Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
23.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

W obecnych czasach zanim użytkownik zdecyduje się na skorzystanie z jakiejś usługi lub zakup produktu, przeprowadza research w internecie. Firmy nie posiadające swojej witryny w wyścigu o klienta z góry spisane są na porażkę. Według Eurostat w Polsce 45% internautów wchodzi na strony lokalnych firm w poszukiwaniu informacji, natomiast 34% małych i średnich przedsiębiorstw (powyżej 10 osób) swojego serwisu nie posiada twierdząc, że jego stworzenie jest procesem zbyt kosztownym i czasochłonnym.

Google, chcąc wyrównać szanse, zaoferowało możliwość przygotowania darmowej strony www na podstawie danych z konta Google Moja Firma. Co ciekawe, do jej stworzenia nie jest wymagana weryfikacja wizytówki, często zabierająca kilka tygodni.

Wiedząc, że firmy nieposiadające strony internetowej tracą niemal połowę potencjalnych klientów, warto zapoznać się z narzędziem giganta, które stanowi lekarstwo na ten problem.

Kreator stron Google

https://adwords-pl.googleblog.com/2017/06/bezpatna-strona-internetowa-w-google.html

 

Google chwali się pełną responsywnością swojego nowego rozwiązania oraz automatyczną aktualizacją danych z wizytówki Google Moja Firma. Ponadto twierdzi, że założenie strony zajmuje jedynie 10 minut zarówno na smartfonie, jak i desktopie.

 

https://adwords-pl.googleblog.com/2017/06/bezpatna-strona-internetowa-w-google.html

 

Dostajemy zatem możliwość szybkiego stworzenia prostej i ładnej witryny z własnym adresem na domenie business.site (w postaci TWOJA-NAZWA.business.site). Strona może zawierać unikalny opis i grafikę. Dodatkowo umożliwia dodawanie w treści linków wychodzących dofollow.

Jak w kilku krokach stworzyć stronę?

Do jej przygotowania potrzebna będzie uzupełniona wizytówka Google Moja Firma – nie musi być zweryfikowana.

Jedno kliknięcie wystarczy, aby ruszył proces automatycznego tworzenia naszej nowej strony.

Trwa to dosłownie chwile, po czym ukazuje się nam cukierkowe powitanie oraz wzmianka o automatycznej aktualizacji treści na podstawie wizytówki.

 

Czas na konfigurację strony

 

Do dyspozycji dostajemy prosty i przejrzysty panel administracyjny umożliwiający:

  • Wybór motywu,
  • Dodanie nagłówka i treści,
  •  Dodanie zdjęć,
  • Wybór adresu,
  • Publikacje strony.

Kliknięcie OPUBLIKUJ oznacza oficjalny start naszego mini serwisu – od teraz jest od dostępny w sieci.

 

Przejście wszytskich kroków zajmuje dosłownie chwilę, a finalny efekt jest zaskakująco dobry.

Oto efekty poświęcenia kilku minut w googlowskim kreatorze:

 

Dla firmy, która nie posiadała wcześniej strony, jest to bez wątpienia świetne rozwiązanie pozwalające na zaprezentowanie szczególowych informacji na temat oferty i pozyskanie nowych klientów.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

wyszukiwanie obrazem 06.10.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Jak wyszukiwać obrazem? Poradnik

W świecie, w którym 90% informacji dociera do nas w formie wizualnej, szybkie odnajdywanie źródeł zdjęć czy podobnych grafik staje się nie tylko wygodą, ale i biznesową przewagą. Wyszukiwanie obrazem, czyli tzw. reverse image search, to narzędzie, które zrewolucjonizowało sposób korzystania z internetu – od identyfikacji przedmiotów i miejsc, po weryfikację praw autorskich. Dla sklepów internetowych to także dodatkowy kanał pozyskiwania klientów, bo optymalizacja zdjęć w e-commerce sprawia, że każde zdjęcie produktu może działać jak osobna strona wejściowa z Google. Z tego poradnika dowiesz się, jak wyszukiwać obrazem na różnych urządzeniach, jakie metody i funkcje są dostępne oraz w jaki sposób możesz wykorzystać to rozwiązanie w biznesie i codziennym życiu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

AI & e-mail marketing 29.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje e-mail marketing? Przykłady i narzędzia

E-mail marketing od lat pozostaje jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych. Jednak tradycyjna analiza danych i ręczna segmentacja klientów powoli odchodzą w zapomnienie. Sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą proces generowania leadów, analizując dane potencjalnych klientów w czasie rzeczywistym i automatyzując komunikację. Dzięki zastosowaniu uczenia maszynowego możliwa jest nie tylko personalizacja oferty, ale także przewidywanie trendów i podejmowanie decyzji biznesowych opartych na rzetelnych danych. A czy Ty zdążyłeś już przekonać się, jak AI może usprawnić Twój e-mail marketing i przełożyć się na realny wzrost sprzedaży? W tym artykule pokażemy Ci, dlaczego sztuczna inteligencja analizuje dane lepiej niż standardowe metody używane w tym celu, jakie praktyczne możliwości daje AI oraz które narzędzia pomogą Ci osiągnąć przewagę nad konkurencją. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

freeware 22.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | Strony internetowe

Co to znaczy freeware i co warto o tym wiedzieć?

Każdego dnia miliony osób pobierają darmowe programy, które ułatwiają pracę, naukę i rozrywkę. W wielu przypadkach to właśnie freeware staje się pierwszym wyborem – oprogramowaniem dostępnym bez opłat, które nie wymaga od użytkowników specjalistycznej wiedzy ani skomplikowanych instalacji. Jednak to, że coś jest darmowe, nie oznacza, że pozbawione jest warunków licencyjnych czy ograniczeń. Warto zrozumieć, czym są programy typu freeware, jakie mają zalety i ryzyka oraz czym różnią się od takich rozwiązań jak oprogramowanie open source czy shareware. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt