10.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP
Technologia AMP dalej się rozwija. Kolejną nowością jest button z ikoną kotwicy / linka, za pomocą którego można skopiować i udostępnić bezpośredni link URL do strony w technologii AMP.
Czytaj więcej
05.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords
Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego.
Czytaj więcej
19.01.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Połączenie nie jest bezpieczne, czyli błędne wdrożenie SSL
Zapewnienie bezpieczeństwa danych jest szczególnie ważne w przypadku e-sklepów, które pozyskują wrażliwe dane osobowe klientów. Wdrażając SSL można popełnić pewne błędy, których konsekwencją będą komunikaty przeglądarki o niezaufanym połączeniu. Jak strzec się przed błędami.
Czytaj więcej
18.01.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Zmiany w Google AdWords w 2016 r.
Lista najważniejszych zmian, które miały miejsce w 2016 r. w systemie Google AdWords - testy, nowości, funkcjonalności i błędy!
Czytaj więcej
17.01.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Sztuczna inteligencja w Google Translate
Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko za sprawą Neural Machine Translation. Na razie technologia będzie rozwijana dla ośmiu, najpopularniejszych języków. Jak na razie tłumaczenia w j. polskim nie zostaną dopracowane.
Czytaj więcej
10.01.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Wykluczające sie frazy w Google ADS
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.
Czytaj więcej
12.12.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Direct Answer – jak się tam znaleźć?
Polecane fragmenty z odpowiedzią pomagają zwiększyć widoczność domeny w wynikach wyszukiwania. Co zrobić i jakie działania podjąć, aby znaleźć się w Direct Answer? Czy można przekonać Google, że treść na stronie odpowiada potrzebom informacyjnym użytkowników?
Czytaj więcej
30.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań
W planerze słów kluczowych Google zostały wprowadzone ograniczenia dla niektórych reklamodawców. Pojawiła się też nowa funkcjonalność: prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań.
Czytaj więcej
15.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Atrybut Lang HTML jest ignorowany przez Google
Nie warto stosować atrybutu Lang HTML w kodzie strony, ponieważ jest on ignorowany przez Google. Zamiast niego warto skorzystać z atrybutu hreflang, który pomoże uniknąć duplikacji takich samych treści kierowanych do użytkowników zamieszkujących inne kraje.
Czytaj więcej
10.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Strona została zaatakowana i rozsyła w świat spamerskie linki z viagrą i/lub chińskimi krzaczkami – co robić?
W wynikach wyszukiwania na miejscu title lub description mogą pojawić się chińskie krzaczki. Oznacza to, że domena została zaatakowana przez hakera i rozsyła spam. Jak uporać się z tym problemem włamu na stronę?
Czytaj więcej
09.11.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania
Google usuwa grafy wiedzy, które pojawiały się w postaci popupów w wynikach wyszukiwania. Funkcjonalność ta nie była użyteczna z punktu widzenia internautów, którzy z niej nie korzystali.
Czytaj więcej
25.10.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce pomaga przygotować skuteczną reklamę, która dotrze do precyzyjnie wybranej grupy klientów. Określając wiek oraz płeć, reklamodawcy są w stanie kierować swoje produkty do osób, które się nimi zainteresują.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę