W zeszłym tygodniu Gary Illes z Google poinformował za pośrednictwem Twittera, że największa wyszukiwarka świata zmienia podejście do przekierowań 30X. Do tej pory zastosowanie przekierowania stałego 301 lub tymczasowego 302 skutkowało spadkiem (mniejszym lub większym) wartości PageRank. Od teraz użycie przekierowania 30X ze starego adresu na nowy nie będzie miało żadnego wpływu na pozycję serwisu w Google.
30x redirects don’t lose PageRank anymore.
— Gary Illyes (@methode) 26 lipca 2016
Nie wydaje się, żeby mogło mieć to duży wpływ na branżę SEO, ponieważ do tej pory, jeżeli konieczne było zastosowanie któregoś z przekierowań 30X, było to robione. W przypadku nowych adresów danych podstron lub przenoszenia całej domeny stosowanie tego typu przekierowań jest po prostu niezbędne.
Również na naszym blogu
Co będzie miało znaczenie w content marketingu w 2021 r.? Omawiamy najważniejsze trendy i podsumowujemy rok 2020 w marketingu treści.
Podsumowujemy rok 2020 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w pozycjonowaniu w 2021 roku.
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2020 roku.
Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing chwili. To działa!