Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
26.02.2016 | czas czytania: 5 min | EPR | autor: Artefakt

Kocham, lubię, smuteczek, czyli nowe emocje na Facebooku

Kocham, lubię, smuteczek, czyli nowe emocje na Facebooku

Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się „polubić” na Facebooku jakąś wiadomość, choć była ona dla Was smutna bądź wstrząsająca?  Baczny obserwator internetowego świata z pewnością niejednokrotnie zwracał uwagę na sytuację, w której użytkownicy, chcąc wyrazić solidarność dotyczącą przykrego wpisu (takiego jak np. czyjaś śmierć czy katastrofa), wciskali przycisk „lubię to”, który zupełnie nie odpowiadał emocjom towarzyszącym opisywanemu statusowi.

Emotikony na Facebooku

Facebook wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich użytkowników wprowadził paletę emotikonek, dzięki którym możliwe jest wyrażanie emocji towarzyszących odbieranej przez użytkownika treści. Od teraz Facebook pozwala nie tylko „lubić” prezentowane treści ale również „kochać” je oraz wyrażać: zachwyt, śmiech, smutek i złość.

Zmiany z pewnością wpłyną na jakość treści prezentowanych na Facebooku, ze względu na możliwość wyrażenia dezaprobaty związanej z daną treścią. Nie da się również ukryć, że w miarę rozwoju platformy użytkownicy Facebooka coraz rozważniej zaczęli rozdawać „lajki”. Poszerzenie spektrum reakcji może prowokować do zwiększonego zaangażowania i pozwoli na zróżnicowanie wartości poszczególnych postów dla odbiorców.

Najbliższe miesiące pokażą w jaki sposób specjaliści ds. social media będą potrafili wykorzystać nowe rozwiązania w komunikacji marek. Wprowadzenie „Reactions” niesie ze sobą zagrożenia  ale również  szanse na nowatorskie i angażujące wykorzystanie narzędzia.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Pani pracująca na tablecie 11.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

Co oznacza Customer Experience? Definicja i najważniejsze elementy

Czy wiesz, że 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia?* W czasach, gdy produkty i ceny stają się coraz bardziej podobne, to właśnie doświadczenie klienta decyduje o wyborze marki. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w zarządzanie doświadczeniem, czyli CXM (Customer Experience Management), by budować przewagę konkurencyjną i dostarczać wartościowe doświadczenia dla klientów. W tym artykule wyjaśniamy, czym dokładnie jest pojęcie doświadczenia klienta, jak wygląda projektowanie doświadczeń klienta oraz jakie są najważniejsze kroki do ich optymalizacji. Dowiesz się również, dlaczego kształtowanie pozytywnych doświadczeń to strategia, która realnie wpływa na lojalność klienta, jego satysfakcję i wyniki Twojego biznesu. Czytaj więcej
_ Jak zarezerwować domenę internetową 07.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Domeny/hosting

Jak zarezerwować domenę internetową i po co?

Zaczynasz działalność w internecie i nie wiesz, od czego zacząć? Jednym z pierwszych kroków jest zarezerwowanie domeny internetowej. Dlaczego to takie ważne? Bo w sieci, podobnie jak w świecie rzeczywistym, adres to fundament Twojej obecności. Oto przewodnik, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces rejestracji domeny – prostym językiem, z przykładami i wskazówkami dla przedsiębiorców. Czytaj więcej
automatyzacja procesów marketingowych dzięki AI 04.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Automatyzacja procesów marketingowych za pomocą AI krok po kroku

Każda kampania marketingowa działa idealnie, treści tworzą się same, a Twoi klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują, zanim jeszcze o to zapytają. Brzmi jak futurystyczna wizja? W rzeczywistości to już się dzieje. Dzięki automatyzacji procesów marketingowych i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu, firmy zyskują przewagę konkurencyjną, zwiększają skuteczność kampanii i zmniejszają koszty. W tym artykule pokażemy Ci, jak krok po kroku wdrożyć AI w działaniach marketingowych, by zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt