Przekierowania 30X nie mają wpływu na wyniki w Google - Blog Artefakt

Zmiany dotyczące przekierowań 30X

01.08.2016 / SEO
seo techniczne

W zeszłym tygodniu Gary Illes z Google poinformował za pośrednictwem Twittera, że największa wyszukiwarka świata zmienia podejście do przekierowań 30X. Do tej pory zastosowanie przekierowania stałego 301 lub tymczasowego 302 skutkowało spadkiem (mniejszym lub większym) wartości PageRank. Od teraz użycie przekierowania 30X ze starego adresu na nowy nie będzie miało żadnego wpływu na pozycję serwisu w Google.

 

Nie wydaje się, żeby mogło mieć to duży wpływ na branżę SEO, ponieważ do tej pory, jeżeli konieczne było zastosowanie któregoś z przekierowań 30X, było to robione. W przypadku nowych adresów danych podstron lub przenoszenia całej domeny stosowanie tego typu przekierowań jest po prostu niezbędne.

Również na naszym blogu
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było...
Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto...