Wtyczka messenger na stronie internetowej 11.10.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Jak dodać rozszerzenie Messenger na stronie internetowej i ułatwić kontakt z klientem?

Chciałbyś wdrożyć czat na swojej stronie internetowej i zastanawiasz się nad Messengerem? Podpowiadamy, w jaki sposób wdrożyć to rozwiązanie w serwisie. Czytaj więcej
Mapy ciepła strony internetowej 11.10.2024 | czas czytania: min | Analityka

Mapy ciepła i ich zastosowanie w analityce strony internetowej

Mapy ciepła to sposób obrazowania zachowania użytkowników na stronie internetowej. Dzięki nim można poprawić użyteczność witryny i zwiększyć współczynnik konwersji. Czytaj więcej
Polityka prywatności w sklepie internetowym. 10.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Polityka prywatności w sklepie internetowym – jak ją napisać, by spełnić wymagania RODO?

Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności! Czytaj więcej
Dowód zakupu przez Internet 10.10.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Paragon, faktura, a może brak dowodu zakupu w e-sklepie? Obowiązki internetowego przedsiębiorcy

Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia! Czytaj więcej
Formularz na stronie internetowej – jak go stworzyć i optymalizować? 09.10.2024 | czas czytania: 7 | Web Design

Formularz na stronie internetowej – jak go stworzyć i optymalizować?

Zakładka Kontakt to wbrew pozorom bardzo istotny element struktury każdej strony internetowej. Dowiedz się, na co warto zwrócić uwagę podczas projektowania formularza kontaktowego, tak aby przyniósł Ci możliwie najwięcej korzyści. Czytaj więcej
Zakup domen z rynku wtórnego 09.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Zakup domen z rynku wtórnego

Nie masz strony internetowej – nie istniejesz. Zgodnie z tym powiedzeniem rynek domen kurczy się każdego dnia. Na pomoc przychodzą domeny z rynku wtórnego. Na co warto zwrócić uwagę przed zakupem? Gdzie szukać i na co uważać? Warto znać odpowiedzi na te i inne pytania zanim się zdecydujemy na dany adres URL. Czytaj więcej
Core Web Vitals – czym są i jak je mierzyć? 09.10.2024 | czas czytania: 9 | SEO

Core Web Vitals – czym są i jak je mierzyć?

Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od sierpnia 2021 roku. Jak sprawdzić, czy strona spełnia kryteria nowego algorytmu? Zobacz nasze podpowiedzi. Czytaj więcej
kolory marki 08.10.2024 | czas czytania: 9 | EPR

Kolory marki – czy są aż tak ważne?

Kolory marki to jeden z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź, jak je dobrać do swojej firmy. Czytaj więcej
formy dostawy 08.10.2024 | czas czytania: 5:00 min | SEM

Jakie formy dostawy oferować w sklepie online? Porównanie najpopularniejszych przewoźników

Na jakich przewoźników się zdecydować, aby zadowolić konsumentów i ograniczyć koszty realizacji całego procesu zakupowego? Prezentujemy przegląd najpopularniejszych form dostawy zakupów online oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze firm kurierskich. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt