Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu.
Czytaj więcej
Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP!
Czytaj więcej
Analiza słów kluczowych to jeden z ważniejszych etapów pozycjonowania serwisu www. Jego celem jest dobranie fraz, dzięki którym serwis osiągnie wysokie i stabilne pozycje w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
Google przygotowało materiał wideo - poradnik: Jak zatrudnić agencję SEO? Artefakt spełnia wszystkie wytyczne, o których wspomniała Maile Ohye, Developer Programs Tech Lead. Sprawdź, co rekomenduje Google.
Czytaj więcej
Filtr wyszukiwarki nakładany jest przez Google na strony, które stosują nieetyczne metody zdobywania popularności w internecie. Np. niskiej jakości linki mogą powodować nałożenie filtra ręcznego lub algorytmicznego na witrynę.
Czytaj więcej
Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP.
Czytaj więcej
Ruch na stronie to liczba użytkowników, którzy pojawili się w serwisie w określonym czasie. Analiza odwiedzalności witryny jest możliwa m.in. dzięki Google Analytics.
Czytaj więcej
Wpisując daną frazę, można otrzymać inną listę wyników wyszukiwania. Od czego zależy ranking domen w SERP? Znaczenie ma nasza lokalizacja, rodzaj urządzenia, pliki cookies, indywidualne preferencje, data center lub dodatkowe boksy wśród organicznych wyników wyszukiwania.
Czytaj więcej
Algorytm wyszukiwarki internetowej to zbiór zasad odpowiadających za kolejność domen w wynikach wyszukiwania. Czynniki rankingowe wpływają na pozycje w stron internetowych w SERP.
Czytaj więcej