Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

7 błędów popełnianych w analizie danych strony internetowej 13.09.2017 | czas czytania: 5 min | Analityka

7 błędów popełnianych w analizie danych strony internetowej

Analizowanie danych o ruchu dostarcza cennych informacji, dzięki którym można m.in. udoskonalić działanie strony internetowej. Zdobywając doświadczenie, łatwo się pomylić. Poznaj 7 przykładowych błędów popełnianych w analizie e-commerce! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Wzrost prowizji na Allegro – wypróbuj Google Shopping jako kanał sprzedaży 10.09.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Wzrost prowizji na Allegro – wypróbuj Google Shopping jako kanał sprzedaży

Jeśli Twój biznes online ucierpiał na kolejnych podwyżkach prowizji w serwisie Allegro, polecamy wypróbować kampanie produktowe w AdWords. Zakupy Google (Google Shopping) nie wymagają dużych budżetów na promocję w wyszukiwarce. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Pozycjonowanie w Google Maps, czyli optymalizacja wizytówki Google Moja Firma 08.09.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie w Google Maps, czyli optymalizacja wizytówki Google Moja Firma

Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku. Posiadanie konta Google Moja Firma przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Najpopularniejsze długoogonowe wyszukiwania w Google 06.09.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Najpopularniejsze długoogonowe wyszukiwania w Google

Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w internecie. Sprawdź, jakie są najpopularniejsze hasła wpisywane do wyszukiwarki Google. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

3 narzędzia do pomiaru długości Title i Description w wynikach wyszukiwania 05.09.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

3 narzędzia do pomiaru długości Title i Description w wynikach wyszukiwania

Wyszukiwarka wyświetla ograniczoną liczbę znaków znaczników Title oraz Description. Jak sprawdzić, czy przygotowany tytuł i opis strony zmieszczą się w wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z narzędzi do prezentacji SERP! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Jak prowadzić bloga firmowego, który pomoże pozyskać klientów? 04.09.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak prowadzić bloga firmowego, który pomoże pozyskać klientów?

Zastanawiasz się nad rozwijaniem treści na swojej stronie internetowej? Zastanów się nad blogiem firmowym. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi jego prowadzenia. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Popularne darmowe skrypty e-commerce 28.08.2017 | czas czytania: 5 min | Web Design

Popularne darmowe skrypty e-commerce

Rynek e-commerce cały czas się rozwija. Żeby zaistnieć w Internecie, trzeba wykorzystywać najlepsze rozwiązania. Poznaj najpopularniejsze darmowe skrypty do tworzenia sklepów internetowych oraz zobacz, czym się od siebie różnią. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Google ostrzega: zabezpiecz swoją stronę protokołem HTTPS i certyfikatem SSL! 21.08.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Google ostrzega: zabezpiecz swoją stronę protokołem HTTPS i certyfikatem SSL!

Strony, które nie przeszły na protokół HTTPS zostaną oznaczone w przeglądarce jako niebezpieczne - ostrzega Google w powiadomieniach rozsyłanych przez Google Search Console. Aby tego uniknąć, należy wdrożyć certyfikat SSL. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Nadawanie uprawnień w Google Moja Firma krok po kroku 21.08.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Nadawanie uprawnień w Google Moja Firma krok po kroku

Administrację wizytówką Google Moja Firma możesz powierzyć agencji marketingowej. Sprawdź, jak dodać nowych użytkowników i umożliwić im zarządzanie wybranymi aspektami konta w Google Maps. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics! 04.08.2017 | czas czytania: 5 min | Analityka

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

Osoby posiadające konto Google mogą przetestować wersję demonstracyjną Google Analytics. Dane pochodzą z Google Merchandise Store, dzięki czemu można przetestować generowanie realnych raportów, analizę danych i dostęp do poszczególnych sekcji w panelu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Wideo w tle na stronie na Facebooku zdynamizuje Twój fanpage! 31.07.2017 | czas czytania: 5 min | EPR

Wideo w tle na stronie na Facebooku zdynamizuje Twój fanpage!

Zmień cover photo na stronie na Facebooku na wideo w tle. Zwiększysz zaangażowanie fanów i wyprzedzisz konkurencję. Podpowiadamy, jak krok po kroku dodać filmik do tła fanpage'a. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas 28.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas

Evergreen content to ponadczasowe teksty, które mają potencjał do pozyskiwania użytkowników i generowania ruchu na stronie w długim okresie czasu. Podpowiadamy, jakie rodzaje tekstów należą do evergreenowych treści! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt