Nie wszystkie podstrony serwisu powinny znaleźć się w indeksie wyszukiwarki. Poznaj 9 typów podstron, które warto zablokować przed indeksacją.
Czytaj więcej
Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie wprowadzać użytkowników w błąd. Sprawdź nasze rady dot. wyprzedanych produktów!
Czytaj więcej
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Ponad 92% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google.
Czytaj więcej
Właściciele wizytówek Google Moja Firma mogą skorzystać z nowych rodzajów Google Post - wpisów dotyczących produktów i ofert. Warto je wypróbować, aby zwiększyć widoczność profilu GMF w wyszukiwarce.
Czytaj więcej
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku.
Czytaj więcej
W supporcie Google pojawiły się nowe wytyczne dot. optymalizacji grafiki na stronach internetowych. Co się zmieniło i na co zwrócić uwagę w zakresie SEO Image?
Czytaj więcej
Google planuje wprowadzić nowy algorytm oparty o Reinforcement Learning. Nowy mechanizm będzie za użytkownika przeprowadzał wstępną analizę stron wskazanych przez główny algorytm Google.
Czytaj więcej
Mail biznesowy jest ważnym elementem komunikacji z klientami i współpracownikami. Aby wiadomość zachęcała do wymiany korespondencji, powinna zawierać kilka podstawowych elementów. Przedstawiamy proste wskazówki.
Czytaj więcej