Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
15.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

Właściciele wizytówek Google Moja Firma powinni skorzystać z kolejnych funkcjonalności, dzięki którym zwiększą zaangażowanie użytkowników i zachęcą ich do skorzystania ze świadczonych usług, a przede wszystkim poprawią swoją pozycję w Google Maps. Do jednej z nowości należy opcja wgrywania filmów wideo (dostępna od stycznia), a drugą jest możliwość dodania dodatkowego opisu firmy, który wyświetli się w wyszukiwarce w sekcji lokalnych wyników wyszukiwania.

Uzupełnij opis firmy w sekcji Podane przez firmę

Opis firmy dodamy, przechodząc do zakładki Informacje w panelu administracyjnym GMF. Następnie odnajdujemy sekcję Podane przez firmę. Po kliknięciu na ekranie pojawi się edytor tekstowy.

Jak podkreśla Google, opis firmy powinien zawierać informacje o ofercie, jej cechach wyróżniających, historii przedsiębiorstwa. Można także opublikować inne dane, których nie zamieściliśmy w innych sekcjach wizytówki, przydatnych dla klientów. Treść nie powinna być dłuższa nić 750 znaków. Nie wolno dodawać adresów URL ani fragmentów kodu HTML.

Tekst zostanie opublikowany na wizytówce do 3 dni roboczych, choć w praktyce pojawi się w wynikach wyszukiwania w ciągu kilkudziesięciu minut. Dodany opis firmy zobaczymy tuż pod popularnymi godzinami i opiniami.

Opcja Podane przez firmę w najbliższym czasie powinna być dostępna na wszystkich wizytówkach Google Moja Firma.

Wgraj film wideo, by zaangażować użytkowników

Filmy mają zdecydowanie większy potencjał do pozyskiwania uwagi użytkownika niż tekst czy obraz. Z tego względu warto publikować materiały wideo na wizytówkach Google Maps. W tym celu należy przejść do sekcji Zdjęcia i wybrać zakładkę Wideo.

Zanim film pojawi się w Google Moja Firma, Google zweryfikuje, czy jest on związany z działalnością prowadzoną przez właściciela wizytówki. Dodatkowo wgrywane materiały wideo nie mogą być dłuższe niż 30 sekund.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Pani pracująca na tablecie 11.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

Co oznacza Customer Experience? Definicja i najważniejsze elementy

Czy wiesz, że 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia?* W czasach, gdy produkty i ceny stają się coraz bardziej podobne, to właśnie doświadczenie klienta decyduje o wyborze marki. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w zarządzanie doświadczeniem, czyli CXM (Customer Experience Management), by budować przewagę konkurencyjną i dostarczać wartościowe doświadczenia dla klientów. W tym artykule wyjaśniamy, czym dokładnie jest pojęcie doświadczenia klienta, jak wygląda projektowanie doświadczeń klienta oraz jakie są najważniejsze kroki do ich optymalizacji. Dowiesz się również, dlaczego kształtowanie pozytywnych doświadczeń to strategia, która realnie wpływa na lojalność klienta, jego satysfakcję i wyniki Twojego biznesu. Czytaj więcej
_ Jak zarezerwować domenę internetową 07.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Domeny/hosting

Jak zarezerwować domenę internetową i po co?

Zaczynasz działalność w internecie i nie wiesz, od czego zacząć? Jednym z pierwszych kroków jest zarezerwowanie domeny internetowej. Dlaczego to takie ważne? Bo w sieci, podobnie jak w świecie rzeczywistym, adres to fundament Twojej obecności. Oto przewodnik, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces rejestracji domeny – prostym językiem, z przykładami i wskazówkami dla przedsiębiorców. Czytaj więcej
automatyzacja procesów marketingowych dzięki AI 04.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Automatyzacja procesów marketingowych za pomocą AI krok po kroku

Każda kampania marketingowa działa idealnie, treści tworzą się same, a Twoi klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują, zanim jeszcze o to zapytają. Brzmi jak futurystyczna wizja? W rzeczywistości to już się dzieje. Dzięki automatyzacji procesów marketingowych i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu, firmy zyskują przewagę konkurencyjną, zwiększają skuteczność kampanii i zmniejszają koszty. W tym artykule pokażemy Ci, jak krok po kroku wdrożyć AI w działaniach marketingowych, by zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt