Co to jest filtr wyszukiwarki? - Blog Artefakt

Filtr wyszukiwarki

/ Słownik SEO
Narzędzia i aplikacje internetowe
Filtr wyszukiwarki – to element algorytmu wyszukiwarki. Pojawia się wtedy, kiedy zachodzi podejrzenie, że pozycja strony w wynikach wyszukiwania została osiągnięta w sposób „nienaturalny” np.: przez zbyt duży przyrost ilości linków.
Efektem działania filtru jest obniżenie pozycji strony. Filtry mają różną moc – jedne obniżają tylko o kilka pozycji, inne powodują, że strony nie ma wcale przy zapytaniach na daną frazę.
Filtr nakładany jest zazwyczaj na pojedyncze słowo kluczowe lub grupę podobnie „linkowanych” fraz. Czas nałożenia filtru liczony jest w miesiącach, a „wyjście” z niego jest pracochłonne i trudne. Uzyskanie filtru jest najczęściej skutkiem pospiesznegoamatorskiego pozycjonowania, ale zdarzają się filtry „samoistne” wynikające ze zmian wag w algorytmach wyszukiwania.
Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...