Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
08.06.2018 | czas czytania: min | SEO | autor: Artefakt

Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma

Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma

Google Post publikowane na wizytówkach Google Moja Firma stanowią doskonałą okazję do przekazania dodatkowych informacji użytkownikom poszukujących lokalnych biznesów za pośrednictwem wyszukiwarki lub Google Maps. Od niedawna dostępne są nowe rodzaje wpisów – oferty i produkty, które jeszcze bardziej wyróżnią profil GMF w wynikach wyszukiwania.

Nowości, Wydarzenie, Zaoferuj i Produkt – rodzaje wpisów w GMF

Za pośrednictwem Twittera Google poinformowało o nowych rodzajach wpisów:

O dodatkowych opcjach dowiemy się także po zalogowaniu do naszego konta i przejściu do sekcji z Google Post. Pojawią się powiadomienia o ofertach specjalnych i wpisach na temat produktów, które możemy utworzyć na naszej wizytówce.

 

Obecnie mamy do dyspozycji 4 rodzaje wpisów:

  • Nowości – służą do przekazania ogólnych informacji o prowadzonej działalności. Można dołączyć zdjęcie albo wideo, dodać link oraz przycisk call to action,
  • Wydarzenie – promocja wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez firmę (funkcja przypominająca wydarzenia na Facebooku). Należy ustawić datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia eventu, można wgrać zdjęcia lub wideo, ustawić button call to action,
  • Zaoferuj – posty przeznaczone do zareklamowania ofert specjalnych, rabatów, wyprzedaży. Obowiązkowo ustawiamy nazwę, opis oraz datę rozpoczęcia i zakończenia promocji. Można także dodać kod kuponu promocyjnego, link prowadzący do podstrony z ofertą specjalną oraz warunki korzystania z usługi,
  • Produkt – wpis mający na celu zaprezentować unikalny produkt, ofertę bądź usługę. Wymaga wgrania zdjęcia lub wideo, a także dodania tytułu. Opcjonalnie podajemy cenę lub zakres cenowy, opis produktu, przycisk call to action.

Stworzenie wpisu zajmuje jedynie kilka minut, a przed jego publikacją można skorzystać z opcji podglądu, by sprawdzić, czy będzie dobrze wyglądać na wizytówce Google Moja Firma w wynikach wyszukiwania.

Co się stanie, jeśli opublikujemy kilka rodzajów Google Post?

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać ze wszystkich rodzajów wpisów – jeśli opublikujemy kilka Google Post, wszystkie pojawią się na karuzeli na wizytówce Google Moja Firma w wyszukiwarce.

Pamiętaj, aby na bieżąco aktualizować wpisy. Google Post po pewnym czasie znikają z wizytówki – nowości po 7 dniach, a wydarzenia po upłynięciu daty eventu, którą ustawiliśmy podczas tworzenia wpisu.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

kobieta prezentuje marketing 7p 28.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Marketing 7P – rozszerzony mix marketingowy z przykładami

Czy wiesz, że tradycyjny model marketingowy 4P to już przeszłość? Poznaj nowoczesne i bardziej kompleksowe podejście – Marketing 7P! Jest to rozszerzony mix marketingowy, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Dowiedz się, jak dodatkowe elementy mogą wpłynąć na sukces Twojej strategii marketingowej. W tym artykule przedstawimy konkretne przykłady zastosowania każdego z 7 elementów, aby móc efektywnie wdrożyć je w swojej działalności. Czytaj więcej
wykres 25.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ambasador marki – kto to jest i jak wpływa na wizerunek firmy?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem wielu znanych marek? To ambasadorzy marki – osoby, które swoim wizerunkiem i działaniami budują pozytywne skojarzenia z firmą. Zastanawiasz się, jak dokładnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa? Przeczytaj dalej, a odkryjesz, dlaczego ich rola jest nieoceniona i jak mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności oraz zaufania do Twojej marki. Poznaj tajemnice skutecznego marketingu i dowiedz się, jak wybrać idealnego ambasadora dla swojego biznesu! Czytaj więcej
uścisk dłoni 23.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Społeczna odpowiedzialność biznesu – definicja i przykłady działań CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to temat, który zyskuje dzisiaj znaczenie. Jak firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko? Odpowiedź jest prosta: poprzez działania CSR. Czym dokładnie jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Przekonaj się, jak odpowiedzialne podejście do biznesu może przynieść korzyści nie tylko firmom, ale także całemu społeczeństwu. Czytaj dalej, aby odkryć, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt