Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
09.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania

Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania

Gdy szukamy informacji za pomocą wyszukiwarki, oprócz wyników wyszukiwania mogą pojawić się także grafy wiedzy, czyli boksy z najtrafniejszymi odpowiedziami. Zwykle wyświetlane są one po prawej stronie i zawierają np. obrazki. Czasami knowledge graphs mieściły się także w postaci nakładki na kolumnie z SERP. Teraz ta funkcjonalność zostaje wycofana.

 

Grafy wiedzy nad wynikami wyszukiwania

Nakładka z grafem wiedzy wyświetlała się nad wynikami wyszukiwania, przysłaniając je. Jak oficjalnie potwierdza Google, użytkownicy niechętnie korzystali z tej funkcjonalności. Można spodziewać się, że nakładka była natarczywa i przeszkadzała w przeglądaniu adresów URL, które pojawiły się jako odpowiedź na wpisane przez nich zapytanie. Wyglądało to mniej więcej tak:

Źródło: http://searchengineland.com/google-officially-drops-knowledge-graph-snippet-overlays-low-usage-262775

Nakładka knowledge graph pojawiła się w wyszukiwarce ponad dwa i pół roku temu. Czy na jej miejsce Google stworzy coś innego? Być może wkrótce się o tym przekonamy.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać! 20.03.2025 | czas czytania: 2:00 min | SEO

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać!

Content na stronach internetowych ma znaczenie dla SEO i pozycji w wyszukiwarkach. Łatwo jednak zapomnieć, że powinien być tworzony przede wszystkim dla internautów, a nie robotów. Tylko wtedy będzie działać. Blogi czy posty na Social Media to dziś podstawa. Jak sprawić, by content był bardziej kreatywny? Oto 5 rodzajów treści, które warto znać! Czytaj wiecej
Strategia ESG w marketingu – jak wygląda? 25.02.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Strategia ESG w marketingu – jak wygląda?

Odpowiednia strategia w marketingu często decyduje o jej sukcesie. Strategia ESG polega na zintegrowanym podejściu. W jej skład wchodzą 3 sektory: środowiskowy, społeczny i ład korporacyjny. Dzięki temu firmy mogą prowadzić działalność w etyczny i stabilny sposób. W naszym artykule dokładnie opisujemy, na czym polega ta strategia w marketingu. Czytaj wiecej
Zero-Click Content – treści, które nie potrzebują kliknięć 17.02.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Zero-Click Content – treści, które nie potrzebują kliknięć

Liczby nie kłamią: 92% użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Dlatego dobrze, aby znalazł się na niej Twój firmowy content. Zero-Click Content stanowią treści, które przekazują od razu informacje użytkownikowi. Nie musi on nigdzie klikać i zostać przeniesiony dalej. Czym są i jak wygląda strategia ich tworzenia, dowiesz się z naszego artykułu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt