Etykiety z cenami i dodatkowe ikony w wizytówkach hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania

/ SEO
Internet w telefonie

Google dokonuje kolejnych zmian w wizytówkach hoteli, które wyświetlają się w mobilnych wynikach wyszukiwania. By użytkownik mógł jeszcze szybciej podjąć decyzję, wprowadzone zostały:

  • Etykiety z cenami pojawiające się zamiast pinezek na Google Maps,
  • Ikony podsumowujące najważniejsze cechy danego obiektu hotelowego.

Wpisując do wyszukiwarki np. hotel Wrocław, zobaczymy mapkę z cenami. Poniżej wyróżnione zostaną hotele, które najlepiej odpowiadają naszemu zapytaniu (np. znajdują się w pobliżu naszej aktualnej lokalizacji).

 

Google Maps wizytówka hotelu

 

Po kliknięciu w nazwę hotelu zostaniemy przekierowani do wizytówki Google Moja Firma. Pod podstawowymi danymi znajdują się dodatkowe informacje pomagające w podjęciu decyzji. Wśród nich dostrzeżemy ikony podkreślające najważniejsze cechy danego miejsca, np. swoboda atmosfera, dania wegetariańskie, odpowiednie dla dzieci, małe porcje lub zdrowa żywność w menu. Piktogramy prawdopodobnie są tworzone w oparciu o opinie wyrażane przez lokalnych przewodników.

 

Wizytówka hotelu Google Maps

 

 

Google rozwija swoje usługi mając na uwadze przede wszystkim potrzeby użytkowników. Jednak im więcej informacji pojawi się na wizytówce hotelu (i będzie tam także możliwość dokonania rezerwacji), tym mniejsza szansa na odwiedzenie przez internautę oficjalnej strony obiektu hotelowego. Aby być widocznym w sieci, należy korzystać z różnych rozwiązań i nie rezygnować z usług udostępnianych przez Google.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prowadzisz stronę na Facebooku? Wykorzystaj ją do promocji swoich produktów ze sklepu...
Chciałbyś ograniczyć koszty operacyjne w sklepie internetowym? Mamy 9 pomysłów, w jakich obszarach...
Cross- i up-selling to techniki sprzedaży bardzo dobrze sprawdzające się w przypadku e-commerce....
Pracownicy na home office powinni być motywowani tak samo jak pracownicy wykonujący obowiązki w...
Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku....