Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
10.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP

Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP

Coraz więcej stron AMP pojawia się w mobilnych wynikach wyszukiwania, a użytkownicy chętnie je przeglądają. Google i partnerzy projektu stale pracują nad udoskonaleniem standardu AMP HTML. Ostatnią nowością jest możliwość szybkiego kopiowana bezpośredniego adresu URL strony przygotowanej w technologii Accelereted Mobile Pages.

 

Szybkie kopiuj – wklej adresu URL strony AMP

Szybkie działanie stron AMP jest możliwe, ponieważ podczas wyświetlania witryny Google tworzy jej kopię, którą wyświetla bezpośrednio ze swojego serwera. W ten sposób użytkownik dociera w sposób błyskawiczny do treści, a właściciel serwisu nie musi martwić się, czy jego serwer jest w stanie szybko wczytać stronę. Jednak taki sposób prezentacji stron AMP powoduje pewne problemy.

Przyjrzyjmy się adresowi URL strony. Jako że jest to kopia oryginalnej witryny i Google przechowuje ją na swoim serwerze, w adresie pojawia się: www.google.com/amp/, a dopiero dalsza część URL-a zawiera nazwę właściwej witryny, z której korzysta użytkownik. Jeśli treść w serwisie będzie interesująca, internauta będzie chciał podzielić się nią ze znajomymi. Udostępniając odnośnik np. w social media, będzie likował do kopii Google, a nie do oryginalnej witryny.

 

 

Ostatecznie moc udostępnionych linków przenoszona jest na serwis wydawcy. Jednak niektórzy właściciele serwisów zwrócili Google uwagę, że ze względów bezpieczeństwa woleliby, aby użytkownicy kopiowali oryginalny adres URL witryny. W odpowiedzi na tę potrzebę przygotowany został nowy button z ikoną linka / kotwicy umożliwiający szybkie skopiowanie bezpośredniego adresu URL strony AMP.

 

 

Wystarczy kliknąć w kafelek z kotwicą i już bezpośredni adres strony AMP zostanie skopiowany. Użytkownik będzie miał cały czas możliwość skopiowania adresu z okienka przeglądarki – wtedy jeśli udostępni link np. na Facebooku, jego znajomi zostaną odesłani do kopii witryny przechowywanej na serwerach Google’a.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

indeksacja strony w Google 13.10.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Jak sprawdzić czy strona jest zaindeksowana?

Inwestując w stronę internetową, oczekujesz jednego — żeby klienci mogli ją znaleźć w Google. Jednak nawet najlepiej zaprojektowana witryna nie przyniesie efektów, jeśli nie została zaindeksowana. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby regularnie sprawdzać indeksowanie strony i wiedzieć, jak działa proces indeksowania w wyszukiwarce. W tym artykule wyjaśnimy, jak krok po kroku sprawdzić stan indeksacji strony w Google, jak przyspieszyć indeksowanie strony, co może blokować roboty indeksujące oraz jak korzystać z narzędzi takich jak Google Search Console czy Index Checker. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

wyszukiwanie obrazem 06.10.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Jak wyszukiwać obrazem? Poradnik

W świecie, w którym 90% informacji dociera do nas w formie wizualnej, szybkie odnajdywanie źródeł zdjęć czy podobnych grafik staje się nie tylko wygodą, ale i biznesową przewagą. Wyszukiwanie obrazem, czyli tzw. reverse image search, to narzędzie, które zrewolucjonizowało sposób korzystania z internetu – od identyfikacji przedmiotów i miejsc, po weryfikację praw autorskich. Dla sklepów internetowych to także dodatkowy kanał pozyskiwania klientów, bo optymalizacja zdjęć w e-commerce sprawia, że każde zdjęcie produktu może działać jak osobna strona wejściowa z Google. Z tego poradnika dowiesz się, jak wyszukiwać obrazem na różnych urządzeniach, jakie metody i funkcje są dostępne oraz w jaki sposób możesz wykorzystać to rozwiązanie w biznesie i codziennym życiu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

AI & e-mail marketing 29.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje e-mail marketing? Przykłady i narzędzia

E-mail marketing od lat pozostaje jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych. Jednak tradycyjna analiza danych i ręczna segmentacja klientów powoli odchodzą w zapomnienie. Sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą proces generowania leadów, analizując dane potencjalnych klientów w czasie rzeczywistym i automatyzując komunikację. Dzięki zastosowaniu uczenia maszynowego możliwa jest nie tylko personalizacja oferty, ale także przewidywanie trendów i podejmowanie decyzji biznesowych opartych na rzetelnych danych. A czy Ty zdążyłeś już przekonać się, jak AI może usprawnić Twój e-mail marketing i przełożyć się na realny wzrost sprzedaży? W tym artykule pokażemy Ci, dlaczego sztuczna inteligencja analizuje dane lepiej niż standardowe metody używane w tym celu, jakie praktyczne możliwości daje AI oraz które narzędzia pomogą Ci osiągnąć przewagę nad konkurencją. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt