Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Jak wypromować restaurację? Część pierwsza – skuteczne pozycjonowanie gastronomii 09.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak wypromować restaurację? Część pierwsza – skuteczne pozycjonowanie gastronomii

Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto postawić na skuteczne pozycjonowanie restauracji. Przedstawiamy kompleksowy przewodnik, jak zwiększyć widoczność lokalu gastronomicznego w sieci. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Wtyczka Lighthouse od Google – przeprowadź podstawowy audyt SEO 08.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Wtyczka Lighthouse od Google – przeprowadź podstawowy audyt SEO

Googlowska wtyczka do przeglądarki Chrome - Lighthouse to narzędzie pomagające przeprowadzić podstawowy audyt strony internetowej. Nowym modułem jest SEO Audit, sprawdzający optymalizację serwisu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej? 07.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej?

Rel="publisher" i rel="author" to meta tag służące do powiązania strony z profilem Google Plus. Sprawdź, kiedy stosować jeden, a kiedy drugi znacznik. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Pozycjonowanie firm produkcyjnych 02.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie firm produkcyjnych

Pozycjonowanie firm produkcyjnych różni się od promowania działalności w sieci firm z innych branż. Przedstawiamy tajniki działań SEO podejmowanych dla producentów działających w sektorze B2B i B2C. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki 01.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki

Stop words to słowa, które są pomijane przez wyszukiwarki, ale nadają sens poszczególnym zdaniom. Jak optymalizować tekst pod SEO, zwracając uwagę na stop words? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Lepsze wyniki w PageSpeed Insights za pomocą optymalizacji pliku .htaccess 30.01.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Lepsze wyniki w PageSpeed Insights za pomocą optymalizacji pliku .htaccess

Optymalizacja w pliku .htaccess pozwoli poprawić rezultaty w Page Speed Insights, czyli czas ładowania strony, a także zachować swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak to zrobić. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony 17.01.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony

Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr - szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów! 27.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów!

Atrakcyjne obrazy skutecznie przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do podjęcia akcji. W efekcie przyczyniają się więc do generowania konwersji. Podpowiadamy 7 sposobów, jak przygotować efektywną infografikę. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu? 22.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu?

Gdzie najlepiej podstawić sklep internetowy - w katalogu czy w subdomenie? Przestawiamy za i przeciw obu rozwiązań i wskazujemy najlepszą opcję! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt