Lokalni przewodnicy to program, który dzięki zaangażowaniu i aktywności użytkowników ma przyczynić się do rozwoju usługi Google Maps. Uczestnicy za opinie i recenzje otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na nagrody.
Czytaj więcej
Efektywność działań marketingowych można mierzyć za pomocą wskaźnika zwrotu z inwestycji. Podpowiadamy, jak obliczyć ROI dla pozycjonowania, kampanii Adwords lub social media.
Czytaj więcej
Co jest skuteczniejsze - pozycjonowanie strony czy reklamy Google AdWords? Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ oba sposoby promocji realizują nieco inne cele.
Czytaj więcej
Czy awaria serwerów OVH będzie miała wpływ na dotychczasowe wyniki pozycjonowania strony internetowej? Wyjaśniamy, jakie konsekwencje mogą mieć problemy z serwerem.
Czytaj więcej
Dobry tekst reklamy AdWords jest jednym z czynników wpływających na pozyskanie uwagi użytkownika. Podpowiadamy, jak przygotować dobrą treść reklamową.
Czytaj więcej
Google wprowadza zmiany w mechanizmie geolokalizacji - za wyniki wyszukiwania będą odpowiadały lokalne adresy IP, a nie domeny krajowe. Użytkownicy mogą dokonać ręcznie zmiany ustawień.
Czytaj więcej
Aplikacja Keyword Hero pomaga odkryć listę słów kluczowych, które ukryte są pod not provided w Google Analytics. Sprawdź, jak wypadły nasze testy tego narzędzia!
Czytaj więcej
Ban to rodzaj kary, którą Google nakłada na stronę internetową za nieprzestrzeganie wytycznych dla webmasterów związanych z pozycjonowaniem strony w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej