Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
09.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania

Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania

Gdy szukamy informacji za pomocą wyszukiwarki, oprócz wyników wyszukiwania mogą pojawić się także grafy wiedzy, czyli boksy z najtrafniejszymi odpowiedziami. Zwykle wyświetlane są one po prawej stronie i zawierają np. obrazki. Czasami knowledge graphs mieściły się także w postaci nakładki na kolumnie z SERP. Teraz ta funkcjonalność zostaje wycofana.

 

Grafy wiedzy nad wynikami wyszukiwania

Nakładka z grafem wiedzy wyświetlała się nad wynikami wyszukiwania, przysłaniając je. Jak oficjalnie potwierdza Google, użytkownicy niechętnie korzystali z tej funkcjonalności. Można spodziewać się, że nakładka była natarczywa i przeszkadzała w przeglądaniu adresów URL, które pojawiły się jako odpowiedź na wpisane przez nich zapytanie. Wyglądało to mniej więcej tak:

Źródło: http://searchengineland.com/google-officially-drops-knowledge-graph-snippet-overlays-low-usage-262775

Nakładka knowledge graph pojawiła się w wyszukiwarce ponad dwa i pół roku temu. Czy na jej miejsce Google stworzy coś innego? Być może wkrótce się o tym przekonamy.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Dane liczbowe z sitemapy 20.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Co to jest Sitemapa i jak ją stworzyć?

Nie masz pewności, czy Twoja strona jest dobrze widoczna dla Google? Możliwe, że brakuje jej ważnego elementu np. mapy witryny, czyli tzw. Sitemap. To nic innego jak specjalny plik, który ułatwia wyszukiwarkom indeksowanie wszystkich podstron serwisu. Brzmi technicznie? Spokojnie: stworzenie Sitemapy jest prostsze, niż myślisz. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, czym dokładnie jest Sitemapa, dlaczego warto ją mieć i jak ją szybko przygotować, nawet bez zaawansowanej wiedzy technicznej. Czytaj więcej
dane liczbowe 16.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Jak stworzyć plan marketingowy, który przyniesienie korzyści?

W 2025 roku skuteczny plan marketingowy to nie tylko dokument — to dynamiczne narzędzie, które decyduje o przewadze konkurencyjnej. Według raportu Nielsen, aż 72% globalnych marketerów planuje zwiększyć budżety reklamowe, koncentrując się na kanałach cyfrowych, takich jak CTV, wyszukiwarki i media detaliczne. Jednocześnie 91% specjalistów uznaje marketing oparty na danych za istotny dla osiągnięcia sukcesu, a 70% liderów biznesu przewiduje, że sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje personalizację i doświadczenia klientów w ciągu najbliższych lat. W tym artykule pokażemy, jak krok po kroku stworzyć plan marketingowy, który nie tylko odpowiada na te wyzwania, ale także przynosi realne korzyści biznesowe. Czytaj więcej
wykres z danymi 13.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Co się sprzedaje w Polsce i dlaczego?

Polski rynek sprzedaży detalicznej rośnie w siłę. Największy wzrost sprzedaży dotyczył pojazdów samochodowych, motocykli i części (o 22%) oraz paliw (o 13,1%) . W e-commerce dominowały kategorie takie jak moda, kosmetyki, produkty farmaceutyczne oraz elektronika. Popularność zyskały również produkty ekologiczne i zdrowa żywność, co odzwierciedla zmieniające się preferencje konsumentów. Z tego artykułu dowiesz się, co się najlepiej sprzedaje w Polsce. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt