min
min
Jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe? Najlepiej wyjaśnia to model EBK. Zobacz, jak skutecznie sprzedawać swój produkt czy usługę.
min
ZMOT to moment podejmowania decyzji przez konsumenta. Dlaczego warto zadbać o dostępność usług i produktów w sieci? Dowiedz się z naszego artykułu.
min
Zmiana w prawie konsumenckim w 2021 roku sprawi, że jednoosobowa działalność gospodarcza nabędzie prawa konsumenckie. Co to oznacza dla przedsiębiorców?
min
Inbound Marketing pozwala budować świadomość marki i pozyskiwać zaufanie klienta. Jakie jeszcze korzyści przynosi marketing przychodzący? Przeczytaj więcej w naszym artykule.
min
Co to jest viral w reklamie i dlaczego jest tak skuteczny? Przeczytaj nasz krótki przewodnik po reklamach wirusowych.
min
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych klientów do dokonywania zakupów. Sprawdź, jaką mają moc!
min
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów unikać, aby nie popsuć sobie skrzętnie wypracowanej reputacji.
min
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy, jak możesz ich do tego zachęcić!
min
Prowadzisz stronę na Facebooku? Wykorzystaj ją do promocji swoich produktów ze sklepu internetowego. Sprawdź kilka naszych wskazówek.
min
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media? Poznajcie naszą analizę najnowszej funkcji od Insta.
min
Robimy przegląd najpopularniejszych social media pod kątem transmisji na żywo. Sprawdź, w jaki sposób możesz korzystać z live streamingu na FB, Instagramie czy LinkedIn.
min
Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe – rozliczyć się z podatku VAT i podatku dochodowego. Sprawdź, czy powinieneś poprawić deklarację podatkową.
min
Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i obserwatorów, promując markę firmy.
min
Deweloper powinien promować swoją inwestycję mieszkaniową za pomocą social media. Sprawdź, jakie działania podejmować na Facebooku, Instagramie, Twitterze.
min
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i obowiązki użytkowników. Niektóre zmiany trzeba zaakceptować, inne można w dowolnej chwili dostosować w ustawieniach konta.
min
Facebook wprowadza zmiany w News Feedzie. Większy priorytet zyskają posty od naszych znajomych i rodziny, a dopiero za nimi znajdą się marki, które najlepiej angażują swoich użytkowników.
min
Sklep na Facebooku jest świetnym sposobem na wsparcie działań e-commerce. Pozwala zaprezentować produkty szerszej grupie odbiorców i wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Zobacz, jak założyć tę sekcję na firmowym fanpage’u.
min
Fanpage może być administratorem grupy. Takie rozwiązanie mogą wykorzystać marki, które chcą jeszcze mocniej angażować swoich fanów, wchodzić z nimi w dyskusje i słuchać, co mają do powiedzenia. Sprawdź, jak założyc grupę na FB jako fanpage.
min
Prowadząc fanpage, należy zadbać o ładne grafiki. Przygotowując je, warto zadbać o wymiary zdjęć – przedstawiamy aktualne rozmiary grafiki na Facebooku!
min
Prowadząc kampanie reklamowe na Facebooku, można ujmować je do kosztów prowadzenia działalności. Podpowiadamy, jak wygenerować fakturę VAT z FB.
min
Zmień cover photo na stronie na Facebooku na wideo w tle. Zwiększysz zaangażowanie fanów i wyprzedzisz konkurencję. Podpowiadamy, jak krok po kroku dodać filmik do tła fanpage'a.
min
Konkursy organizowane za pomocą portali społecznościowych, a w szczególności Facebooka pozwalają dotrzeć do nowych klientów i zaangażować aktualnych fanów do promowania naszej marki. Organizując konkurs, należy jednak pamiętać o przestrzeganiu prawa i regulaminu portalu.
min
Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się „polubić” na Facebooku jakąś wiadomość, choć była ona dla Was smutna bądź wstrząsająca? Baczny obserwator internetowego świata zwracał uwagę na sytuację, w której użytkownicy wciskali przycisk „lubię to”, choć to nie odpowiadało ich emocjom.
min
Live for Facebook Mentions to nowa usługa stworzona przez zespół Marka Zuckerberga, która zdobywa coraz większe grono odbiorców, również w Polsce. Live steaming staje się nowym medium przekazu szybkich informacji.