cache okładka

Czym jest cache

czas czytania: 6

min

Co wpływa na szybkość działania przeglądarki internetowej? Do czego służy cache? Jak wyczyścić pamięć podręczną (oraz dlaczego warto to zrobić)? Dowiedz się już teraz!

swot okładka

Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić?

czas czytania: 8

min

Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc Ci w przygotowaniu strategii dla Twojego sklepu internetowego.

usp

Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć

czas czytania: 9

min

Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak tego dokonać? Zadbaj o Unique Selling Proposition i docieraj do klientów z przekazem, którego nie znajdą nigdzie indziej. Dowiedz się, jak znaleźć coś, co pozwoli Ci skutecznie budować świadomość marki.

CTR

CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności

czas czytania: 9

min

Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych.

social media okładka

Social Media Optimization – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie strony?

czas czytania: 9

min

Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Dowiedz się, jak zoptymalizować firmowe sociale, tak by docierać do jak największej grupy odbiorców.

lifecycle marketing

Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce?

czas czytania: 9

min

Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle marketing pomoże Ci uwolnić potencjał sprzedażowy poprzez zaangażowanie dotychczasowych odbiorców Twojego biznesu.

voice search

Wyszukiwanie głosowe Google, czyli czym jest Voice Search?

czas czytania: 9

min

Wyszukiwanie głosowe to coraz bardziej popularna forma korzystania z wyszukiwarek internetowych. Dowiedz się, jak skonfigurować Google Voice Search oraz co taka forma wyszukiwania oznacza dla SEO.

blog - nawigacja fasetowa

Nawigacja fasetowa – czym jest i kiedy warto ją wdrożyć?

czas czytania: 9

min

Jak sprawić, by Twoja strona internetowa była przyjazna dla użytkowników, a potencjalni klienci mogli łatwo odnaleźć produkty, które ich interesują? Rozwiązaniem jest nawigacja fasetowa! Dowiedz się, o czym warto pamiętać, projektując własną witrynę.

indeksowanie strony

Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu

czas czytania: 9

min

Twoja strona nie wyświetla się w Google? Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Warto jednak jak najszybciej temu zaradzić! Dowiedz się, co sprawia, że Twoja witryna nie jest widoczna w najpopularniejszej wyszukiwarce świata.

dark post

Co to jest dark post?

czas czytania: 5

min

Czy wiesz, czym są dark posty? Sprawdź, jak je wykorzystywać w komunikacji marketingowej z grupą docelową.

rodzaje marketingu

Rodzaje marketingu internetowego, jakie musisz znać

czas czytania: 5

min

Reklama online niejedno ma imię. Sprawdź, jakie jej rodzaje będą najbardziej skuteczne w przypadku Twojej marki.

reklamy

Jakie rodzaje reklamy w Internecie irytują użytkowników

czas czytania: 5

min

Tworząc reklamę, musisz pamiętać o tym, by przekazać odbiorcy ciekawą i przydatną informację. Sprawdź, czego unikać, by nie zirytować klienta.

fałszywe opinie w Google

Fałszywe opinie w Google

czas czytania: 5

min

Fałszywe opinie w internecie negatywnie wpływają na wizerunek marki i sprzedaż. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.

treści online

Jak wykorzystać treści interaktywne do zwiększenia zaangażowania użytkowników online

czas czytania: 7

min

Interaktywne treści pomoga Ci przyciągnąć uwagę odbiorców. Sprawdź, jak wykorzystać tego typu content w swoich działaniach.

blog zaproszenie

Zapraszamy na Kongres Online Marketing

czas czytania: 2

min

Rozwój nowoczesnych technologii wpływa na każdy biznes. Porozmawiajmy o tym w czasie kongresu.

cloaking

Co to jest cloaking i dlaczego należy go unikać?

czas czytania: 6

min

Cloaking to praktyka manipulowania wynikami pozycjonowania stron internetowych. Jest niezgodna z wytycznymi Google. Dowiedz się więcej.

multistore

Multistore – co to jest i jakie są wady oraz zalety tego rozwiązania?

czas czytania: 6

min

Czy wiesz, na czym polega multistore? To strategia zarządzania wieloma sklepami w jednym miejscu. Dowiedz się, komu najbardziej się przydaje to rozwiązanie.

unboxing

Rola unboxingu w e-commerce – dlaczego warto wykorzystać ten fenomen w biznesie online?

czas czytania: 5

min

Czy wykorzystujesz unboxing w promocji swoich produktów? Sprawdź, na czym to polega i jak robić to skutecznie.

jakie-zmiany-dyrektywa-dsa

TikTok a ustawa o usługach cyfrowych. Co się zmieni?

czas czytania: 5

min

Jakie zmiany pojawią się na platformach społecznościowych w związku z Dyrektywą DSA? Sprawdź!

artefakt-blog

Marketing partyzancki. Czym jest guerrilla marketing?

czas czytania: 6

min

Marketing partyzancki to efekt najciekawszych kampanii marketingowych, jakie mieliśmy okazję zobaczyć!

blog-artefakt

Jak nowoczesne technologie pomagają rozwijać świat?

czas czytania: 6

min

Rozwój nowoczesnych technologii pomoże Ci w biznesie. Sprawdź, w jaki sposób możesz ulepszyć marketing swojej firmy!

marketing-terytorialny

Marketing terytorialny – jak wykorzystuje się go w SEO

czas czytania: 6

min

Sprawdź, w jaki sposób możesz rozwinąć swoją firmę za pomocą marketingu internetowego!

typy-reklam

Reklama komercyjna i reklama społeczna – co powinieneś o nich wiedzieć

czas czytania: 6

min

Typów reklam jest od groma, jednak podjęliśmy się wyzwania, aby je omówić!

linkedin-reklama-platna

Targetowanie reklam na LinkedIn

czas czytania: 6

min

Czy reklamy na LinkedIn są skuteczne? Przeczytaj artykuł i dowiedz się o reklamie płatnej na tej platformie społecznościowej!