Współpraca opiera się na kilku zdecydowanych krokach.
1. W pierwszej kolejności przygotowujemy listę słów kluczowych, która zaspokoi oczekiwania klienta. Wybieramy frazy często wyszukiwane, dzięki czemu więcej potencjalnych klientów będzie mogło trafić na stronę. Skuteczne pozycjonowanie na Szczecin wymaga również doboru słów kluczowych zawierających nazwę miasta. Na podstawie liczby i trudności fraz ustalamy atrakcyjną cenę ryczałtu.
2. Wyznaczony specjalista SEO analizuje stronę. Ocenia jej silne i słabe punkty, stopień optymalizacji, bierze pod uwagę profil linków. To najważniejszy etap przed rozpoczęciem audytu. Aby podjąć najlepszą ścieżkę rozwoju, trzeba dobrze rozpoznać stan obecny.
3. Przeprowadzamy kompleksowy audyt SEO, korygujący dawne błędy i sprowadzające stronę na dobry tor. Wszelkie niejasności w strukturze zostają doprecyzowane, każda podstrona zyskuje odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi. Copywriterzy tworzą atrakcyjną treść, a zespół wdrożeniowców czuwa nad poprawną implementacją zmian.
4. Gdy strona zaczyna pozytywnie reagować, a wykresy rosną, nadchodzi czas na szukanie nowych rozwiązań lub dopracowanie szczegółów. Wspólnie z klientem budujemy przyszłość domeny i zwiększymy jego zyski.