Wtyczka Advanced SEO Tools do WordPressa

/ SEO
analityka internetowa e-commerce

WordPress jest łatwym w obsłudze systemem CMS, dzięki któremu każdy stworzy swoją stronę internetową lub blog. Niestety całkowicie darmowa wersja wordpress.org (wraz z darmowym hostingiem) nie umożliwia podejmowania zbyt zaawansowanych działań w zakresie SEO. Ustawione na sztywno identyczne dla wszystkich podstron Title lub Description nie pomagają w osiągnięciu wysokiej pozycji w SERP. Wtyczka Advanced SEO Tools dostępna w płatnym planie ma wyeliminować ten problem.

Zaawansowane SEO nie takie zaawansowane

Nowa funkcjonalność Advanced SEO Tools będzie dostępna dla użytkowników WordPressa, którzy korzystają z planu biznesowego (w Polsce kosztuje ok. 25 $ miesięcznie). Osoba prowadząca bloga lub stronę za jej pomocą będzie mogła:

  • Ustawić indywidualne meta description dla każdej podstrony, każdego posta na blogu,
  • Przygotować Title dla każdej podstrony w serwisie,
  • Sprawdzić, jak post będzie prezentował się w wynikach wyszukiwania, mediach społecznościowych lub w czytniku WordPressa.

Advanced SEO Tools nie można więc nazwać zbyt zaawansowaną wtyczką pomagającą w optymalizacji strony internetowej. Osoby, które korzystają jedynie z silnika WordPressa jako systemu CMS, a hosting i domenę opłacają indywidualnie u wybranych dostawców, mogą już od dawna korzystać z przydatnych wtyczek SEO. Narzędzie wprowadzone przez twórców WordPressa ułatwi po prostu pracę z systemem osobom, które zdecydują się wykupić plan biznesowy.

WordPress nowa wtyczka

Źródło: https://en.blog.wordpress.com/2016/10/03/attract-more-visitors-to-your-business-site-with-our-advanced-seo-tools/

Być może wtyczka otrzymała miano zaawansowanej, ponieważ dla osób, które jedynie pracują nad treściami swojej strony, a nie znają podstaw SEO, dostępne opcje mogą wydać się bardzo przydatne w zdobywaniu stabilnej pozycji w SERP.

Najnowsze artykuły na blogu:
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i...