call to action okładka

Call to action – przykłady zachęcających CTA

czas czytania: 7

min

Celem każdego rodzaju treści jest wywołanie pewnej reakcji u odbiorcy – szczególnie, jeśli mowa o przekazie marketingowym. Call to Action, a w skrócie CTA, to tak naprawdę środek, który pozwoli Ci pokierować użytkownika w korzystne dla Ciebie miejsce. Dowiedz się, dlaczego CTA jest tak istotne oraz jak skutecznie wzywać do działania!

link juice okładka

Link juice – czym jest i jak mierzyć moc linków?

czas czytania: 9

min

Korzystny profil linkowy domeny to jeden z istotnych czynników rankingowych. Przekonaj się, czym jest link juice i co tak naprawdę wpływa na moc odnośników w obrębie Twojego serwisu. W tym artykule omawiamy zarówn kwestie linkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego.

consent mode

Consent Mode V2 – sprawdź, co się zmienia w zakresie przetwarzania danych

czas czytania: 6

min

Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.

Reklama PPC – poradnik

czas czytania: 9

min

Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w którym płacisz dopiero, gdy użytkownik faktycznie kliknie w odnośnik – brzmi nieźle, prawda? Dowiedz się, jak wykorzystać reklamę PPC do promocji swojego biznesu w sieci!

page speed

Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony

czas czytania: 5

min

Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr – szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania.

promocja nowych produktow na FB

Jak wypromować nowy produkt na Facebooku?

czas czytania: 5

min

Wprowadzasz nowy produkt na rynek i chcesz go wypromować za pomocą Facebooka? Podpowiadamy, w jaki sposób reklamować asortyment w social media.

wizerunek firmy okładka

Wizerunek firmy w internecie

czas czytania: 11

min

Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.

efekty SEO

Pozycja i widoczność strony w Google – jak sprawdzić?

czas czytania: 12

min

Analiza realnej kondycji Twojej strony internetowej wymaga odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawdzić statystyki swojego serwisu przy pomocy najbardziej użytecznych programów.

wyszukiwarka internetowa

Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords?

czas czytania: 5

min

Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz pozwala na dotarcie do wybranej grupy użytkowników, którzy dokonają konwersji. Jak skutecznie przeprowadzić keywords research?

spadek konwersji

Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista

czas czytania: 5

min

Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika konwersji w sytuacji, gdy spada.

Wyniki wyszukiwania

Co to jest SERP? – Wyniki wyszukiwania

czas czytania: 5

min

Lista stron internetowych ukazujących się w wyszukiwarce w określonej kolejności po wpisaniu w niej szukanego słowa kluczowego.

negatywne opinie o firmie-min

Jak odpowiadać na negatywne opinie w sieci? 7 przydatnych wskazówek

czas czytania: 5

min

Aż 95% konsumentów na świecie sprawdza rekomendacje online zanim dokonają zakupu. Warto więc dbać o reputację firmy w internecie. Jak zatem odpowiadać na negatywne opinie? Podpowiadamy!

promocja branży beauty

Promocja salonu kosmetycznego i fryzjerskiego w internecie

czas czytania: 5

min

Reklama AdWords, social media marketing, pozycjonowanie i marketing szeptany to skuteczne narzędzia, które warto wykorzystać w promocji salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego. Podpowiadamy, jak prowadzić przemyślane działania.

testy ab na stronie internetowej

Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować?

czas czytania: 6

min

Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie? Pomocne mogą okazać się testy A/B. Jakie są ich zalety, co można nimi testować? Zapraszamy do lektury.

wyprzedane produkty a seo

Jak zarobić na darmowych produktach i usługach oferowanych w internecie?

czas czytania: 5

min

Czy na darmowych produktach można zarobić? Tak. Poznaj 7 sposobów na generowanie przychodów w modelu freemium.

optymalizacja

Meta title i jego wpływ na pozycjonowanie. Jak stworzyć dobry tytuł strony internetowej?

czas czytania: 5

min

Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie.

wirtualny spacer google okładka

Wirtualny spacer Google – czym jest i jak go wykonać w swojej firmie?

czas czytania: 7

min

Galeria zdjęć w ramach wizytówki Google nie jest już jedynym sposobem na to, by zajrzeć do wnętrza lokalu. Wirtualny spacer po restauracji, hotelu, a nawet sklepie stacjonarnym to świetne rozwiązanie, które pozwoli Ci skuteczniej przyciągać klientów.

promocja sklepów sportowych

Jak wypromować sklep internetowy działający na rynku artykułów sportowych? Kilka najważniejszych wskazówek

czas czytania: 5

min

Promocja internetowych sklepów sportowych musi uwzględniać kompleksowe działania, aby przyniosła zamierzony efekt. Sprawdź najważniejsze wskazówki dotycząc reklamowania e-sklepu z branży sportowej!

laptop pozycjonowanie

Niestandardowi odbiorcy o podobnych zamiarach – dotrzyj do klientów swojej konkurencji

czas czytania: 5

min

Korzystałeś już z kierowania reklam na niestandardowych odbiorców o podobnych zamiarach? Podpowiadamy, jak skonfigurować kampanie!

bannery AdWords

Jak przygotować skuteczne banery Google Ads (AdWords) ? Wskazówki i wymiary banerów Google Ads (AdWords)

czas czytania: 5

min

Kampania Google Ads (Adwords)  powinna przyciągać wzrok, prezentować czytelne call to action i tworzyć spójną całość. Podpowiadamy, jak tworzyć skuteczne banery w sieci reklamowej Google, aby wzbudzić zainteresowanie użytkowników.

seo dla fotografów

SEO dla fotografa, czyli jak zdobyć zlecenia fotograficzne pozycjonowaniem

czas czytania: 5

min

Przy pozycjonowaniu usług fotograficznych należy dbać o optymalizację zdjęć na stronie. O jakie elementy należy jeszcze zadbać? Sprawdź najważniejsze kwestie związane z SEO dla fotografa!

blog-firmowy-artykuł

Jak pozycjonować blog w Google?

czas czytania: 15

min

Jak pozycjonować blog firmowy i dlaczego jest ważny? Przeczytaj artykuł naszej specjalistki!

e-sklepy

Kim jest klient w e commerce i jakie są jego rodzaje?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś, aby jednorazowi klienci ponownie dokonali w Twoim sklepie zakupu? Poznaj 10 skutecznych technik na pozyskanie powracającego klienta!

Google Adwords system reklamowy

Wykluczające sie frazy w Google ADS

czas czytania: 5

min

Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.