03.06.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Web Design
Test My Site with Google: nowe narzędzie do testowania mobilności stron
Google udostępniło nowe narzędzie do testowania mobilności i szybkości działania stron. Aplikacja łączy funkcjonalności Testu optymalizacji mobilnej oraz PageSpeed Insights. Wpisując adres URL w jedno okienko, dowiemy się wszystkiego o wydajności naszej witryny.
Czytaj wiecej
24.05.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Współczynnik odrzuceń prawdę Ci powie?
Współczynnik odrzuceń jest jedną z najważniejszych metryk w Google Analytics. Dzięki niemu możesz sprawdzić, czy Twoja strona jest przyjazna, oferta atrakcyjna a kampania marketingowa dobrze prowadzona. Musisz jednak wiedzieć, jak go poprawnie używać i interpretować.
Czytaj wiecej
20.05.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Karty rozszerzone, czyli nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania
Google wprowadza nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania - karty rozszerzone. Rich cards wyróżnią URL strony podobnie jak rich snippets, jednak z wyglądu bardziej przypominają reklamy AdWords.
Czytaj wiecej
19.05.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Web Design
Nowy test zgodności serwisów z urządzeniami mobilnymi
Google udostępniło nowe narzędzie do sprawdzania zgodności strony z wymaganiami urządzeń mobilnych. Po wykonaniu tekstu otrzymujemy te same informacje, jednak są one zaprezentowane są w bardziej przejrzysty sposób.
Czytaj wiecej
18.05.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Reklamy AdWords w wyszukiwarce obrazów
Reklamy AdWords pojawiły się w mobilnej wyszukiwarce obrazów. Google rozwija także narzędzia marketingowe skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność na lokalnym rynku. Jak na te zmiany zareagują internauci?
Czytaj wiecej
23.03.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Blisko, bliżej, Google! Nowy trend wyszukiwania?
W Stanach Zjednoczonych użytkownicy dodają wyrażenie near me do wyszukiwanej frazy na mobilnej wyszukiwarce. W Polsce zapytania typu fryzjer blisko mnie, fryzjer w pobliżu zaczynają dopiero się pojawiać. Czy mamy do czynienia z nowym trendem w wyszukiwaniach?
Czytaj wiecej
16.03.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Customer Match – czyli docieraj do użytkowników, którzy podali Ci swoje adresy mailowe
W Google AdWords od niedawna istnieje możliwość przesyłania adresów e-mail użytkowników, do których będą kierowane reklamy produktów i usług. Nowa funkcjonalność nosi nazwę Customer Match i staje się coraz bardziej popularna.
Czytaj wiecej
14.03.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zlecę pozycjonowanie. Jakie rozliczenie będzie korzystne?
Wybór sposobu rozliczania się z agencją zajmującą się SEO może stanowić jedną z trudniejszych decyzji. Warto przeanalizować wady i zalety dwóch najpopularniejszych sposobów rozliczania: pozycjonowanie na ryczałt oraz płatności uzależnione od efektów, czyli zajęcie określonej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Czytaj wiecej
07.03.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Filtr ręczny od Google, co dalej?
Nagłe pogorszenie się pozycji domeny w wynikach wyszukiwania? Gwałtowny spadek liczby wyświetleń i kliknięć z wyszukiwarki Google? Te problemy nie oznaczają od razu, że domena została ukarana filtrem, ale są pierwszym sygnałem, że powinniśmy przyjrzeć się kondycji naszej witryny.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę