Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
15.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

Właściciele wizytówek Google Moja Firma powinni skorzystać z kolejnych funkcjonalności, dzięki którym zwiększą zaangażowanie użytkowników i zachęcą ich do skorzystania ze świadczonych usług, a przede wszystkim poprawią swoją pozycję w Google Maps. Do jednej z nowości należy opcja wgrywania filmów wideo (dostępna od stycznia), a drugą jest możliwość dodania dodatkowego opisu firmy, który wyświetli się w wyszukiwarce w sekcji lokalnych wyników wyszukiwania.

Uzupełnij opis firmy w sekcji Podane przez firmę

Opis firmy dodamy, przechodząc do zakładki Informacje w panelu administracyjnym GMF. Następnie odnajdujemy sekcję Podane przez firmę. Po kliknięciu na ekranie pojawi się edytor tekstowy.

Jak podkreśla Google, opis firmy powinien zawierać informacje o ofercie, jej cechach wyróżniających, historii przedsiębiorstwa. Można także opublikować inne dane, których nie zamieściliśmy w innych sekcjach wizytówki, przydatnych dla klientów. Treść nie powinna być dłuższa nić 750 znaków. Nie wolno dodawać adresów URL ani fragmentów kodu HTML.

Tekst zostanie opublikowany na wizytówce do 3 dni roboczych, choć w praktyce pojawi się w wynikach wyszukiwania w ciągu kilkudziesięciu minut. Dodany opis firmy zobaczymy tuż pod popularnymi godzinami i opiniami.

Opcja Podane przez firmę w najbliższym czasie powinna być dostępna na wszystkich wizytówkach Google Moja Firma.

Wgraj film wideo, by zaangażować użytkowników

Filmy mają zdecydowanie większy potencjał do pozyskiwania uwagi użytkownika niż tekst czy obraz. Z tego względu warto publikować materiały wideo na wizytówkach Google Maps. W tym celu należy przejść do sekcji Zdjęcia i wybrać zakładkę Wideo.

Zanim film pojawi się w Google Moja Firma, Google zweryfikuje, czy jest on związany z działalnością prowadzoną przez właściciela wizytówki. Dodatkowo wgrywane materiały wideo nie mogą być dłuższe niż 30 sekund.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

analiza konkurencji 25.08.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Analiza konkurencji z wykorzystaniem narzędzi AI od A do Z

Planujesz wejść na rynek, na którym działa już kilkunastu mocnych graczy. Każdy z nich inwestuje w reklamy, pozycjonowanie, kampanie contentowe i automatyzację marketingu. Jak w takiej sytuacji wyróżnić swoją firmę? Odpowiedź brzmi: dokładna analiza konkurencji wsparta przez nowoczesne technologie, w tym sztuczną inteligencję. Dzięki wykorzystaniu narzędzi AI, przedsiębiorcy mogą dziś szybciej identyfikować luki w strategiach konkurentów, monitorować ich działania w czasie rzeczywistym i projektować własne rozwiązania, które lepiej trafiają w potrzeby klientów. To ogromny skok jakościowy względem tradycyjnych metod. Jak więc efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję w marketingu? Wskazówki znajdziesz w artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

personalizacja doświadczeń użytkownika 22.08.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Personalizacja doświadczeń użytkownika dzięki AI

Czy marzysz o sklepie online, w którym każda rekomendacja trafia w potrzeby Twoich klientów? Albo e-mail marketing, który odpowiada na ich pytania, zanim zdążą je zadać? A może spotkałeś się już z taką obsługą klienta, która rozpoznaje styl zakupów i dostosowuje go do preferencji klientów? To nie przyszłość – to teraźniejszość. Personalizacja doświadczeń użytkownika napędzana przez sztuczną inteligencję rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy budują relacje z odbiorcami. Dzięki personalizacji marki nie tylko zwiększają sprzedaż, ale także zapewniają pozytywne doświadczenia klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej, budując przy tym ich lojalność. Jak to robią? O tym właśnie przeczytasz w naszym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

kanoniczne adresy url 18.08.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Jak Google określa kanoniczne adresy URL?

Prowadzisz sklep internetowy z tysiącami produktów. Każdy z nich może być dostępny pod kilkoma różnymi adresami URL – w wersji z parametrami filtrów, w wersji mobilnej, z protokołem HTTPS lub HTTP, z “www” lub bez. Dla Ciebie to wciąż ta sama strona, dla Google to już duplikaty treści. Tu właśnie wkracza kanoniczny adres URL – Twój sprzymierzeniec w walce o porządek w indeksie wyszukiwarki i lepsze pozycjonowanie stron. W tym artykule pokażemy, jak Googlebot wybiera stronę kanoniczną, jakie są zasady wdrażania kanonicznych adresów i jakie błędy mogą obniżyć Twoją widoczność w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt