Zmiany dotyczące przekierowań 30X

/ SEO
seo techniczne

W zeszłym tygodniu Gary Illes z Google poinformował za pośrednictwem Twittera, że największa wyszukiwarka świata zmienia podejście do przekierowań 30X. Do tej pory zastosowanie przekierowania stałego 301 lub tymczasowego 302 skutkowało spadkiem (mniejszym lub większym) wartości PageRank. Od teraz użycie przekierowania 30X ze starego adresu na nowy nie będzie miało żadnego wpływu na pozycję serwisu w Google.

 

Nie wydaje się, żeby mogło mieć to duży wpływ na branżę SEO, ponieważ do tej pory, jeżeli konieczne było zastosowanie któregoś z przekierowań 30X, było to robione. W przypadku nowych adresów danych podstron lub przenoszenia całej domeny stosowanie tego typu przekierowań jest po prostu niezbędne.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli...
Analityka internetowa przynosi wiele korzyści. Podajemy 10 powodów, dlaczego warto zainwestować w...
Podsumowujemy rok 2019 w PPC, a dokładniej w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie...
Podsumowujemy rok 2019 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...