Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
19.09.2016 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania

Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania

 

Obraz przyciąga wzrok internauty i zachęca do zapoznania się z tekstem, dlatego w wielu artykułach zamieszczane są screeny i infografiki. Z grafiką możemy się także spotkać w mobilnych wynikach wyszukiwania – przy adresie URL wyświetla się miniaturka zdjęcia zmieszczonego na danej podstronie.

 

Miniaturki zdjęć pozostaną na stałe w mobile SERP?

W mobilnych wynikach wyszukiwania pojawiają się miniaturki obrazów przy adresie URL prowadzącym do danej strony. Grafika zostaje wyświetlona przy zapytaniach, które wskazują, że użytkownik poszukuje konkretnego produktu, np. kieliszków do wina. Taka funkcjonalność była już testowana w tym roku w sierpniu oraz w grudniu 2014 r.

 

 

Czy obrazki w wynikach organicznych w mobile zostaną już na stałe? Google na razie wstrzymuje się od komentarza na ten temat. Grafika z jednej strony zachęca do kliknięcia w dany adres URL, a z drugiej strony powoduje, że SERP stają się mniej czytelne. Z kolei dla właścicieli domen jest to możliwość na wyróżnienie się spośród konkurencji i zachęcenie do zapoznania się z ich ofertą.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Reklama trenera personalnego w Internecie 18.12.2024 | czas czytania: 7 | SEM

Reklama trenera personalnego w Internecie

Strategia marketingowa i plan treningowy mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach należy spojrzeć na sprawę z szerszej perspektywy, nie zapominając przy tym o istotnych detalach. Podpowiadamy, jak przygotować skuteczną reklamę w branży treningu personalnego. Czytaj wiecej
big data 17.12.2024 | czas czytania: 9 | Inne

Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?

Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie. Czytaj wiecej
Księga znaku 13.12.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Księga znaku, czyli ważny element identyfikacji wizualnej w sieci

Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt