Landing Page

/ Słownik SEO
pozycjonowanie stron internetowych

Landing Page (strona produktowa, docelowa, lądowania) to strona, na którą kierowany jest użytkownik np. z kampanii reklamowych, banerowych, mailingu. Może to być samodzielna strona lub podstrona istniejąca w ramach większego serwisu.

Głównym powodem tworzenia stron typu landing page jest nakłonienie użytkownika do zakupu jakiegoś produktu lub zaproszenie do kontaktu.

Najnowsze artykuły na blogu:
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także...
Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie...
Uczestniczyliśmy w konferencji Digital Olympus 2019, która odbyła się we Wrocławiu. Poznaj naszą...