min
min
Właściciele serwisów korzystający z AdWords otrzymują maile z wynikami testu Test My Site with Google, który wskazuje stan przystosowania strony do urządzeń mobilnych. W ten sposób Google chce pomóc w dostosowaniu witryny do smartfonów i tabletów.
min
Przy wdrożeniu nowej wersji serwisu należy zadbać o kwestie związane z SEO, aby nie rozpoczynać procesu pozycjonowania od początku. Katarzyna Jakubów w artykule opublikowanym na portalu Nowy Marketing podpowiada, jakich błędów należy się wystrzegać.
min
Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego.
min
Serwis interaktywnie.com przygotował ranking agencji interaktywnych, w którym Artefakt znalazł się na czołowym miejscu! Autorzy Raportu Agencje Interaktywne wskazali także trendy, które miały znaczenie w ubiegłym roku i które będą ważne w 2017 r.
min
Od poniedziałku 30 stycznia w Google Maps oraz lokalnych wynikach wyszukiwania pojawią się reklamy z automatycznymi rozszerzeniami połączeń – Google samodzielnie wybierze numer telefonu placówki, dla której przygotowana została reklama AdWords.
min
Kolejne zmiany w AdWords. Google wprowadza mniej widoczne etykiety Reklama przy adresie URL w linkach sponsorowanych. Czy celem Google jest rozproszenie uwagi użytkowników i zachęcenie do kliknięcia w reklamę tekstową?
min
Otrzymałeś w Search Console powiadomienie o konieczności wdrożenia HTTPS? Google rozsyła takie wiadomości do wszystkich właścicieli domen, którzy na swojej stronie posiadają formularze. Implementacja SSL ma zabezpieczyć wrażliwe dane wpisywane przez użytkowników.