Rel="publisher" i rel="author" to meta tag służące do powiązania strony z profilem Google Plus. Sprawdź, kiedy stosować jeden, a kiedy drugi znacznik.
Czytaj więcej
Pozycjonowanie firm produkcyjnych różni się od promowania działalności w sieci firm z innych branż. Przedstawiamy tajniki działań SEO podejmowanych dla producentów działających w sektorze B2B i B2C.
Czytaj więcej
Stop words to słowa, które są pomijane przez wyszukiwarki, ale nadają sens poszczególnym zdaniom. Jak optymalizować tekst pod SEO, zwracając uwagę na stop words?
Czytaj więcej
Optymalizacja w pliku .htaccess pozwoli poprawić rezultaty w Page Speed Insights, czyli czas ładowania strony, a także zachować swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Czytaj więcej
Jedną z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych form promocji hoteli w internecie są kampanie AdWords. Podpowiadamy, jak korzystać z sieci reklamowej Google, aby wyróżnić swoją ofertę spośród konkurencyjnych propozycji.
Czytaj więcej
Facebook wprowadza zmiany w News Feedzie. Większy priorytet zyskają posty od naszych znajomych i rodziny, a dopiero za nimi znajdą się marki, które najlepiej angażują swoich użytkowników.
Czytaj więcej
Sklep na Facebooku jest świetnym sposobem na wsparcie działań e-commerce. Pozwala zaprezentować produkty szerszej grupie odbiorców i wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Zobacz, jak założyć tę sekcję na firmowym fanpage'u.
Czytaj więcej
Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr - szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania.
Czytaj więcej
PrestShop to jeden z liderów darmowych skryptów do tworzenia sklepu internetowego na świecie. Na czym warto się skupić, optymalizując szablon pod wymogi SEO? Jakie możliwości daje nam PrestaShop i na co szczególnie musimy zwrócić uwagę? Zobacz minimum, które musisz wykonać w przypadku tego skryptu.
Czytaj więcej