Artefakt cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
29.06.2016 | czas czytania: 5 min | SEM | autor: Artefakt

Premier Google Partner – nowy poziom certyfikacji partnerów Google’a

Premier Google Partner – nowy poziom certyfikacji partnerów Google’a

Trzy lata temu został uruchomiony program Google Partners. Firmy świadczące usługi z zakresu marketingu internetowego miały możliwość zdobycia certyfikatu potwierdzającego ich doświadczenie i umiejętności w prowadzeniu kampanii reklamowych. Wszyscy na tym korzystali: klienci bez obaw mogli wybrać sprawdzoną agencję, usługodawcy zwiększali swoje kompetencje oraz zakres działalności, a Google było zadowolone z rozwoju sieci partnerskiej. Aby wyróżnić najlepsze firmy, gigant z Kalifornii postanowił wprowadzić specjalizacje i nowy poziom certyfikacji – Premier Partner.

 

Specjalizacje partnerskie

Celem specjalizacji jest ułatwienie znalezienia agencji, zajmującej się świadczeniem określonych usług. Klienci precyzują swoje potrzeby i w wyszukiwarce pojawiają się tylko ci partnerzy, którzy będą w stanie spełnić ich wymagania. Dzięki temu krócej trwa proces wybierania firmy do współpracy.

Specjalizacje partnerskie

Partnerzy Google mogą otrzymać następujące specjalizacje:

  • Reklama w sieci wyszukiwania,
  • Reklama mobilna,
  • Reklama wideo,
  • Reklama w sieci reklamowej,
  • Reklama w Zakupach Google.

 

Aby móc pochwalić się specjalizacją z danego zakresu, należy spełnić poniższe wymagania:

  • Co najmniej 1 pracownik firmy musi uzyskać certyfikat potwierdzający znajomość wybranej usługi AdWords,
  • Przedsiębiorstwo powinno posiadać specjalistyczną wiedzę z obszaru wybranej specjalizacji,
  • Suma wydatków poniesionych w ciągu 90 dni na usługę z danej specjalizacji przewyższa 10 000 USD lub równowartość tej kwoty w lokalnej walucie.

 

Przed przyznaniem specjalizacji Google analizuje także poziom wiedzy i doświadczenia danego Partnera, zwracając uwagę na zrealizowane kampanie, zadowolenie klientów, wartość zakupionej powierzchni reklamowej w sieci wyszukiwania.

 

Najlepsi z najlepszych, czyli Premier Google Partner

Premier Google PartnerOprócz specjalizacji partnerskich agencje mogą liczyć na przyznanie certyfikatu Premier Google Partner. Otrzymują go tylko najlepsze firmy, które mogą już pochwalić się AdWords Certified Partner. To wyróżnienie kierowane jest do partnerów prowadzących kampanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, czyli najbardziej wartościowej grupy klientów dla kalifornijskiego giganta. Zapowiadany redesign panelu AdWords z pewnością odstraszy przedsiębiorców od samodzielnego zarządzania kampaniami, więc tutaj swoją wiedzą powinny wykazać się firmy świadczące usługi SEM na naprawdę wysokim poziomie.

Firmy, które otrzymają status Premier, będą mogły skorzystać z dodatkowych przywilejów. Google gwarantuje: udział w szkoleniach i treningach dla kadry kierowniczej, wsparcie techniczne, możliwość korzystania z dedykowanego konta, oferty promocyjne, zaproszenia na wydarzenia branżowe, konkursy, konferencje.

Certyfikat Premier Google Partner

Jednak posiadanie certyfikatu Premium to przede wszystkim wzrost prestiżu i możliwość pozyskania nowych klientów. W wyszukiwarce sieci partnerskiej przy nazwie firmy pojawi się nowe, czerwone logo potwierdzające wysokie kompetencje i profesjonalizm. To już samo w sobie powinno zachęcić do zapoznania się z ofertą usług danej agencji marketingowej.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak uzyskać status Partnera Google, zerknij na stronę: https://support.google.com/partners/answer/3126965.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

gdzie kupić domenę i hosting 14.08.2025 | czas czytania: 5:00 min | Domeny/hosting

Gdzie najlepiej kupić domenę i hosting?

Założenie własnej strony internetowej jest dziś tak samo ważne, jak kiedyś posiadanie wizytówki czy reklamy w prasie. To adres internetowy jest pierwszym punktem kontaktu między klientem a Twoją firmą. Domena to nie tylko techniczny element — to część marki, a hosting decyduje o tym, czy Twoja witryna będzie szybka, stabilna i bezpieczna. Dobrze dobrane rozszerzenie domeny, właściwy rejestrator nazw domen i solidny dostawca usług hostingowych mogą przesądzić o sukcesie Twojej obecności online. W tym artykule przeprowadzimy Cię krok po kroku przez proces zakupu domeny i wybór najlepszego hostingu stron internetowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

SEO 11.08.2025 | czas czytania: 13 | SEO

Pozycjonowanie stron – poradnik i podstawy

Czasy, w których wykupienie domeny i stworzenie strony www wystarczyło do zaistnienia w Internecie, minęły bezpowrotnie. Właściciele witryn i serwisów online powinni zadbać o wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, użyteczne treści oraz wartościowe linki. Dzięki temu będą w stanie przebić się przez stale rosnącą konkurencję w wirtualnym świecie. Prowadzisz bloga, stronę firmową lub własny sklep internetowy i nie wiesz, od czego zacząć? Przygotowaliśmy kompleksowy poradnik pozycjonowania stron internetowych, który odsłoni przed Tobą tajniki działań SEO. Zapraszamy do lektury! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

image seo 08.08.2025 | czas czytania: 5 min | SEO

Image SEO, czyli jak zoptymalizować grafikę na stronie internetowej

Grafika na stronie internetowej jest elementem przyciągającym uwagę użytkownika. Ubarwia długą treść, pomagając przekazać najważniejsze informacje. Pozwala także na przyciągnięcie ruchu z wyszukiwarki grafiki. Jednak aby tak się stało, obrazy i zdjęcia należy zoptymalizować dla procesu pozycjonowania stron. Czy wiesz, jak to osiągnąć? W tym artykule pokażemy Ci, jak SEO zdjęć wpływa na pozycjonowanie stron internetowych, jakie znaczenie ma optymalizacja plików graficznych, alternatywny opis zdjęcia, atrybut alt czy odpowiedni format zdjęcia. Nauczysz się, jak dzięki kompresji obrazów, responsywności i strategii opartej o dane strukturalne zwiększyć ruch organiczny i skuteczność całej witryny. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt