Pozycjonowanie Kraków – promocja lokalnych działalności
Jesteśmy ekspertami w zakresie pozycjonowania lokalnego. Doskonale znamy specyfikę promocji lokalnych biznesów w internecie, potrafimy przygotować i wdrożyć skuteczną strategię lokal SEO, uwzględniającą potrzeby przedsiębiorcy. Dla przykładu pozycjonując stronę internetową reklamującą działalność prowadzoną w Krakowie, należy zwrócić uwagę, że jest to miejsce popularne turystycznie. Produktów i usług poszukują tutaj mieszkańcy, turyści z Polski i zagranicy oraz osoby wybierające się w podróż służbową. Z tego względu należy zastanowić się nad grupą docelową, do której kierowana jest oferta i na tej podstawie dokonać doboru fraz lokalnych.
Będąc np. właścicielem kawiarni na krakowskim rynku, do pozycjonowania strony należałoby wybrać takie frazy jak:
- Kawiarnia Kraków – 6 600 wyszukań miesięcznie,
- Najlepsza kawiarnia w Krakowie – 260 wyszukań miesięcznie,
- Kawiarnia rynek Kraków – 170 wyszukań miesięcznie,
- Kawiarnia na rynku w Krakowie – 50 wyszukań miesięcznie.
Aby docierać do zagranicznych turystów posługujących się językiem angielskim, warto uwzględnić w strategii pozycjonowania regionalnego następujące słowa kluczowe:
- Kraków Cafes,
- The best Cafés And Teahouses in Kraków,
- Cafes in Kraków,
- Cafes in Cracow.
Jednym z narzędzi pozwalających na efektywne pozycjonowanie firmy na krakowskim rynku jest założenie wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie nie tylko pozwala na obecność w Google Maps i pozyskiwanie użytkowników z wyników lokalnych, ale wspomaga zwiększanie widoczności strony internetowej lokalnego przedsiębiorcy. Systematyczna aktualizacja danych, dodawanie zdjęć i zdobywanie wysokich ocen od Lokalnych przewodników to recepta na stabilną pozycję profilu GMF w wyszukiwarce Google.