24.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Opinie z internetu i recenzje dotyczące hoteli w Google Maps
Poszukując noclegów za pomocą mobilnej wyszukiwarki, możemy zapoznać się z recenzjami hoteli w wizytówkach Google Moja Firma wystawionymi przez różnych podróżnych: biznesmenów, rodziny, pary, osoby podróżujące w pojedynkę.
Czytaj więcej
16.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Metatagi
Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony.
Czytaj więcej
15.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych
Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować - pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane.
Czytaj więcej
12.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Mapa strony
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
12.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony?
Description to metatag pojawiający się w wynikach wyszukiwania pod adresem URL strony. Oficjalnie nie ma wpływu na pozycję rankingu, ale wpływa na klikalność, zachęcając użytkowników do odwiedzin witryny.
Czytaj więcej
08.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords?
Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz pozwala na dotarcie do wybranej grupy użytkowników, którzy dokonają konwersji. Jak skutecznie przeprowadzić keywords research?
Czytaj więcej
01.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania dostępni w AdWords
AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy.
Czytaj więcej
26.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Mobilny generator konwersji, czyli landing page na dłoni
Dzięki stronom landing page możemy zwiększyć konwersję, dostarczając wybranym użytkownikom poszczególne kategorie produktów. Jak przygotować skuteczny landing page na urządzenia mobilne? Na co należy zwrócić uwagę?
Czytaj więcej
14.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
SEO – definicja i opis
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?
Czytaj więcej
12.04.2017
|
czas czytania: min
|
SEO
Nowa funkcjonalność w wyszukiwarce grafiki: podobne produkty
Przeglądając zdjęcia w mobilnej wyszukiwarce grafiki, możemy natknąć się na nową funkcjonalność: polecane produkty. Google podpowie nam, gdzie możemy kupić okulary, buty lub torebkę ze zdjęcia, które właśnie obejrzeliśmy.
Czytaj więcej
10.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak Google walczy z fikcyjnymi wizytówkami w Google Maps?
W Google Maps pojawiają się fałszywe wizytówki firm. Wprowadzają one w błąd użytkowników, dlatego Google aktywnie walczy z nimi każdego dnia. Jak Google radzi sobie ze spamem w usłudze Moja Firma?
Czytaj więcej
10.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
O czym należy pamiętać, wdrażając protokół HTTPS i certyfikat SSL?
Wdrożenie protokołu HTTPS zapewni bezpieczeństwo przesyłanych danych. Na co należy zwrócić uwagę podczas implementacji certyfikatu SSL?
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę