Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Pozycjonowanie

/ Słownik SEO
Wyszukiwarka internetowa Google

Pozycjonowanie (inaczej SEO) jest procesem polegającym na dostosowaniu strony internetowej do wymagań wyszukiwarki Google i zwiększeniu jej widoczności w sieci. Oznacza to, że strona internetowa będzie pojawiała się wyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki temu więcej osób odwiedzi stronę i zainteresuje się oferowanymi produktami lub usługami.

Proces pozycjonowania, związany z szeroko pojętym marketingiem internetowym, wiąże się z nieustannym monitorowaniem algorytmów wyszukiwarek i dostosowaniem stron internetowych, żeby były przyjazne wyszukiwarkom.

Częścią pozycjonowania jest także odpowiednia optymalizacja strony – dopasowanie budowy, struktury lub samej treści (łącznie z wyszukiwaniem odpowiednich słów kluczowych dla danej witryny) w celu ułatwienia indeksowania serwisu. Jest to bardzo ważny element procesu pozycjonowania, ponieważ drobne zmiany strukturalne na stronie mogą sprawić, że pozycja w wynikach wyszukiwania będzie nieco wyższa.

Ponadto pozycjonowanie polega na pozyskiwaniu zewnętrznych odnośników do naszej strony (czyli linków, które będą kierowały użytkowników na nasz serwis), co również ma ogromny wpływ na miejsce w rankingu Google.

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...