Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
04.08.2017 | czas czytania: 5 min | Analityka | autor: Artefakt

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

Obsługi aplikacji internetowych najlepiej uczyć się przez ich testowanie. Dzięki kontom demonstracyjnym Google Analytics można poznać wszystkie funkcjonalności tego narzędzia, nie bojąc się o utratę danych naszej witryny. Wersja testowa narzędzia analitycznego dostępna jest dla wszystkich użytkowników posiadających konta Google.

Testowanie z Google Merchandise Store

Dostęp do konta demonstracyjnego znajdziemy w supporcie Google. Google Analytics Demo Account zawiera dane z Google Merchandise Store. Informacje prezentowane na koncie testowym podobne są do danych pochodzących z typowej domeny e-commerce. Możemy przejrzeć m.in.:

  • Źródła wizyt – lokalizacje użytkowników, dane o ruchu bezpłatnym oraz płatnym,
  • Informacje o sposobie zachowania użytkowników na stronie,
  • Zestawienia transakcji dokonywanych w sklepie Google Merchandise Store.

Obsługa konta demonstracyjnego

Dzięki danym dostępnym na koncie demonstracyjnym pochodzącym z Google Merchandise Store można sprawdzić, w jaki sposób generowane są i jak wyglądają poszczególne raporty oraz jak działają wszystkie dostępne funkcje w Google Analytics. Użytkownik, testując panel, zapozna się z:

  • Prezentacją danych dotyczących integracji AdWords z Search Console,
  • Możliwością zmiany raportów poprzez aktywację poszczególnych filtrów, wymiarów,
  • Segmentacją danych,
  • Porównywaniem informacji dotyczących odbiorców, ich zachowania, konwersji,
  • Tworzeniem niestandardowych raportów oraz modeli atrybucji.

Konto demonstracyjne Google Analytics pomoże podjąć decyzję niezdecydowanym przedsiębiorcom zastanawiającym się nad skorzystaniem z narzędzia analitycznego. Panel testowy warto także pokazać właścicielom serwisów, którzy nie są przekonani do konieczności analizy danych.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Jak zdobyć bazę klientów? Skuteczne sposoby na legalne i efektywne pozyskiwanie kontaktów 30.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Jak zdobyć bazę klientów? Skuteczne sposoby na legalne i efektywne pozyskiwanie kontaktów

Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

W jakim programie warto zrobić stronę internetową? 28.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

W jakim programie warto zrobić stronę internetową?

Czy wiesz, że aż 71% małych firm posiada stronę internetową?* Dla wielu z nich to podstawowe źródło pozyskiwania klientów. Jeśli jeszcze nie masz własnej witryny albo planujesz nową, z pewnością zadajesz sobie pytanie: w jakim programie warto zrobić stronę internetową? W tym artykule przeprowadzimy Cię przez najlepsze opcje, od kreatorów po edytory kodu i platformy CMS, abyś mógł wybrać rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb biznesowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Pani pracująca na tablecie 11.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

Co oznacza Customer Experience? Definicja i najważniejsze elementy

Czy wiesz, że 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia?* W czasach, gdy produkty i ceny stają się coraz bardziej podobne, to właśnie doświadczenie klienta decyduje o wyborze marki. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w zarządzanie doświadczeniem, czyli CXM (Customer Experience Management), by budować przewagę konkurencyjną i dostarczać wartościowe doświadczenia dla klientów. W tym artykule wyjaśniamy, czym dokładnie jest pojęcie doświadczenia klienta, jak wygląda projektowanie doświadczeń klienta oraz jakie są najważniejsze kroki do ich optymalizacji. Dowiesz się również, dlaczego kształtowanie pozytywnych doświadczeń to strategia, która realnie wpływa na lojalność klienta, jego satysfakcję i wyniki Twojego biznesu. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt