Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Nowy wygląd wyników wyszukiwania dla zapytań dotyczących blogów

/ SEO
Blog firmowy

Google wciąż wprowadza nowe boksy i snippety w wynikach wyszukiwania. Tym razem powstało nowe rozwiązanie dla zapytań dotyczących blogów. Jak wygląda i działa Blog Search Results?

Nowy boks w wynikach wyszukiwania

Sekcja z blogami pojawi się w wyszukiwarce po wpisaniu interesującego tematu z frazą blog. Np. gdy posłużysz się frazą tech blog w wynikach wyszukiwania możesz zobaczyć nowy boks kierujący do wybranych blogów poświęconych technologii. Snippet wyświetla się nad listą tradycyjnych wyników tekstowych.

sekcja blogi w SERP

Na desktopie polecane blogi mogą wyświetlić się w postaci karuzeli lub kafelków. Po kliknięciu w napis Blogs Google pokaże inne blogowe serwisy poruszające różnorodną tematykę.

Blogi w SERP

Gdy klikniesz w wybrany wynik, nie zostaniesz od razu przekierowany na stronę bloga. Wyszukiwarka zmieni Twoje zapytanie na brand danej strony i wyświetli się nowa lista wyników wyszukiwania. Na pierwszym miejscu zobaczysz interesującą Cię witrynę.

 

Blog snippet

Na urządzeniach mobilnych również możesz spotkać blog search results zaprezentowane w postaci karuzeli lub listy wyników rozszerzonych.

blogi mobile

Sekcja z blogami na razie jest dostępna wyłącznie dla wybranych zapytań wpisanych w wyszukiwarce z ustawioną anglojęzyczną wersją językową.

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...