23.01.2024
|
czas czytania: 8
|
SEM
Performance marketing – co to jest i jakie ma znaczenie?
Choć w teorii każda kampania reklamowa ma przynosić rezultaty, w większości przypadków większe zasięgi (i poniesione w związku z tym koszty) wcale nie muszą przekładać się na korzyść biznesową. W modelu performance marketingowym płacisz natomiast wyłącznie za efekty – leady, subskrypcje czy teżzakupy w sklepie internetowym. Dowiedz się więcej!
Czytaj więcej
23.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Benchmarking w e-marketingu, czyli 16 pomysłów, które podpatrzysz u konkurencji
Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking w e-marketingu!
Czytaj więcej
22.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
E-marketingowa checklista dla działalności usługowej – sprawdź, czy wykorzystujesz potencjał marketingu internetowego!
Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały potencjał promocji w internecie!
Czytaj więcej
17.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Ratuj porzucone koszyki w sklepie internetowym, by zwiększyć współczynnik konwersji – 11 sposobów
Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11 sposobów!
Czytaj więcej
16.01.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Kwalifikacja leadów (lead scoring) – doskonały sposób na optymalizację konwersji na etapie procesu sprzedaży
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak zbudować model do kwalifikacji leadów.
Czytaj więcej
15.01.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Mikromomenty – jak wykorzystać je w marketingu i sprzedaży?
Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing chwili. To działa!
Czytaj więcej
13.01.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
O czym należy pamiętać podczas organizowania promocji, wyprzedaży i obniżki na stronie internetowej?
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i skutecznie przeprowadź wyprzedaż lub obniżkę w serwisie www.
Czytaj więcej
12.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
5 najczęstszych błędów w kampaniach Ads w wyszukiwarce
Stworzenie skutecznej reklamy AdWords wymaga wiedzy i doświadczenia. Sprawdź, jakich błędów unikać, prowadząc własne kampanie Google AdWords.
Czytaj więcej
12.01.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Bumper Ads – 6-sekundowe reklamy, których nie sposób pominąć
Znasz już Bumper Ads? To 6-sekundowe, niepomijalne reklamy, które pojawiają się tylko użytkownikom na urządzeniach mobilnych. Sprawdź, na czym polegają kampanie wideo z reklamami w przerywniku!
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę