Pozycjonowanie stron w Trójmieście
Trójmiasto to nowoczesna aglomeracja, w której funkcjonują tysiące większych oraz mniejszych firm. Część z nich nastawiona jest na dotarcie do lokalnego klienta, ceniącego zarówno bliskie położenie danego punktu usługowego czy handlowego, jak i jakość oferowanych usług. Innym zależy na zasięgu ogólnopolskim, czy nawet międzynarodowym, i w tym kierunku prowadzą swoje działania. W poszukiwaniu firm najlepiej odpowiadających na ich potrzeby klientom pomaga internetowa wyszukiwarka, a pozycjonowanie stron w Trójmieście nie różni się od pozycjonowania firma w innych miejscowościach. Tutaj liczy się przede wszystkim wysoka pozycja w rankingu wyszukiwarki Google – serwisu, którego schemat działania doskonale znają specjaliści agencji Artefakt.
Jak wypromować biznes w Trójmieście? Internet stanowi jedno z podstawowych źródeł informacji i najpopularniejsze obecnie miejsce robienia zakupów czy wyszukiwania usługodawców. Właśnie dlatego pozycjonowanie, inaczej SEO, okazuje się jednym z najlepszych sposobów na dotarcie do nowych klientów. Jest procesem, na który składa się wiele elementów związanych z optymalizacją strony internetowej. Specjaliści zlecają audyt, którego przeprowadzenie okazuje się niezbędne na początku współpracy. Polega on na rzetelnej weryfikacji zawartości witryny oraz zdefiniowaniu błędów, wpływających z dużym prawdopodobieństwem na niską pozycję w wyszukiwarce. Dzięki niemu możliwe jest wdrożenie dalszych działań, takich jak:
- 1. Techniczna optymalizacja witryny, w skład której wchodzi między innymi poprawa prędkości przesyłu danych, stworzenie wersji mobilnej lub responsywnej, zastosowanie metatagów i wdrożenie certyfikatu SSL oraz bezpiecznego protokołu HTTPS.
- 2. Rozbudowa atrakcyjnych, unikalnych treści, nasyconych dopasowanymi do danej działalności frazami kluczowymi.
- 3. Link building, czyli pozyskiwanie dobrej jakości odnośników zewnętrznych oraz tworzenie przejrzystej struktury linków wewnętrznych.