dużego doświadczenia podpowiemy, jak zachęcić klientów do zakupu.
Pozycjonowanie long tail. Czasem, zamiast walczyć o pierwsze miejsce dla trudnej frazy, warto zastosować inną strategię. Wybór kilkunastu-kilkudziesięciu rzadziej wyszukiwanych słów kluczowych przyniesie szybsze, bardziej miarodajne efekty. Dłuższe, konkretne frazy pozwolą dotrzeć do sprecyzowanej grupy odbiorców, którzy lepiej konwertują.
Każdy klient otrzymuje dedykowanego specjalistę SEO, odpowiedzialnego za przygotowanie strategii i nadzór nad jej realizacją. Po wstępnej analizie strony, obejmującej sprawdzenie historii oraz podstawowych parametrów, przygotowuje kompleksowe rekomendacje dotyczące treści oraz struktury. Po ich akceptacji oraz wdrożeniu przychodzi czas na doprecyzowanie podejścia. Cyklicznie wysyłamy analizy oraz raporty, dbając o zadowolenie klientów. Od samego początku współpracy pozyskujemy linki z wartościowych źródeł.
Pozycjonowanie lokalne to wiele korzyści, m.in. większa widoczność w Google, wzrost klientów z okolicy czy budowa przewagi konkurencyjnej. Dzięki lokalnemu marketingowi internetowemu, a konkretnie działaniom SEO, firmy z Gdyni i okolic odnotowują wzrost ruchu na stronie, a finalnie wyższą sprzedaż.
Tak, z pomocą Artefaktu możesz zoptymalizować wizytówkę Google Moja Firma. Pomagamy w pełnej konfiguracji i zarządzaniu profilem, by maksymalnie zwiększyć lokalną widoczność Twojej firmy w Google i Google Maps. Takie działania prowadzą do wzrostu liczby nowych klientów z Gdyni i okolic.
Firmom z Gdyni i okolic rekomenduje się lokalne pozycjonowanie, tj. audyt SEO, optymalizacja wizytówki Google Moja Firma, dopasowanie lokalnych fraz kluczowych, content marketing oraz link building. Celem tych działań SEO jest zwiększenie widoczności firmy w sieci i dotarcie do klientów z regionu.
Tak. W ramach pozycjonowania sklepów internetowych, agencja przeprowadza kampanie SEO dla e-commerce. Ich celem jest wzrost widoczności produktów, generowanie ruchu organicznego i poprawa konwersji w e-sklepie. Takie działania pomagają wyróżnić się firmom na tle konkurencji w Gdyni i jej okolicach.
Współpraca z agencją SEO zaczyna się od audytu SEO i analizy potrzeb firmy. W kolejnym kroku powstaje strategia pozycjonowania i następuje wdrożenie optymalizacji strony. Klient otrzymuje też regularne raporty z przeprowadzonych działań i monitoring efektów.
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Krakowska 52
50-425 Wrocław
Adres korespondencyjny:
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Towarowa 35
61-896 Poznań
Telefon: 739 943 500
E-mail: firma@artefakt.pl
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.