Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
19.05.2016 | czas czytania: 5 min | Web Design | autor: Artefakt

Nowy test zgodności serwisów z urządzeniami mobilnymi

Nowy test zgodności serwisów z urządzeniami mobilnymi

Google w ciągu ostatnich kilku miesięcy kładzie duży nacisk na wyszukiwania mobilne i poprzez swoje działania wymusza na właścicielach domen wdrażanie wersji serwisów kompatybilnych z urządzeniami przenośnymi. Mamy już za sobą dwie duże aktualizacje algorytmu mobilnego oraz wprowadzenie technologii AMP ułatwiającej dostosowanie serwisu do smartfonów i tabletów.

 

Obecnie gigant z Mountain View postanowił ułatwić deweloperom weryfikację swojego serwisu pod kątem mobilności i odświeżyć działający od 2014 roku test mobile-friendly, który w nowej odsłonie ma być bardziej przejrzysty i dający więcej przydatnych informacji na temat zmian, które powinny zostać wprowadzone w serwisie. Nowy test zgodności ma być także szybszy od swojego poprzednika.

Tak prezentuje się stary test:

Test zgodności

Tak wygląda raport wygenerowany przez nowe narzędzie:

Artefakt test zgodności

Zaktualizowane narzędzie dostarcza nam dokładnie tych samych informacji, do których mieliśmy uprzednio dostęp. Zmieniła się jednynie forma prezentacji danych, które usystematyzowano. Nowy design pozwala na szybkie zapoznanie się z komunikatami i podjęcie działań naprawczych.

Nowy test Google mobile-friendly jest dostępny pod adresem https://search.google.com/test/mobile-friendly.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Dane liczbowe z sitemapy 20.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Co to jest Sitemapa i jak ją stworzyć?

Nie masz pewności, czy Twoja strona jest dobrze widoczna dla Google? Możliwe, że brakuje jej ważnego elementu np. mapy witryny, czyli tzw. Sitemap. To nic innego jak specjalny plik, który ułatwia wyszukiwarkom indeksowanie wszystkich podstron serwisu. Brzmi technicznie? Spokojnie: stworzenie Sitemapy jest prostsze, niż myślisz. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, czym dokładnie jest Sitemapa, dlaczego warto ją mieć i jak ją szybko przygotować, nawet bez zaawansowanej wiedzy technicznej. Czytaj więcej
dane liczbowe 16.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Jak stworzyć plan marketingowy, który przyniesienie korzyści?

W 2025 roku skuteczny plan marketingowy to nie tylko dokument — to dynamiczne narzędzie, które decyduje o przewadze konkurencyjnej. Według raportu Nielsen, aż 72% globalnych marketerów planuje zwiększyć budżety reklamowe, koncentrując się na kanałach cyfrowych, takich jak CTV, wyszukiwarki i media detaliczne. Jednocześnie 91% specjalistów uznaje marketing oparty na danych za istotny dla osiągnięcia sukcesu, a 70% liderów biznesu przewiduje, że sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje personalizację i doświadczenia klientów w ciągu najbliższych lat. W tym artykule pokażemy, jak krok po kroku stworzyć plan marketingowy, który nie tylko odpowiada na te wyzwania, ale także przynosi realne korzyści biznesowe. Czytaj więcej
wykres z danymi 13.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Co się sprzedaje w Polsce i dlaczego?

Polski rynek sprzedaży detalicznej rośnie w siłę. Największy wzrost sprzedaży dotyczył pojazdów samochodowych, motocykli i części (o 22%) oraz paliw (o 13,1%) . W e-commerce dominowały kategorie takie jak moda, kosmetyki, produkty farmaceutyczne oraz elektronika. Popularność zyskały również produkty ekologiczne i zdrowa żywność, co odzwierciedla zmieniające się preferencje konsumentów. Z tego artykułu dowiesz się, co się najlepiej sprzedaje w Polsce. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt