Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP 18.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP

Strony przygotowywane w technologii AMP można testować za pomocą narzędzia AMP Validator oraz Test AMP. Informacje o błędach znajdziesz również w Search Console. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Uwaga na oszustów Google AdWords! 11.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Uwaga na oszustów Google AdWords!

W sieci pojawiła się domena www.mcc-adwords.com, która wyłudza dane od właścicieli kont AdWords. Przy logowaniu należy sprawdzić, jaki adres domeny pojawia się w pasku przeglądarki, aby nie oddać swoich danych w ręce oszustów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google 07.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google

Google wprowadza nowość - kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google 27.09.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google

W wyszukiwarce Google pojawiła się nowa funkcjonalność - zakładka Zakupy. Dzięki niej można dokonać zakupu interesującej rzeczy bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Produkty, które się tam znajdą, pochodzą z kampanii Product Listing Ads. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania 19.09.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania

W mobilnych wynikach wyszukiwania wyświetlone zostają miniaturki grafiki obok adresu URL prowadzącego do danej podstrony. Grafika pojawia się na zapytania dotyczące produktów. Czy taka forma prezentacji SERP w mobile przyjmie się na stałe? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Optymalizacja witryny pod SEO w pigułce 08.09.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Optymalizacja witryny pod SEO w pigułce

Właściwie zoptymalizowanie serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych stanowi podstawę w osiąganiu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonując naszą stronę internetową, pamiętajmy o kilku podstawowych zasadach, które z całą pewnością będą pomocne w osiągnięciu zamierzonego celu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

SPAM w Google Analytics – jak się bronić? 01.09.2016 | czas czytania: 5 min | Analityka

SPAM w Google Analytics – jak się bronić?

Google Analytics jest narzędziem, które umożliwia analizę wielkości oraz jakości ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy oceniać np. przyjazność strony, a także efekty prowadzonych działań marketingowych. Statystyki zaburzane są jednak przez ruch typu SPAM. Jak się go pozbyć? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Nadawanie uprawień w Google Analytics 16.08.2016 | czas czytania: 5 min | Analityka

Nadawanie uprawień w Google Analytics

Google Analytics pozwala zbierać i analizować cenne dane, które pokazują efektywność prowadzonych działań biznesowych w e-commerce. Z konta może korzystać kilku użytkowników, którym możemy przekazać dostępy do panelu bez udostępniania haseł do logowania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Pozycjonowanie regionalne strony firmowej – porady eksperta Artefakt.pl 11.08.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie regionalne strony firmowej – porady eksperta Artefakt.pl

Strategia pozycjonowania lokalnego ma na celu wypromowanie działalności w ramach miasta czy regionu. Dowiedz się, czym jest Local SEO i w jaki sposób możesz zapewnić swojej firmie sukces dzięki pozycjonowaniu lokalnemu. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt