Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Pozycjonowanie

/ Słownik SEO
Wyszukiwarka internetowa Google

Pozycjonowanie (inaczej SEO) jest procesem polegającym na dostosowaniu strony internetowej do wymagań wyszukiwarki Google i zwiększeniu jej widoczności w sieci. Oznacza to, że strona internetowa będzie pojawiała się wyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki temu więcej osób odwiedzi stronę i zainteresuje się oferowanymi produktami lub usługami.

Proces pozycjonowania, związany z szeroko pojętym marketingiem internetowym, wiąże się z nieustannym monitorowaniem algorytmów wyszukiwarek i dostosowaniem stron internetowych, żeby były przyjazne wyszukiwarkom.

Częścią pozycjonowania jest także odpowiednia optymalizacja strony – dopasowanie budowy, struktury lub samej treści (łącznie z wyszukiwaniem odpowiednich słów kluczowych dla danej witryny) w celu ułatwienia indeksowania serwisu. Jest to bardzo ważny element procesu pozycjonowania, ponieważ drobne zmiany strukturalne na stronie mogą sprawić, że pozycja w wynikach wyszukiwania będzie nieco wyższa.

Ponadto pozycjonowanie polega na pozyskiwaniu zewnętrznych odnośników do naszej strony (czyli linków, które będą kierowały użytkowników na nasz serwis), co również ma ogromny wpływ na miejsce w rankingu Google.

Najnowsze artykuły na blogu:
Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować...
Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które...
Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół...
Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto...
Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem...