Pozycjonowanie

/ Słownik SEO
Wyszukiwarka internetowa Google

Pozycjonowanie (inaczej SEO) jest procesem polegającym na dostosowaniu strony internetowej do wymagań wyszukiwarki Google i zwiększeniu jej widoczności w sieci. Oznacza to, że strona internetowa będzie pojawiała się wyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki temu więcej osób odwiedzi stronę i zainteresuje się oferowanymi produktami lub usługami.

Proces pozycjonowania, związany z szeroko pojętym marketingiem internetowym, wiąże się z nieustannym monitorowaniem algorytmów wyszukiwarek i dostosowaniem stron internetowych, żeby były przyjazne wyszukiwarkom.

Częścią pozycjonowania jest także odpowiednia optymalizacja strony – dopasowanie budowy, struktury lub samej treści (łącznie z wyszukiwaniem odpowiednich słów kluczowych dla danej witryny) w celu ułatwienia indeksowania serwisu. Jest to bardzo ważny element procesu pozycjonowania, ponieważ drobne zmiany strukturalne na stronie mogą sprawić, że pozycja w wynikach wyszukiwania będzie nieco wyższa.

Ponadto pozycjonowanie polega na pozyskiwaniu zewnętrznych odnośników do naszej strony (czyli linków, które będą kierowały użytkowników na nasz serwis), co również ma ogromny wpływ na miejsce w rankingu Google.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....