Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji

/ SEM
Ustalanie strategii

W AdWords można skorzystać z inteligentnego określania stawek. Dzięki systemom uczenia się określona zostanie wartość CPC tak, aby zrealizować cele uruchomionej kampanii. Teraz reklamodawcy mogą skorzystać z nowej strategii: maksymalizacji liczby konwersji.

 

Maksymalizacja liczby konwersji – kiedy warto ją zastosować?

Chcąc skorzystać z inteligentnego określania stawek, należy wybrać odpowiednią strategię, dzięki której zostaną zrealizowane cele naszej kampanii. Google proponuje następujące taktyki:

  • Maksymalizację liczny kliknięć – służy do zwiększenia liczby wizyt na stronie internetowej,
  • Wybraną lokalizację na stronie wyszukiwania – pomaga zwiększyć widoczność na pierwszej stronie rankingu Google,
  • Docelowy udział w wygranych aukcjach – pozwala na osiągnięcie wzrostu widoczności w porównaniu z innymi serwisami,
  • Docelowy CPA – celem jest zdobycie większej liczby konwersji w ramach docelowego CPA,
  • Ulepszony koszt kliknięcia – umożliwia uzyskanie wzrostu konwersji z zachowaniem kontroli nad stawkami za frazy,
  • Docelowy ROAS – przyczynia się do osiągnięcia określonego zwrotu z nakładów poniesionych na reklamę w przypadku, gdy każdej konwersji przypisana jest inna wartość oraz
  • Maksymalizację liczby konwersji, by zwiększyć konwersje w ramach określonego budżetu.

 

Po wybraniu strategii maksymalizacji liczby konwersji system na podstawie archiwalnych danych oraz po dokonaniu oceny sygnałów kontekstowych pojawiających się w czasie aukcji określi stawkę CPC dla danej reklamy każdorazowo, gdy będzie się ona kwalifikowała do wyświetlenia. Zdefiniowana stawka pomoże zwiększyć konwersje bez konieczności zwiększania budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową w internecie.

 

Maksymalizuj liczbe konwersji

 

Przed uruchomieniem strategii maksymalizacji liczby konwersji należy się upewnić, czy:

  • Kampania ma oddzielny budżet,
  • Ustawiony przez Ciebie dzienny budżet nie przewyższa Twoich możliwości finansowych. Funkcja maksymalizacji liczby konwersji będzie dążyła do pełnego wykorzystania budżetu, więc Twoje koszty za reklamę mogą wzrosnąć.
  • Wzrost liczby konwersji jest na pewno tym, na czym Ci zależy. Jeśli boisz się wzrostu kosztów, zdecyduj się na strategię docelowego CPA, w której zachowasz kontrolę nad stawkami.
Najnowsze artykuły na blogu:
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i...
Google Tag Manager to narzędzie ułatwiające wdrażanie kodów śledzących na stronę internetową bez...
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także...