Artefakt cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Dostępność cyfrowa (accessibility), czyli przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu 24.03.2023 | czas czytania: 6 | EPR

Dostępność cyfrowa (accessibility), czyli przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu

Jedna z najważniejszych zasad stron internetowych? Aby były dostępne dla każdego. Przeczytaj czym jest dostępność cyfrowa. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Co to jest mobile SEO i dlaczego jest tak ważne? 23.03.2023 | czas czytania: 6 | SEO

Co to jest mobile SEO i dlaczego jest tak ważne?

Na czym polega Mobile-First Index oraz dlaczego jest ważny w SEO? Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony internetowej pod urządzenia mobile? Sprawdź! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Artykuły sponsorowane – czym są i jak je tworzyć 17.03.2023 | czas czytania: 6 | EPR

Artykuły sponsorowane – czym są i jak je tworzyć

Sprawdź wskazówki dotyczące artykułów sponsorowanych. Czym są i jak je odpowiednio napisać? Przeczytaj w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Nawigacja na stronie internetowej – czy jest ważna w komunikacji z klientem? 16.03.2023 | czas czytania: 6 | EPR

Nawigacja na stronie internetowej – czy jest ważna w komunikacji z klientem?

Touchpoint w formie strony internetowej. Zdradzamy jak zaprojektować menu strony tak, aby było użyteczne. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Chatboty – czym są i czy warto w nie inwestować? 27.02.2023 | czas czytania: 5 | EPR

Chatboty – czym są i czy warto w nie inwestować?

Chatboty to przejaw sztucznej inteligencji. Sprawdź jak działają i jaki mają wpływ na Twój biznes. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Pozytywne opinie o firmie są dobrą formą reklamy, czyli SEO PR 21.02.2023 | czas czytania: 5 | EPR

Pozytywne opinie o firmie są dobrą formą reklamy, czyli SEO PR

Jak połączyć działania SEO oraz PR? Dowiedz się jak zrealizować strategię pozycjonowania wizerunku marki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Context marketing – czym jest marketing kontekstowy i dlaczego ma znaczenie 06.02.2023 | czas czytania: 5 | EPR

Context marketing – czym jest marketing kontekstowy i dlaczego ma znaczenie

Marketing kontekstowy to rodzaj marketingu "tu i teraz". Sprawdź czym się charakteryzuje oraz czy możesz go zastosować w swoim biznesie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice 30.01.2023 | czas czytania: 6 | Analityka

Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice

Google Analytics 4 pojawi się 1 lipca 2023. Jak się na to przygotować? Zajrzyj do artykułu i dowiedz się więcej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Public relations? Zwróćmy na niego uwagę 30.01.2023 | czas czytania: 4 | EPR

Public relations? Zwróćmy na niego uwagę

Public relations są świadomymi działaniami firmy, które wpływają na jej wizerunek. Czytaj więcej! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt