Programiści i specjaliści SEO powinni ze sobą współpracować nad tworzeniem strony www. Inny sposób myślenia webdeveloperów oraz pozycjonerów sprawia, że pojawiają się liczne spięcia i kłótnie. O co najczęściej toczą boje specjaliści?
Reklama w mass mediach, wykorzystanie social mediów, linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, dedykowane rozwiązania wykorzystujące nowe technologie. W marketingu zintegrowanym, którego każdy element powinien układać się w całość, potrzeba odpowiedniej strategii. Dobór narzędzi komunikacji marketingowej przez marketera to niezwykle odpowiedzialne zadanie.
Od teraz możesz sprawdzić, czy Twoja strona internetowa jest przystosowana do obsługi przez urządzenia mobilne. Żyjemy w czasach, kiedy nie rozstajemy się ze smartfonami i tabletami. Ważne jest, aby witryny były dostosowane do potrzeb klientów. Co trzeba zrobić, aby strona była mobile-frendly?
Istnieją dobre praktyki programowania strony. Niestety coraz częściej zdarza się, że kod strony jest skomplikowany i rozbudowany. Warto tego unikać, ponieważ może to doprowadzić przede wszystkim do powstawania błędów i problemów z rozbudową serwisu. Ilość kodu na stronie stanowi wizytówkę programisty i określa jego doświadczenie.
Wyświetlanie jak najbardziej dopasowanych wyników do zapytania użytkownika oraz wybranie spośród nich najwartościowszych stron – to nadrzędy cel Google. Za jego realizację odpowiadają dwa flagowe algorytmy – Pingwin i Panda. Jeśli chcemy osiągać czołowe wyniki, z pewnością powinniśmy się z nimi zapoznać.