19.05.2023
|
czas czytania: 8
|
SEM
Reklama kawiarni w Internecie
Dowiedz się jak rozreklamować swoją kawiarnie na lata!
Czytaj więcej
04.05.2023
|
czas czytania: 5
|
SEM
Wynik optymalizacji a poprawa skuteczności reklam w Google Ads
Zautomatyzowany przekaz reklamowy - czy zawsze jest odpowiedni? Sprawdź nasze wskazówki!
Czytaj więcej
24.01.2023
|
czas czytania: 4
|
SEM
Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany
Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu.
Czytaj więcej
19.01.2023
|
czas czytania: 5
|
SEM
Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie
Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku.
Czytaj więcej
07.11.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych
Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje?
Czytaj więcej
20.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Analityka
Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem
Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta.
Czytaj więcej
12.09.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku
Zmiany, które wprowadza Google w odniesieniu do specyfikacji danych produktów, przed ich wprowadzeniem zwykle pojawiają się na kontach w postaci ostrzeżenia. Warto na bieżąco przeglądać konta i reagować, zanim ostrzeżenia zamienią się w błędy i spowodują odrzucenie produktów.
Czytaj więcej
30.08.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Formaty reklam w kampaniach na YouTube
W dzisiejszych czasach, gdy YouTube staje się substytutem dla telewizji, decyzja o korzystaniu z tego kanału staje się coraz bardziej oczywista dla wielu firm, a system rozwija formaty, z których może skorzystać każdy reklamodawca. Jakie możliwości reklamowe daje ten kanał?
Czytaj więcej
29.08.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta
Dbając o uproszczenie ścieżki dotarcia do celu, jakim jest konwersja, można zmaksymalizować efekty działań reklamowych, sprawiając, że zainteresowany reklamą użytkownik sieci stanie się zadowolonym klientem.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę