Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
10.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP

Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP

Coraz więcej stron AMP pojawia się w mobilnych wynikach wyszukiwania, a użytkownicy chętnie je przeglądają. Google i partnerzy projektu stale pracują nad udoskonaleniem standardu AMP HTML. Ostatnią nowością jest możliwość szybkiego kopiowana bezpośredniego adresu URL strony przygotowanej w technologii Accelereted Mobile Pages.

 

Szybkie kopiuj – wklej adresu URL strony AMP

Szybkie działanie stron AMP jest możliwe, ponieważ podczas wyświetlania witryny Google tworzy jej kopię, którą wyświetla bezpośrednio ze swojego serwera. W ten sposób użytkownik dociera w sposób błyskawiczny do treści, a właściciel serwisu nie musi martwić się, czy jego serwer jest w stanie szybko wczytać stronę. Jednak taki sposób prezentacji stron AMP powoduje pewne problemy.

Przyjrzyjmy się adresowi URL strony. Jako że jest to kopia oryginalnej witryny i Google przechowuje ją na swoim serwerze, w adresie pojawia się: www.google.com/amp/, a dopiero dalsza część URL-a zawiera nazwę właściwej witryny, z której korzysta użytkownik. Jeśli treść w serwisie będzie interesująca, internauta będzie chciał podzielić się nią ze znajomymi. Udostępniając odnośnik np. w social media, będzie likował do kopii Google, a nie do oryginalnej witryny.

 

 

Ostatecznie moc udostępnionych linków przenoszona jest na serwis wydawcy. Jednak niektórzy właściciele serwisów zwrócili Google uwagę, że ze względów bezpieczeństwa woleliby, aby użytkownicy kopiowali oryginalny adres URL witryny. W odpowiedzi na tę potrzebę przygotowany został nowy button z ikoną linka / kotwicy umożliwiający szybkie skopiowanie bezpośredniego adresu URL strony AMP.

 

 

Wystarczy kliknąć w kafelek z kotwicą i już bezpośredni adres strony AMP zostanie skopiowany. Użytkownik będzie miał cały czas możliwość skopiowania adresu z okienka przeglądarki – wtedy jeśli udostępni link np. na Facebooku, jego znajomi zostaną odesłani do kopii witryny przechowywanej na serwerach Google’a.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

pozycjonowanie strony na wordpress 15.09.2025 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie strony na WordPressie – 10 fundamentów

WordPress to platforma przyjazna dla osób poszukujących intuicyjnych rozwiązań do prowadzenia serwisu internetowego. Optymalizacja i pozycjonowanie strony opartej na WordPressie to skuteczna droga do zwiększenia jej popularności. Wystarczy zadbać o kilka podstawowych kwestii dot. SEO (ang. Search Engine Optymization), aby pojawiły się pierwsze efekty. Poniżej prezentujemy 10 elementów, o których warto pamiętać podczas projektowania i pozycjonowania serwisu zbudowanego na CMS WordPress oraz metody, jak je wdrożyć. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 2

Brak ocen

Nowoczesne koncepcje marketingowe – jak zmieniają się zasady gry w erze AI? 12.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Nowoczesne koncepcje marketingowe – jak zmieniają się zasady gry w erze AI?

Jeszcze dekadę temu nowoczesne koncepcje marketingowe opierały się głównie na digitalizacji działań i obecności w internecie. Dziś sytuacja wygląda zupełnie inaczej – mamy do czynienia z rewolucją, której głównym napędem jest sztuczna inteligencja. Automatyzacja, hiperpersonalizacja i zaawansowana analityka danych sprawiają, że zasady gry w marketingu zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Nowi gracze zdobywają rynek, a tradycyjne firmy muszą się dostosować, aby nie zostać w tyle. W tym artykule pokażemy, jak Marketing 4.0, Marketing 5.0, a także klasyczne modele – od Koncepcji 4P po Koncepcję 7P – łączą się dziś z narzędziami AI, aby tworzyć skuteczne działania marketingowe i budować przewagę konkurencyjną. Dowiesz się również, jak Ty, jako przedsiębiorca, możesz z nich korzystać w swojej codziennej pracy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

Zastosowanie AI w kampaniach e-mail marketingowych – jak zwiększyć skuteczność mailingu? 08.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Zastosowanie AI w kampaniach e-mail marketingowych – jak zwiększyć skuteczność mailingu?

Czy wiesz, że e-mail marketing wciąż generuje średnio 42 zł przychodu z każdej wydanej złotówki? To czyni go jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z klientami. Problem w tym, że rynek jest przesycony wiadomościami, a skrzynki odbiorcze użytkowników pękają w szwach. Rozwiązaniem okazuje się sztuczna inteligencja, która nie tylko zwiększa skuteczność kampanii, ale też pozwala tworzyć doświadczenia dopasowane do indywidualnych potrzeb odbiorców. W tym artykule pokażemy, jak zastosowanie AI w automatyzacji marketingu odmienia oblicze mailingu. Dowiesz się, jak działa automatyzacja e-mail marketingu, w jaki sposób tworzenie spersonalizowanych kampanii wpływa na konwersje oraz jakie narzędzia warto znać. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt