07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Polityka zwrotów w sklepie internetowym – jak ją stworzyć, unikając kosztownych błędów?
Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów.
Czytaj więcej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Meta title i jego wpływ na pozycjonowanie. Jak stworzyć dobry tytuł strony internetowej?
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie.
Czytaj więcej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik dla początkujących
Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper.
Czytaj więcej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak zbudować społeczność wokół marki? 8 wskazówek!
Jak zbudować społeczność wokół marki? Sprawdź porady naszego Specjalisty!
Czytaj więcej
04.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics.
Czytaj więcej
04.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?
Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.
Czytaj więcej
04.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Przycisk call to action, który konwertuje – jak go przygotować?
Przyciski call to action pomagają generować konwersje i poprawiać efekty biznesowe. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania.
Czytaj więcej
04.10.2024
|
czas czytania: 4
|
Inne
Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy?
Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie jest to tylko Twój pracownik, który obsługuje klienta.
Czytaj więcej
03.10.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Atrybut rel=”noopener”, ”noreferrer” a rel=”nofollow”
Odkryj tajniki atrybutów rel: noopener, nofollow i noreferrer. Chronią twoją prywatność i zwiększają bezpieczeństwo Twojej witryny. Dowiedz się, kiedy je stosować, aby skutecznie zarządzać linkami.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę