Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
06.12.2016 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Nowe wytyczne dotyczące pliku sitemap.xml

Nowe wytyczne dotyczące pliku sitemap.xml

Google, Yahoo! oraz Microsoft przyjęły nowy skrypt Sitemap 0.90. Tym samym zmieniły się wytyczne dotyczące pliku sitemap.xml, który przesyłany jest np. w Google Search Console w celu lepszej indeksacji strony.

Aktualnie pojedynczy plik sitemap.xml może obejmować do 50 tys. linków, a jego wielkość nie powinna przekraczać 50 MB (uprzedni limit wynosił 10 MB).  W przypadku gdy witryna zawiera o wiele więcej adresów URL, należy przygotować kilka Sitemap.

Ponadto plik tekstowy sitemap.xml musi spełniać poniższe wymogi:

  • Należy przesłać pełne adresy URL; każdy URL powinien znajdować się w osobnym wierszu,
  • Niezbędne jest zapisanie pliku z kodowaniem UTF-8,
  • Przesyłane są wyłącznie adresy URL – w pliku nie mogą znaleźć się żadne dodatkowe informacje,
  • Plik można nazwać dowolnie,
  • Adresy URL powinny być zgodne ze standardem RFC-3986 dla identyfikatorów URI oraz standardem RFC-3987 dla identyfikatorów IRI.

Poprawną sitemapę przygotujesz z pomocą: https://www.sitemaps.org/pl/protocol.html

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Pani pracująca na tablecie 11.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

Co oznacza Customer Experience? Definicja i najważniejsze elementy

Czy wiesz, że 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia?* W czasach, gdy produkty i ceny stają się coraz bardziej podobne, to właśnie doświadczenie klienta decyduje o wyborze marki. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w zarządzanie doświadczeniem, czyli CXM (Customer Experience Management), by budować przewagę konkurencyjną i dostarczać wartościowe doświadczenia dla klientów. W tym artykule wyjaśniamy, czym dokładnie jest pojęcie doświadczenia klienta, jak wygląda projektowanie doświadczeń klienta oraz jakie są najważniejsze kroki do ich optymalizacji. Dowiesz się również, dlaczego kształtowanie pozytywnych doświadczeń to strategia, która realnie wpływa na lojalność klienta, jego satysfakcję i wyniki Twojego biznesu. Czytaj więcej
_ Jak zarezerwować domenę internetową 07.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Domeny/hosting

Jak zarezerwować domenę internetową i po co?

Zaczynasz działalność w internecie i nie wiesz, od czego zacząć? Jednym z pierwszych kroków jest zarezerwowanie domeny internetowej. Dlaczego to takie ważne? Bo w sieci, podobnie jak w świecie rzeczywistym, adres to fundament Twojej obecności. Oto przewodnik, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces rejestracji domeny – prostym językiem, z przykładami i wskazówkami dla przedsiębiorców. Czytaj więcej
automatyzacja procesów marketingowych dzięki AI 04.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Automatyzacja procesów marketingowych za pomocą AI krok po kroku

Każda kampania marketingowa działa idealnie, treści tworzą się same, a Twoi klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują, zanim jeszcze o to zapytają. Brzmi jak futurystyczna wizja? W rzeczywistości to już się dzieje. Dzięki automatyzacji procesów marketingowych i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu, firmy zyskują przewagę konkurencyjną, zwiększają skuteczność kampanii i zmniejszają koszty. W tym artykule pokażemy Ci, jak krok po kroku wdrożyć AI w działaniach marketingowych, by zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt