Brak reklam displayowych na kanałach YouTube poniżej 10 tys. wyświetleń

Bezpłatna wycena

Reklamy na YouTubie denerwują nie tylko użytkowników. Sami reklamodawcy są niezadowoleni, gdy ich materiały reklamowe wyświetlają się przy kontrowersyjnych i wzbudzających niesmak filmikach. Google zdecydowało, że reklamy displayowe nie będą pojawiały się na wszystkich kanałach.

 

Nie jesteś popularny na YT? Nie będziesz czerpał zysku z reklam

Reklamy displayowe wyświetlają się po prawej stronie odtwarzacza wideo nad listą polecanych filmów. Oznaczone są kolorem żółtym. Po kliknięciu przez użytkownika, przenoszą go na stronę reklamodawcy, gdzie może on zapoznać się z ofertą.

 

Reklama displayowa

 

Do tej pory reklamy displayowe wyświetlały się niezależnie od tego, jaką popularnością cieszył się dany kanał. Nie wszystkim reklamodawcom takie rozwiązanie odpowiadało, ponieważ zdarzały się sytuacje, że reklama pojawiała się obok obraźliwego lub kontrowersyjnego materiału wideo. Mogła na tym ucierpieć reputacja reklamodawcy.

 

Google postanowiło więc wprowadzić ograniczenie: reklamy displayowe nie będą wyświetlały się przy kanałach, których łączna liczba wyświetleń nie przekracza 10 tysięcy. W ten sposób filmy o niskiej jakości (cieszące się małą popularnością wśród internautów) mają zostać wykluczone z możliwości promocji treści.

 

Nowe zasady będą także chroniły przed wyświetlaniem reklam na kanałach, które tworzone są wyłącznie w celu zarabiania z systemu partnerskiego na YouTube. Właściciele tych kont często udostępniali skopiowane treści, nie martwiąc się o łamanie praw autorskich.

 

Potrzebujesz efektywnej kampanii AdWords?

Polecane

2017-08-08
Zdjęcia i infografiki ubarwiają tekst, przyciągając uwagę użytkowników. Jeśli chcesz pozyskać...
2017-07-31
Zmień cover photo na stronie na Facebooku na wideo w tle. Zwiększysz zaangażowanie fanów i...
2017-07-12
Osoby zalogowane na konto Google Moja Firma mogą zobaczyć w wynikach wyszukiwania Business...
2017-08-04
Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym...
2017-07-25
Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim...
2017-08-11
Dodając lokalne adresy URL w wizytówce Google Moja Firma można zachęcić użytkowników do...