Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP 10.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP

Technologia AMP dalej się rozwija. Kolejną nowością jest button z ikoną kotwicy / linka, za pomocą którego można skopiować i udostępnić bezpośredni link URL do strony w technologii AMP. Czytaj więcej
Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords 05.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords

Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego. Czytaj więcej
Połączenie nie jest bezpieczne, czyli błędne wdrożenie SSL 19.01.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Połączenie nie jest bezpieczne, czyli błędne wdrożenie SSL

Zapewnienie bezpieczeństwa danych jest szczególnie ważne w przypadku e-sklepów, które pozyskują wrażliwe dane osobowe klientów. Wdrażając SSL można popełnić pewne błędy, których konsekwencją będą komunikaty przeglądarki o niezaufanym połączeniu. Jak strzec się przed błędami. Czytaj więcej
Zmiany w Google AdWords w 2016 r. 18.01.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Zmiany w Google AdWords w 2016 r.

Lista najważniejszych zmian, które miały miejsce w 2016 r. w systemie Google AdWords - testy, nowości, funkcjonalności i błędy! Czytaj więcej
Sztuczna inteligencja w Google Translate 17.01.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Sztuczna inteligencja w Google Translate

Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko za sprawą Neural Machine Translation. Na razie technologia będzie rozwijana dla ośmiu, najpopularniejszych języków. Jak na razie tłumaczenia w j. polskim nie zostaną dopracowane. Czytaj więcej
Wykluczające sie frazy w Google ADS 10.01.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Wykluczające sie frazy w Google ADS

Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii. Czytaj więcej
Direct Answer – jak się tam znaleźć? 12.12.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Direct Answer – jak się tam znaleźć?

Polecane fragmenty z odpowiedzią pomagają zwiększyć widoczność domeny w wynikach wyszukiwania. Co zrobić i jakie działania podjąć, aby znaleźć się w Direct Answer? Czy można przekonać Google, że treść na stronie odpowiada potrzebom informacyjnym użytkowników? Czytaj więcej
Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań 30.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań

W planerze słów kluczowych Google zostały wprowadzone ograniczenia dla niektórych reklamodawców. Pojawiła się też nowa funkcjonalność: prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań. Czytaj więcej
Atrybut Lang HTML jest ignorowany przez Google 15.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Atrybut Lang HTML jest ignorowany przez Google

Nie warto stosować atrybutu Lang HTML w kodzie strony, ponieważ jest on ignorowany przez Google. Zamiast niego warto skorzystać z atrybutu hreflang, który pomoże uniknąć duplikacji takich samych treści kierowanych do użytkowników zamieszkujących inne kraje. Czytaj więcej
Strona została zaatakowana i rozsyła w świat spamerskie linki z viagrą i/lub chińskimi krzaczkami – co robić? 10.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Strona została zaatakowana i rozsyła w świat spamerskie linki z viagrą i/lub chińskimi krzaczkami – co robić?

W wynikach wyszukiwania na miejscu title lub description mogą pojawić się chińskie krzaczki. Oznacza to, że domena została zaatakowana przez hakera i rozsyła spam. Jak uporać się z tym problemem włamu na stronę? Czytaj więcej
Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania 09.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania

Google usuwa grafy wiedzy, które pojawiały się w postaci popupów w wynikach wyszukiwania. Funkcjonalność ta nie była użyteczna z punktu widzenia internautów, którzy z niej nie korzystali. Czytaj więcej
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce 25.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce

Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce pomaga przygotować skuteczną reklamę, która dotrze do precyzyjnie wybranej grupy klientów. Określając wiek oraz płeć, reklamodawcy są w stanie kierować swoje produkty do osób, które się nimi zainteresują. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt