Emoji wracają do wyników wyszukiwania 21.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Emoji wracają do wyników wyszukiwania

Do wyników wyszukiwania po dwóch latach wróciły emoji. Piktogramy pojawiają się tylko wtedy, gdy w znaczniku Title ikona zostanie ustawiona i użytkownik wpisze do wyszukiwarki zapytanie z wyrażeniem "emoji". Czytaj więcej
5-10-15 – Ile słów kluczowych mogę pozycjonować dla swojego serwisu? 20.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

5-10-15 – Ile słów kluczowych mogę pozycjonować dla swojego serwisu?

Ile słów kluczowych można pozycjonować na jednej stronie internetowej? Czy lepiej kierować się zasadą im więcej, tym lepiej, a może należy wybrać tylko te frazy, które określają główną tematykę serwisu? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości! Czytaj więcej
Ile kosztuje pozycjonowanie? 16.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Nie ulega wątpliwości, że pozycjonowanie strony internetowej należy do podstawowych, a zarazem najbardziej skutecznych metod promocji biznesu w Internecie. Ile w takim razie trzeba za to zapłacić? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszt pozycjonowania jest uzależniony od kilku czynników. Czytaj więcej
Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej 15.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej

Komorników i notariuszy obejmuje zakaz reklamy osobistej. Czy i w jaki sposób przedstawiciele tych zawodów mogą pozycjonować stronę internetową, aby działania SEO nie naruszały zakazu promocji? Czytaj więcej
PageRank 14.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

PageRank

PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen. Czytaj więcej
Pozycjonowanie szerokie 13.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu. Czytaj więcej
Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci? 12.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci?

Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP! Czytaj więcej
Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Porady Google 09.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Porady Google

Google przygotowało materiał wideo - poradnik: Jak zatrudnić agencję SEO? Artefakt spełnia wszystkie wytyczne, o których wspomniała Maile Ohye, Developer Programs Tech Lead. Sprawdź, co rekomenduje Google. Czytaj więcej
Filtr wyszukiwarki, filtr Google 07.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Filtr wyszukiwarki, filtr Google

Filtr wyszukiwarki nakładany jest przez Google na strony, które stosują nieetyczne metody zdobywania popularności w internecie. Np. niskiej jakości linki mogą powodować nałożenie filtra ręcznego lub algorytmicznego na witrynę. Czytaj więcej
Słowo kluczowe, fraza kluczowa 07.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Słowo kluczowe, fraza kluczowa

Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP. Czytaj więcej
Dlaczego widzę inne strony w Google niż znajomi? 7 czynników, od których zależy kolejność wyników w SERP 06.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Dlaczego widzę inne strony w Google niż znajomi? 7 czynników, od których zależy kolejność wyników w SERP

Wpisując daną frazę, można otrzymać inną listę wyników wyszukiwania. Od czego zależy ranking domen w SERP? Znaczenie ma nasza lokalizacja, rodzaj urządzenia, pliki cookies, indywidualne preferencje, data center lub dodatkowe boksy wśród organicznych wyników wyszukiwania. Czytaj więcej
Algorytm wyszukiwarki 03.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Algorytm wyszukiwarki

Algorytm wyszukiwarki internetowej to zbiór zasad odpowiadających za kolejność domen w wynikach wyszukiwania. Czynniki rankingowe wpływają na pozycje w stron internetowych w SERP. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt