W Google AdWords od niedawna istnieje możliwość przesyłania adresów e-mail użytkowników, do których będą kierowane reklamy produktów i usług. Nowa funkcjonalność nosi nazwę Customer Match i staje się coraz bardziej popularna.
Czytaj więcej
Wybór sposobu rozliczania się z agencją zajmującą się SEO może stanowić jedną z trudniejszych decyzji. Warto przeanalizować wady i zalety dwóch najpopularniejszych sposobów rozliczania: pozycjonowanie na ryczałt oraz płatności uzależnione od efektów, czyli zajęcie określonej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
Nagłe pogorszenie się pozycji domeny w wynikach wyszukiwania? Gwałtowny spadek liczby wyświetleń i kliknięć z wyszukiwarki Google? Te problemy nie oznaczają od razu, że domena została ukarana filtrem, ale są pierwszym sygnałem, że powinniśmy przyjrzeć się kondycji naszej witryny.
Czytaj więcej
Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się „polubić” na Facebooku jakąś wiadomość, choć była ona dla Was smutna bądź wstrząsająca? Baczny obserwator internetowego świata zwracał uwagę na sytuację, w której użytkownicy wciskali przycisk „lubię to”, choć to nie odpowiadało ich emocjom.
Czytaj więcej
Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne? W tym celu należy zainteresować się analizą współczynnika konwersji i jego optymalizacją.
Czytaj więcej
Live for Facebook Mentions to nowa usługa stworzona przez zespół Marka Zuckerberga, która zdobywa coraz większe grono odbiorców, również w Polsce. Live steaming staje się nowym medium przekazu szybkich informacji.
Czytaj więcej
25 lutego w Szczecinie, w klubie Hormon Cafe będziemy obecni na spotkaniu organizowanym przez Fundację Netcamp. Pierwsza w tym roku edycja będzie dedykowana e-commerce, a prelegenci opowiedzą m.in. o e-marketingu wielokanałowym, generowaniu leadów i ich automatyzacji oraz o zwiększaniu konwersji.
Czytaj więcej
Modyfikacje wprowadzone w Google Maps z pewnością nie będą miały większego wpływu na pozycjonowanie lokalne. Jednak John Mueller potwierdził, że to nie ilość recenzji a ich jakość służy do ustalenia pozycji stron internetowych. W przypadku tradycyjnego wyszukiwania wyniki organiczne nie zależą od ocen uzyskanych przez firmę. Inaczej jest w przypadku wyszukań lokalnych.
Czytaj więcej
Aby zwiększyć zasięg oferty i dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, w dzisiejszych czasach niezbędna jest promocja w Internecie. Wiele możliwości daje nam platforma Google AdWords. W jaki sposób z niej korzystać? W pierwszym kroku zacznijmy od założenia konta.
Czytaj więcej
Nasi klienci często pytają nas czym są konwersje, jak zdefiniowane są na ich kontach AdWords oraz dlaczego liczba konwersji w panelu AdWords i w panelu Google Analytics różni się od siebie.
Czytaj więcej
Linki to wciąż istotny element rankingowy. W połączeniu z odpowiednią optymalizacją pozwoli nam na poprawę pozycji w wyszukiwarce. Należy jednak pamiętać, że proces pozyskiwania linków powinien być przeprowadzany rozważnie, a strategię linkowania należy dostosować do serwisu, którym się zajmujemy.
Czytaj więcej
Twoja strona internetowa została zainfekowana? Co zrobić, gdy dojdzie do takiego zdarzenia? Jak uchronić się przez wirusami? Bezpieczeństwo witryny powinniśmy stawiać na pierwszym miejscu, szczególnie że atak hakerski może wypłynąć na pozycję w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej