Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics pokazują inne dane dotyczące konwersji? Odpowiedź stanowią odmienne modele atrybucji!
Czytaj więcej
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku.
Czytaj więcej
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i obowiązki użytkowników. Niektóre zmiany trzeba zaakceptować, inne można w dowolnej chwili dostosować w ustawieniach konta.
Czytaj więcej
W supporcie Google pojawiły się nowe wytyczne dot. optymalizacji grafiki na stronach internetowych. Co się zmieniło i na co zwrócić uwagę w zakresie SEO Image?
Czytaj więcej
Google planuje wprowadzić nowy algorytm oparty o Reinforcement Learning. Nowy mechanizm będzie za użytkownika przeprowadzał wstępną analizę stron wskazanych przez główny algorytm Google.
Czytaj więcej
Mail biznesowy jest ważnym elementem komunikacji z klientami i współpracownikami. Aby wiadomość zachęcała do wymiany korespondencji, powinna zawierać kilka podstawowych elementów. Przedstawiamy proste wskazówki.
Czytaj więcej
Każdy, kto choć w niewielkim stopniu interesuje się tematyką związaną z optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych, zapewne słyszał o wskaźniku Google PageRank. Czym jest ten algorytm, do czego można go wykorzystać i jaka będzie jego przyszłość? Czy PageRank będzie miał jeszcze jakiekolwiek znaczenie?
Czytaj więcej
Instalacja kodu śledzenia Google Analytics jest konieczna, aby zbierać dane o zachowaniu użytkowników. Sprawdź 3 sposoby na zweryfikowanie poprawności konfiguracji identyfikatora GA.
Czytaj więcej
Sklepy z ubraniami oferują dziś coś więcej niż tylko to, co dostępne na wieszakach. Prowadząc działalność w internecie, sprzedają produkty, ale także inspirują, jak wyglądać modnie. Aby osiągnąć sukces w branży fashion, warto zadbać o kilka elementów. Poznaj 7 skutecznych wskazówek.
Czytaj więcej
Skorzystaj z nowej opcji w Google Moja Firma - dodaj opis o firmie, który wyświetli się w lokalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce.
Czytaj więcej
W wyszukiwarce i w Google Maps na wizytówkach GMF pojawiły się fragmenty opinii użytkowników pojawiające się na zapytania dotyczące lokalnych przedsiębiorstw.
Czytaj więcej