Co wybrać, dostosowując serwis do urządzeń mobilnych - wersję responsywną czy mobilną? Która z nich niesie większe możliwości pod kątem SEO? Czy warto zainteresować się również technologią AMP?
Czytaj więcej
Polski Sąd Administracyjny rozstrzygnął sprawę biznesmena z Olsztyna, który walczył z Google. Mężczyzna domagał się usunięcia stawiającego go w negatywnym świetle wyniku wyszukiwania oraz odszkodowania wysokości 10 tys. zł.
Czytaj więcej
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?
Czytaj więcej
Google wprowadziło kolejną funkcjonalność: mikrodane w wyszukiwarce grafiki. Ich odpowiednie wdrożenie pozwala na wyróżnienie zdjęć wśród wielu obrazków w Google Image.
Czytaj więcej
Do wyników wyszukiwania po dwóch latach wróciły emoji. Piktogramy pojawiają się tylko wtedy, gdy w znaczniku Title ikona zostanie ustawiona i użytkownik wpisze do wyszukiwarki zapytanie z wyrażeniem "emoji".
Czytaj więcej
Ile słów kluczowych można pozycjonować na jednej stronie internetowej? Czy lepiej kierować się zasadą im więcej, tym lepiej, a może należy wybrać tylko te frazy, które określają główną tematykę serwisu? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!
Czytaj więcej
Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną.
Czytaj więcej
Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania.
Czytaj więcej