Jak przygotować skuteczny newsletter, który zwiększy konwersję? 21.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak przygotować skuteczny newsletter, który zwiększy konwersję?

Skuteczny newsletter wspiera sprzedaż i generowanie konwersji. Podczas jego projektowania warto mieć na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, aby był przez nich czytany i nie wpadał do spamu. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę? Czytaj więcej
Wszystko o rozszerzeniach linków do podstron 20.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Wszystko o rozszerzeniach linków do podstron

Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić. Czytaj więcej
Skuteczność One Page i Landing Page w procesie pozycjonowania 12.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Skuteczność One Page i Landing Page w procesie pozycjonowania

Strony typu One Page oraz Landing Page nie są łatwe do wypozycjonowania ze względu na strukturę. Podpowiadamy, jak je zoptymalizować, aby osiągnąć wysokie i stabilne pozycje w rankingu Google. Czytaj więcej
Łatwiejszy dostęp do recenzji w mobilnych wizytówkach Google Maps 08.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Łatwiejszy dostęp do recenzji w mobilnych wizytówkach Google Maps

Nowy przycisk Opinie w wizytówce Google Moja Firma, który pojawił się na urządzeniach mobilnych, umożliwia szybki dostęp do komentarzy i recenzji wystawionych przez użytkowników. Czytaj więcej
Jak przygotować dobre description? Skorzystaj z porad Google! 06.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak przygotować dobre description? Skorzystaj z porad Google!

Description niestety nie ma bezpośredniego wpływu na pozycję w rankingu, ale może zwiększyć ilość wejść na stronę. Jak stworzyć skuteczny opis, który będzie konwertował? Skorzystaj ze wskazówek Google. Czytaj więcej
Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji 01.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji

AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji. Czytaj więcej
Opinie z internetu i recenzje dotyczące hoteli w Google Maps 24.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Opinie z internetu i recenzje dotyczące hoteli w Google Maps

Poszukując noclegów za pomocą mobilnej wyszukiwarki, możemy zapoznać się z recenzjami hoteli w wizytówkach Google Moja Firma wystawionymi przez różnych podróżnych: biznesmenów, rodziny, pary, osoby podróżujące w pojedynkę. Czytaj więcej
Metatagi 16.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Metatagi

Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony. Czytaj więcej
Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych 15.05.2017 | czas czytania: 5 min | Analityka

Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych

Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować - pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt