Wypełnij formularz

Zamów bezpłatną konsultację!


Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
01.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEM | autor: Artefakt

Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji

Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji

W AdWords można skorzystać z inteligentnego określania stawek. Dzięki systemom uczenia się określona zostanie wartość CPC tak, aby zrealizować cele uruchomionej kampanii. Teraz reklamodawcy mogą skorzystać z nowej strategii: maksymalizacji liczby konwersji.

 

Maksymalizacja liczby konwersji – kiedy warto ją zastosować?

Chcąc skorzystać z inteligentnego określania stawek, należy wybrać odpowiednią strategię, dzięki której zostaną zrealizowane cele naszej kampanii. Google proponuje następujące taktyki:

  • Maksymalizację liczny kliknięć – służy do zwiększenia liczby wizyt na stronie internetowej,
  • Wybraną lokalizację na stronie wyszukiwania – pomaga zwiększyć widoczność na pierwszej stronie rankingu Google,
  • Docelowy udział w wygranych aukcjach – pozwala na osiągnięcie wzrostu widoczności w porównaniu z innymi serwisami,
  • Docelowy CPA – celem jest zdobycie większej liczby konwersji w ramach docelowego CPA,
  • Ulepszony koszt kliknięcia – umożliwia uzyskanie wzrostu konwersji z zachowaniem kontroli nad stawkami za frazy,
  • Docelowy ROAS – przyczynia się do osiągnięcia określonego zwrotu z nakładów poniesionych na reklamę w przypadku, gdy każdej konwersji przypisana jest inna wartość oraz
  • Maksymalizację liczby konwersji, by zwiększyć konwersje w ramach określonego budżetu.

 

Po wybraniu strategii maksymalizacji liczby konwersji system na podstawie archiwalnych danych oraz po dokonaniu oceny sygnałów kontekstowych pojawiających się w czasie aukcji określi stawkę CPC dla danej reklamy każdorazowo, gdy będzie się ona kwalifikowała do wyświetlenia. Zdefiniowana stawka pomoże zwiększyć konwersje bez konieczności zwiększania budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową w internecie.

 

 

Przed uruchomieniem strategii maksymalizacji liczby konwersji należy się upewnić, czy:

  • Kampania ma oddzielny budżet,
  • Ustawiony przez Ciebie dzienny budżet nie przewyższa Twoich możliwości finansowych. Funkcja maksymalizacji liczby konwersji będzie dążyła do pełnego wykorzystania budżetu, więc Twoje koszty za reklamę mogą wzrosnąć.
  • Wzrost liczby konwersji jest na pewno tym, na czym Ci zależy. Jeśli boisz się wzrostu kosztów, zdecyduj się na strategię docelowego CPA, w której zachowasz kontrolę nad stawkami.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

strona na fb 13.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | social media

Jak stworzyć stronę na FB krok po kroku? Przewodnik dla początkujących

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak założyć stronę firmową na Facebooku, która naprawdę przyciąga klientów? Wielu przedsiębiorców tworzy fanpage bez strategii, czego efektem jest profil, który ma kilka polubień i żadnego zapytania ofertowego. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak utworzyć stronę biznesową na Facebooku, ustawić wszystkie jej główne elementy i prowadzić ją tak, by działała jak skuteczne narzędzie marketingowe. Po tej lekturze będziesz wiedzieć, jak prowadzić firmowy fanpage w sposób profesjonalny, zwiększając rozpoznawalność marki i sprzedaż, bez przepalania budżetu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

cyberbezpieczeństwo firmy 03.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | Strony internetowe

Jak zabezpieczyć firmę? Przewodnik po cyberbezpieczeństwie krok po kroku

Cyberzagrożenia nie dotyczą już tylko dużych korporacji. Ataki ransomware, phishing, złośliwe oprogramowanie i inne formy ataków hakerskich coraz częściej uderzają w małe i średnie firmy, które nie posiadają odpowiednich zabezpieczeń systemów IT. Jeśli prowadzisz biznes, powinieneś wiedzieć, jak stworzyć i wdrożyć skuteczną strategię cyberbezpieczeństwa firmy, aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji, ochronić dane klientów oraz zbudować wizerunek firmy bezpiecznej cyfrowo. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

AI MODE 27.10.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

AI Mode — co to jest i jak zoptymalizować treść, by być widocznym?

Czy Twoja firma jest widoczna w Google? Jeśli od miesięcy ruch na stronie spada, a konkurencja pojawia się wyżej w wynikach, przyczyna może być zaskakująco prosta — Google zmieniło zasady gry. Wyszukiwarka wprowadza AI Mode, czyli tryb oparty na sztucznej inteligencji, który przekształca sposób wyświetlania wyników. To powoduje, że tradycyjne SEO oparte wyłącznie na słowach kluczowych i linkach powoli przestaje wystarczać. AI Mode potrafi generować odpowiedzi bezpośrednio w wynikach wyszukiwania, często nie pokazując klasycznych linków. Dla Twojej firmy oznacza to jedno: albo spowodujesz, że treść na Twojej stronie www zostanie zrozumiana przez sztuczną inteligencję Google, albo znikniesz z pola widzenia użytkowników. Co zrobić, aby stać się źródłem informacji dla AI i tym samym zwiększać skutecznie widoczność swojej firmy w internecie? Na to pytanie odpowiemy w poniższym artykule. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt