Efektywna reklama hotelu, czyli kampanie Google AdWords 26.01.2018 | czas czytania: 5 min | SEM

Efektywna reklama hotelu, czyli kampanie Google AdWords

Jedną z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych form promocji hoteli w internecie są kampanie AdWords. Podpowiadamy, jak korzystać z sieci reklamowej Google, aby wyróżnić swoją ofertę spośród konkurencyjnych propozycji. Czytaj więcej
Facebook zaktualizuje News Feed i doceni strony angażujące użytkowników 23.01.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Facebook zaktualizuje News Feed i doceni strony angażujące użytkowników

Facebook wprowadza zmiany w News Feedzie. Większy priorytet zyskają posty od naszych znajomych i rodziny, a dopiero za nimi znajdą się marki, które najlepiej angażują swoich użytkowników. Czytaj więcej
Jak założyć sklep na Facebooku? Kompleksowa instrukcja obsługi 22.01.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Jak założyć sklep na Facebooku? Kompleksowa instrukcja obsługi

Sklep na Facebooku jest świetnym sposobem na wsparcie działań e-commerce. Pozwala zaprezentować produkty szerszej grupie odbiorców i wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Zobacz, jak założyć tę sekcję na firmowym fanpage'u. Czytaj więcej
Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony 17.01.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony

Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr - szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania. Czytaj więcej
Optymalizacja sklepu internetowego opartego o PrestaShop pod kątem SEO 11.01.2018 | czas czytania: 5 min | Web Design

Optymalizacja sklepu internetowego opartego o PrestaShop pod kątem SEO

PrestShop to jeden z liderów darmowych skryptów do tworzenia sklepu internetowego na świecie. Na czym warto się skupić, optymalizując szablon pod wymogi SEO? Jakie możliwości daje nam PrestaShop i na co szczególnie musimy zwrócić uwagę? Zobacz minimum, które musisz wykonać w przypadku tego skryptu. Czytaj więcej
Jak przygotować skuteczne banery Google Ads (AdWords) ? Wskazówki i wymiary banerów Google Ads (AdWords) 03.01.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Jak przygotować skuteczne banery Google Ads (AdWords) ? Wskazówki i wymiary banerów Google Ads (AdWords)

Kampania Google Ads (Adwords)  powinna przyciągać wzrok, prezentować czytelne call to action i tworzyć spójną całość. Podpowiadamy, jak tworzyć skuteczne banery w sieci reklamowej Google, aby wzbudzić zainteresowanie użytkowników. Czytaj więcej
Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów! 27.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów!

Atrakcyjne obrazy skutecznie przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do podjęcia akcji. W efekcie przyczyniają się więc do generowania konwersji. Podpowiadamy 7 sposobów, jak przygotować efektywną infografikę. Czytaj więcej
Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu? 22.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu?

Gdzie najlepiej podstawić sklep internetowy - w katalogu czy w subdomenie? Przestawiamy za i przeciw obu rozwiązań i wskazujemy najlepszą opcję! Czytaj więcej
8 pomysłów na skuteczny video marketing! 14.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

8 pomysłów na skuteczny video marketing!

Video marketing angażuje bardziej niż tekst lub grafika. Jakie filmy promocyjne tworzyć, by zwiększać widoczność marki i nie przekroczyć budżetu na reklamę? Podrzucamy 8 pomysłów na wideo content marketing! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt