Przekierowania 30X nie mają wpływu na wyniki w Google - Blog Artefakt

Zmiany dotyczące przekierowań 30X

/ SEO
seo techniczne

W zeszłym tygodniu Gary Illes z Google poinformował za pośrednictwem Twittera, że największa wyszukiwarka świata zmienia podejście do przekierowań 30X. Do tej pory zastosowanie przekierowania stałego 301 lub tymczasowego 302 skutkowało spadkiem (mniejszym lub większym) wartości PageRank. Od teraz użycie przekierowania 30X ze starego adresu na nowy nie będzie miało żadnego wpływu na pozycję serwisu w Google.

 

Nie wydaje się, żeby mogło mieć to duży wpływ na branżę SEO, ponieważ do tej pory, jeżeli konieczne było zastosowanie któregoś z przekierowań 30X, było to robione. W przypadku nowych adresów danych podstron lub przenoszenia całej domeny stosowanie tego typu przekierowań jest po prostu niezbędne.

Również na naszym blogu
Big data znajduje zastosowanie w marketingu online, pomagając w wyciąganiu wniosków na temat...
Jak kreować wizerunek w internecie i zadbać o dobre imię firmy? Przedstawiamy 12 sposobów na...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Zastanawiasz się nad zmianą nazwy domeny, systemu CMS, a może tylko wyglądu strony www? Sprawdź,...
Zastanawiasz się, jak promować małą firmę w internecie? Przygotowaliśmy 9 wskazówek!...
pozycjonowanie