Wypełnij formularz

Zamów bezpłatną konsultację!


Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
08.06.2018 | czas czytania: min | SEO | autor: Artefakt

Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma

Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma

Google Post publikowane na wizytówkach Google Moja Firma stanowią doskonałą okazję do przekazania dodatkowych informacji użytkownikom poszukujących lokalnych biznesów za pośrednictwem wyszukiwarki lub Google Maps. Od niedawna dostępne są nowe rodzaje wpisów – oferty i produkty, które jeszcze bardziej wyróżnią profil GMF w wynikach wyszukiwania.

Nowości, Wydarzenie, Zaoferuj i Produkt – rodzaje wpisów w GMF

Za pośrednictwem Twittera Google poinformowało o nowych rodzajach wpisów:

O dodatkowych opcjach dowiemy się także po zalogowaniu do naszego konta i przejściu do sekcji z Google Post. Pojawią się powiadomienia o ofertach specjalnych i wpisach na temat produktów, które możemy utworzyć na naszej wizytówce.

 

Obecnie mamy do dyspozycji 4 rodzaje wpisów:

  • Nowości – służą do przekazania ogólnych informacji o prowadzonej działalności. Można dołączyć zdjęcie albo wideo, dodać link oraz przycisk call to action,
  • Wydarzenie – promocja wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez firmę (funkcja przypominająca wydarzenia na Facebooku). Należy ustawić datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia eventu, można wgrać zdjęcia lub wideo, ustawić button call to action,
  • Zaoferuj – posty przeznaczone do zareklamowania ofert specjalnych, rabatów, wyprzedaży. Obowiązkowo ustawiamy nazwę, opis oraz datę rozpoczęcia i zakończenia promocji. Można także dodać kod kuponu promocyjnego, link prowadzący do podstrony z ofertą specjalną oraz warunki korzystania z usługi,
  • Produkt – wpis mający na celu zaprezentować unikalny produkt, ofertę bądź usługę. Wymaga wgrania zdjęcia lub wideo, a także dodania tytułu. Opcjonalnie podajemy cenę lub zakres cenowy, opis produktu, przycisk call to action.

Stworzenie wpisu zajmuje jedynie kilka minut, a przed jego publikacją można skorzystać z opcji podglądu, by sprawdzić, czy będzie dobrze wyglądać na wizytówce Google Moja Firma w wynikach wyszukiwania.

Co się stanie, jeśli opublikujemy kilka rodzajów Google Post?

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać ze wszystkich rodzajów wpisów – jeśli opublikujemy kilka Google Post, wszystkie pojawią się na karuzeli na wizytówce Google Moja Firma w wyszukiwarce.

Pamiętaj, aby na bieżąco aktualizować wpisy. Google Post po pewnym czasie znikają z wizytówki – nowości po 7 dniach, a wydarzenia po upłynięciu daty eventu, którą ustawiliśmy podczas tworzenia wpisu.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

założenie sklepu internetowego 18.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | Strony internetowe

Jak i gdzie założyć sklep online?

Być może masz sklep stacjonarny i zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy, bo klienci coraz częściej pytają o możliwość zamówienia „przez internet”. A może już działasz w sieci, ale masz wrażenie, że Twój sklep online nie wykorzystuje pełnego potencjału, a sprzedaż stoi w miejscu. Jedno jest pewne - konkurencja w sprzedaży online rośnie każdego dnia na Twoich oczach. Jeśli nie chcesz zostać w tyle, to uruchomienie sklepu internetowego jest konieczne, aby wyjść jej naprzeciw, a jeśli już działasz w e-commerce, to warto rozważyć efektywne zarządzanie sklepem internetowym. W tym poradniku pokażemy, jak założyć sklep online, gdzie go postawić, jak go uruchomić i co zrobić, aby faktycznie zarabiał. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

strona na fb 13.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | social media

Jak stworzyć stronę na FB krok po kroku? Przewodnik dla początkujących

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak założyć stronę firmową na Facebooku, która naprawdę przyciąga klientów? Wielu przedsiębiorców tworzy fanpage bez strategii, czego efektem jest profil, który ma kilka polubień i żadnego zapytania ofertowego. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak utworzyć stronę biznesową na Facebooku, ustawić wszystkie jej główne elementy i prowadzić ją tak, by działała jak skuteczne narzędzie marketingowe. Po tej lekturze będziesz wiedzieć, jak prowadzić firmowy fanpage w sposób profesjonalny, zwiększając rozpoznawalność marki i sprzedaż, bez przepalania budżetu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

cyberbezpieczeństwo firmy 03.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | Strony internetowe

Jak zabezpieczyć firmę? Przewodnik po cyberbezpieczeństwie krok po kroku

Cyberzagrożenia nie dotyczą już tylko dużych korporacji. Ataki ransomware, phishing, złośliwe oprogramowanie i inne formy ataków hakerskich coraz częściej uderzają w małe i średnie firmy, które nie posiadają odpowiednich zabezpieczeń systemów IT. Jeśli prowadzisz biznes, powinieneś wiedzieć, jak stworzyć i wdrożyć skuteczną strategię cyberbezpieczeństwa firmy, aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji, ochronić dane klientów oraz zbudować wizerunek firmy bezpiecznej cyfrowo. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt