Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić.
Czytaj więcej
Strony typu One Page oraz Landing Page nie są łatwe do wypozycjonowania ze względu na strukturę. Podpowiadamy, jak je zoptymalizować, aby osiągnąć wysokie i stabilne pozycje w rankingu Google.
Czytaj więcej
Description niestety nie ma bezpośredniego wpływu na pozycję w rankingu, ale może zwiększyć ilość wejść na stronę. Jak stworzyć skuteczny opis, który będzie konwertował? Skorzystaj ze wskazówek Google.
Czytaj więcej
AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji.
Czytaj więcej
Poszukując noclegów za pomocą mobilnej wyszukiwarki, możemy zapoznać się z recenzjami hoteli w wizytówkach Google Moja Firma wystawionymi przez różnych podróżnych: biznesmenów, rodziny, pary, osoby podróżujące w pojedynkę.
Czytaj więcej
Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony.
Czytaj więcej
Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować - pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane.
Czytaj więcej
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
Description to metatag pojawiający się w wynikach wyszukiwania pod adresem URL strony. Oficjalnie nie ma wpływu na pozycję rankingu, ale wpływa na klikalność, zachęcając użytkowników do odwiedzin witryny.
Czytaj więcej
Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz pozwala na dotarcie do wybranej grupy użytkowników, którzy dokonają konwersji. Jak skutecznie przeprowadzić keywords research?
Czytaj więcej
AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy.
Czytaj więcej