Landing Page

/ Słownik SEO
pozycjonowanie stron internetowych

Landing Page (strona produktowa, docelowa, lądowania) to strona, na którą kierowany jest użytkownik np. z kampanii reklamowych, banerowych, mailingu. Może to być samodzielna strona lub podstrona istniejąca w ramach większego serwisu.

Głównym powodem tworzenia stron typu landing page jest nakłonienie użytkownika do zakupu jakiegoś produktu lub zaproszenie do kontaktu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....