Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Statystyki Google Analytics 15.11.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Podstawowe metryki w Google Analytics i ich znaczenie

Google Analytics pozwala na tworzenie różnych typów raportów, które umożliwiają z kolei analizę danych. Poznanie znaczenia poszczególnych parametrów jest istotne do oceny skuteczności prowadzonych działań. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Optymalizacja bloga 14.11.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Optymalizacja artykułów na blogu firmowym ‑ jak wspomóc pozycjonowanie bloga tekstami SEO?

Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie pozycjonować bloga firmowego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Analiza UX - 6 najczęstszych błędów UX 13.11.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony internetowej? 6 najczęstszych błędów UX

Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej o usability serwisu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Customer Journey Map - mapowanie wędrówki klienta 07.11.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej

Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Autouzupełnianie w Google 06.11.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Autouzupełnianie w wyszukiwarce Google – podpowiedzi dla użytkowników i słowa kluczowe do pozycjonowania

Wpisując frazę w okienko wyszukiwania, bardzo często pojawiają się podpowiedzi. Jest to autouzupełnianie - algorytm, który ułatwia użytkownikom dotarcie do najbardziej adekwatnych odpowiedzi na ich zapytania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Co to jest clickbait? 05.11.2024 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Clickbait – co to jest? Czym różni się dobry clickbait od złego clickbaitu?

Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów? Podpowiadamy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Podląd reklamy AdWords 29.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Narzędzie podglądu reklamy – sprawdź, jak wygląda Twoja Google Ads

Najlepszym sposobem, by sprawdzić, czy nasze reklamy są wyświetlane, jest narzędzie do poglądu reklam udostępniane nam przez sam system Google AdWords. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Social Media Optimization – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie strony? 28.10.2024 | czas czytania: 9 | SEO

Social Media Optimization – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie strony?

Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Dowiedz się, jak zoptymalizować firmowe sociale, tak by docierać do jak największej grupy odbiorców. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Jak zostać specjalistą SEO? Mini poradnik 28.10.2024 | czas czytania: 7 | SEO

Jak zostać specjalistą SEO? Mini poradnik

Czy wiesz, jak zdobyć wiedzę potrzebną do pracy w zawodzie specjalisty SEO? Jakich umiejętności wymaga przyszły pracodawca? Podpowiadamy! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt