Podobni odbiorcy w sieci reklamowej

Podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania dostępni w AdWords

czas czytania: 5

min

AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy.

Google Adwords

Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords

czas czytania: 5

min

Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego.

Google Adwords

Zmiany w Google AdWords w 2016 r.

czas czytania: 5

min

Lista najważniejszych zmian, które miały miejsce w 2016 r. w systemie Google AdWords – testy, nowości, funkcjonalności i błędy!

strategia pozycjonowania

Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań

czas czytania: 5

min

W planerze słów kluczowych Google zostały wprowadzone ograniczenia dla niektórych reklamodawców. Pojawiła się też nowa funkcjonalność: prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań.

Podobni odbiorcy w sieci reklamowej

Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce

czas czytania: 5

min

Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce pomaga przygotować skuteczną reklamę, która dotrze do precyzyjnie wybranej grupy klientów. Określając wiek oraz płeć, reklamodawcy są w stanie kierować swoje produkty do osób, które się nimi zainteresują.

Haker w sieci

Uwaga na oszustów Google AdWords!

czas czytania: 5

min

W sieci pojawiła się domena www.mcc-adwords.com, która wyłudza dane od właścicieli kont AdWords. Przy logowaniu należy sprawdzić, jaki adres domeny pojawia się w pasku przeglądarki, aby nie oddać swoich danych w ręce oszustów.

Wyszukiwarka Google

Premier Google Partner – nowy poziom certyfikacji partnerów Google’a

czas czytania: 5

min

Google przygotował nowe certyfikaty dla wyjątkowych firm: Premier Google Partner. Tylko najbardziej aktywne agencje mogą uzyskać to wyróżnienie i należeć do grona najlepszych. Dodatkowo każda firma otrzymuje specjalizacje partnerskie, potwierdzające posiadanie wyjątkowych kompetencji.

Publikacja zdjęć w internecie

Reklamy AdWords w wyszukiwarce obrazów

czas czytania: 5

min

Reklamy AdWords pojawiły się w mobilnej wyszukiwarce obrazów. Google rozwija także narzędzia marketingowe skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność na lokalnym rynku. Jak na te zmiany zareagują internauci?

cennik AdWords

Kupony AdWords – rodzaje i zasady dystrybucji

czas czytania: 5

min

Kupony AdWords to sposób na obniżenie kosztów prowadzonych kampanii reklamowych. Kody promocyjne przyznawane są wyłącznie nowym klientom. Można je otrzymać samodzielnie bądź za pośrednictwem agencji reklamowej.

Gmail poczta Google

Customer Match – czyli docieraj do użytkowników, którzy podali Ci swoje adresy mailowe

czas czytania: 5

min

W Google AdWords od niedawna istnieje możliwość przesyłania adresów e-mail użytkowników, do których będą kierowane reklamy produktów i usług. Nowa funkcjonalność nosi nazwę Customer Match i staje się coraz bardziej popularna.

promocja w internecie

Zakładanie konta Google AdWords (Google Ads)

czas czytania: 5

min

Aby zwiększyć zasięg oferty i dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, w dzisiejszych czasach niezbędna jest promocja w Internecie. Wiele możliwości daje nam platforma Google AdWords. W jaki sposób z niej korzystać? W pierwszym kroku zacznijmy od założenia konta.

wyszukiwarka internetowa

Narzędzie podglądu reklamy – sprawdź, jak wygląda Twoja reklama AdWords

czas czytania: 5

min

Najlepszym sposobem, by sprawdzić, czy nasze reklamy są wyświetlane, jest narzędzie do poglądu reklam udostępniane nam przez sam system Google AdWords.

reklama mobilna google adwords

Remarketing dynamiczny AdWords

czas czytania: 5

min

Remarketing to z pewnością doskonały sposób na „odzyskiwanie użytkowników”. Właściwe działania podjęte przez marketerów powodują, że klienci powracają na stronę i dokonują konwersji. Przy odpowiednim podziale grup docelowych możemy stworzyć doskonałe reklamy odpowiadające potrzebom użytkowników.

Gmail poczta Google

GSP w panelu AdWords

czas czytania: 5

min

GSP czyli Gmail Sponsored Promotions zostało zintegrowane z panelem AdWords i funkcjonuje jako format reklamy w sieci reklamowej Google.

Targetowanie kampanii

Remarketing w wyszukiwarce

czas czytania: 5

min

Remarketing pozwala na dotarcie do użytkowników, którzy uprzednio odwiedzili naszą stronę internetową. Czy ta metoda jest skuteczna? W jaki sposób ją wykorzystać, aby zwiększyć przychody ze sprzedaży?

Google Adwords

Funkcja COUNTDOWN w reklamach AdWords

czas czytania: 5

min

Funkcja Countdown AdWords pozwala na automatyczne odliczanie czasu do rozpoczęcia wydarzenia w kampaniach reklamowych. Dzięki tej aplikacji możemy zwiększyć atrakcyjność treści przekazu reklamowego i doprowadzić do wzrostu konwersji.

pozycjonowanie stron mobilnych

Reklama behawioralna

czas czytania: 5

min

Google pracuje nad zwiększeniem skuteczności reklam AdWords. Obecnie kampanie kierowane są do odbiorców, którzy mogą być zainteresowani treścią reklam. Ten rodzaj strategii to reklamy behawioralne.

reklama mobilna google adwords

Reklamy budujące zaangażowanie

czas czytania: 5

min

Jeśli planujesz promocję nowo wprowadzonego produktu, chcesz poprawić wizerunek bądź wzmocnić świadomość marki, warto przyjrzeć się nowości, którą oferuje nam Google Adwords. Wykorzystanie reklam budujących zaangażowanie to doskonały sposób na przykucie uwagi odbiorcy i nawiązanie z nim interakcji.

Ustalanie strategii

Strategia marketingowa podstawą działań reklamowych

czas czytania: 5

min

Reklama w mass mediach, wykorzystanie social mediów, linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, dedykowane rozwiązania wykorzystujące nowe technologie. W marketingu zintegrowanym, którego każdy element powinien układać się w całość, potrzeba odpowiedniej strategii. Dobór narzędzi komunikacji marketingowej przez marketera to niezwykle odpowiedzialne zadanie.

Google Adwords system reklamowy

Linki witryny dla reklam Google AdWords

czas czytania: 5

min

Reklamy Google AdWords wciąż ulegają zmianie. Tym razem w wynikach wyszukiwania zaczną pojawiać się linki witryny w przekazie reklamowym. Dzięki temu użytkownik przejdzie do interesującego go podstrony.

sklep internetowy

Kampanie produktowe dostępne dla wszystkich

czas czytania: 5

min

Google Merchant Center (GMC) od niedawna pozwala tworzyć nowe kampanie produktowe, które są efektywniejszą formą reklamy. Dzięki temu zwiększysz skuteczność podejmowanych działań marketingowych.