Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
01.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEM | autor: Artefakt

Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji

Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji

W AdWords można skorzystać z inteligentnego określania stawek. Dzięki systemom uczenia się określona zostanie wartość CPC tak, aby zrealizować cele uruchomionej kampanii. Teraz reklamodawcy mogą skorzystać z nowej strategii: maksymalizacji liczby konwersji.

 

Maksymalizacja liczby konwersji – kiedy warto ją zastosować?

Chcąc skorzystać z inteligentnego określania stawek, należy wybrać odpowiednią strategię, dzięki której zostaną zrealizowane cele naszej kampanii. Google proponuje następujące taktyki:

  • Maksymalizację liczny kliknięć – służy do zwiększenia liczby wizyt na stronie internetowej,
  • Wybraną lokalizację na stronie wyszukiwania – pomaga zwiększyć widoczność na pierwszej stronie rankingu Google,
  • Docelowy udział w wygranych aukcjach – pozwala na osiągnięcie wzrostu widoczności w porównaniu z innymi serwisami,
  • Docelowy CPA – celem jest zdobycie większej liczby konwersji w ramach docelowego CPA,
  • Ulepszony koszt kliknięcia – umożliwia uzyskanie wzrostu konwersji z zachowaniem kontroli nad stawkami za frazy,
  • Docelowy ROAS – przyczynia się do osiągnięcia określonego zwrotu z nakładów poniesionych na reklamę w przypadku, gdy każdej konwersji przypisana jest inna wartość oraz
  • Maksymalizację liczby konwersji, by zwiększyć konwersje w ramach określonego budżetu.

 

Po wybraniu strategii maksymalizacji liczby konwersji system na podstawie archiwalnych danych oraz po dokonaniu oceny sygnałów kontekstowych pojawiających się w czasie aukcji określi stawkę CPC dla danej reklamy każdorazowo, gdy będzie się ona kwalifikowała do wyświetlenia. Zdefiniowana stawka pomoże zwiększyć konwersje bez konieczności zwiększania budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową w internecie.

 

 

Przed uruchomieniem strategii maksymalizacji liczby konwersji należy się upewnić, czy:

  • Kampania ma oddzielny budżet,
  • Ustawiony przez Ciebie dzienny budżet nie przewyższa Twoich możliwości finansowych. Funkcja maksymalizacji liczby konwersji będzie dążyła do pełnego wykorzystania budżetu, więc Twoje koszty za reklamę mogą wzrosnąć.
  • Wzrost liczby konwersji jest na pewno tym, na czym Ci zależy. Jeśli boisz się wzrostu kosztów, zdecyduj się na strategię docelowego CPA, w której zachowasz kontrolę nad stawkami.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

kobieta prezentuje marketing 7p 28.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Marketing 7P – rozszerzony mix marketingowy z przykładami

Czy wiesz, że tradycyjny model marketingowy 4P to już przeszłość? Poznaj nowoczesne i bardziej kompleksowe podejście – Marketing 7P! Jest to rozszerzony mix marketingowy, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Dowiedz się, jak dodatkowe elementy mogą wpłynąć na sukces Twojej strategii marketingowej. W tym artykule przedstawimy konkretne przykłady zastosowania każdego z 7 elementów, aby móc efektywnie wdrożyć je w swojej działalności. Czytaj więcej
wykres 25.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ambasador marki – kto to jest i jak wpływa na wizerunek firmy?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem wielu znanych marek? To ambasadorzy marki – osoby, które swoim wizerunkiem i działaniami budują pozytywne skojarzenia z firmą. Zastanawiasz się, jak dokładnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa? Przeczytaj dalej, a odkryjesz, dlaczego ich rola jest nieoceniona i jak mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności oraz zaufania do Twojej marki. Poznaj tajemnice skutecznego marketingu i dowiedz się, jak wybrać idealnego ambasadora dla swojego biznesu! Czytaj więcej
uścisk dłoni 23.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Społeczna odpowiedzialność biznesu – definicja i przykłady działań CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to temat, który zyskuje dzisiaj znaczenie. Jak firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko? Odpowiedź jest prosta: poprzez działania CSR. Czym dokładnie jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Przekonaj się, jak odpowiedzialne podejście do biznesu może przynieść korzyści nie tylko firmom, ale także całemu społeczeństwu. Czytaj dalej, aby odkryć, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt