Pozycjonowanie stron we Wrocławiu – jak promować działalność lokalną w internecie?
Pozycjonowanie lokalne to usługa skierowana dla przedsiębiorców prowadzących działalność o charakterze regionalnym. Istotą strategii local SEO jest docieranie z ofertą do klientów poszukujących usług lub produktów w ściśle określonej lokalizacji, w której znajduje się siedziba, oddział lub placówka danej firmy. Skuteczna promocja prowadzona przez agencję SEO opiera się przede wszystkim na pozycjonowaniu strony firmowej na frazy lokalne oraz założeniu i optymalizacji wizytówki Google Moja Firma.
Zwiększając widoczność lokalnych przedsiębiorstw w organicznych wynikach wyszukiwania, rezygnujemy z ogólnych słów kluczowych na rzecz słów kluczowych z lokalizacjami. I tak np. w przypadku pozycjonowania zakładu fryzjerskiego we Wrocławiu, dokonujemy doboru fraz typu:
- Fryzjer Wrocław – 14 800 wyszukań miesięcznie,
- Wrocław fryzjer – 1 600 wyszukań miesięcznie,
- Salon fryzjerski Wrocław – 1 600 wyszukań miesięcznie,
- Fryzjer Wrocław Krzyki – 590 wyszukań miesięcznie,
- Zakład fryzjerski Wrocław – 210 wyszukań miesięcznie.
Następnie przeprowadzamy audyt serwisu – eliminujemy błędy w kodzie strony, przygotowujemy wartościowe treści, optymalizujemy znaczniki Title i Description, osadzamy wizytówkę Google Moja Firma, aby ułatwić klientom dotarcie do firmy i jednocześnie wspomóc pozycjonowanie w mapach. Zalecamy również dostosowanie witryny do poprawnego wyświetlania na urządzeniach mobilnych, aby w ten sposób pozyskiwać użytkowników poszukujących lokalnych działalności za pomocą smartfonów lub tabletów.
Nasz agencja SEO posiada bogate doświadczenie w pozycjonowaniu stron firm z Wrocławia. Chętnie współpracujemy z przedsiębiorcami działającymi na obszarze stolicy Dolnego Śląska, aby podnieść konkurencyjność naszego regionu. Z przyjemnością odwiedzamy klientów lub zapraszamy ich do biura, aby omówić realizację kolejnych działań SEO.