Zmiany dotyczące przekierowań 30X

/ SEO
seo techniczne

W zeszłym tygodniu Gary Illes z Google poinformował za pośrednictwem Twittera, że największa wyszukiwarka świata zmienia podejście do przekierowań 30X. Do tej pory zastosowanie przekierowania stałego 301 lub tymczasowego 302 skutkowało spadkiem (mniejszym lub większym) wartości PageRank. Od teraz użycie przekierowania 30X ze starego adresu na nowy nie będzie miało żadnego wpływu na pozycję serwisu w Google.

 

Nie wydaje się, żeby mogło mieć to duży wpływ na branżę SEO, ponieważ do tej pory, jeżeli konieczne było zastosowanie któregoś z przekierowań 30X, było to robione. W przypadku nowych adresów danych podstron lub przenoszenia całej domeny stosowanie tego typu przekierowań jest po prostu niezbędne.

Najnowsze artykuły na blogu:
Skorzystaj z naszej instrukcji zakładania konta w Menedżerze Reklam, by rozpocząć płatną promocję...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 98% użytkowników korzysta z...
Jeśli Twoja strona ucierpiała po kolejnym core update'cie, koniecznie sprawdź wskazówki od Google....
Analizujemy, jakie czynniki rankingowe miały wpływ na zmiany w pozycjach po September 2019 Core...
Chciałbyś wyciągnąć informacje o widoczności swojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania?...