10.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Pozycjonowanie czy AdWords – która forma promocji w internecie jest lepsza?
Co jest skuteczniejsze - pozycjonowanie strony czy reklamy Google AdWords? Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ oba sposoby promocji realizują nieco inne cele.
Czytaj więcej
09.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Awaria OVH – czy niedostępność serwera wpływa na pozycjonowanie strony?
Czy awaria serwerów OVH będzie miała wpływ na dotychczasowe wyniki pozycjonowania strony internetowej? Wyjaśniamy, jakie konsekwencje mogą mieć problemy z serwerem.
Czytaj więcej
07.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
5 sposobów na tekst reklamowy w AdWords
Dobry tekst reklamy AdWords jest jednym z czynników wpływających na pozyskanie uwagi użytkownika. Podpowiadamy, jak przygotować dobrą treść reklamową.
Czytaj więcej
06.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Lokalne adresy IP zamiast domeny krajowej służą do geolokalizacji wyników wyszukiwania
Google wprowadza zmiany w mechanizmie geolokalizacji - za wyniki wyszukiwania będą odpowiadały lokalne adresy IP, a nie domeny krajowe. Użytkownicy mogą dokonać ręcznie zmiany ustawień.
Czytaj więcej
30.10.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Czym różni się protokół HTTPS od protokołu HTTP?
Czym się różni protokół HTTPS od protokołu HTTP? Dlaczego warto wdrożyć go na swoją stronę? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!
Czytaj więcej
27.10.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Keyword Hero – sposób na not provided w Google Analytics?
Aplikacja Keyword Hero pomaga odkryć listę słów kluczowych, które ukryte są pod not provided w Google Analytics. Sprawdź, jak wypadły nasze testy tego narzędzia!
Czytaj więcej
13.10.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Marketing szeptany (buzz marketing)
Marketing szeptany (buzz marketing) pozwala przekazywać klientom informacje o produktach lub usługach za pośrednictwem np. wpisów na forach dyskusyjnych i komentarzy w social media.
Czytaj więcej
20.09.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
10 sposobów, by przekonać klienta do zakupów w sklepie internetowym
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do dokonania zakupu? Przygotuj atrakcyjną ofertę i zadbaj o warunki dostawy. Na co zwrócić uwagę? Sprawdź naszych 10 wskazówek na przekonanie użytkowników do zakupów online.
Czytaj więcej
14.09.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak sprawdzić linki prowadzące do strony? 5 narzędzi do analizy backlinków!
Profil linków zwrotnych (tzw. backlinks) należy regularnie analizować, aby w porę wykryć spam i niskiej jakości odnośniki. W tym celu warto skorzystać z kilku narzędzi. Przedstawiamy 5 pomocnych aplikacji!
Czytaj więcej
13.09.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
7 błędów popełnianych w analizie danych strony internetowej
Analizowanie danych o ruchu dostarcza cennych informacji, dzięki którym można m.in. udoskonalić działanie strony internetowej. Zdobywając doświadczenie, łatwo się pomylić. Poznaj 7 przykładowych błędów popełnianych w analizie e-commerce!
Czytaj więcej
10.09.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Wzrost prowizji na Allegro – wypróbuj Google Shopping jako kanał sprzedaży
Jeśli Twój biznes online ucierpiał na kolejnych podwyżkach prowizji w serwisie Allegro, polecamy wypróbować kampanie produktowe w AdWords. Zakupy Google (Google Shopping) nie wymagają dużych budżetów na promocję w wyszukiwarce.
Czytaj więcej
08.09.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie w Google Maps, czyli optymalizacja wizytówki Google Moja Firma
Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku. Posiadanie konta Google Moja Firma przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps!
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę