23.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Zaplecze
Zaplecze do pozycjonowania to zbiór stron wykorzystywanych przez specjalistów SEO w procesie pozycjonowania. Zaplecze musi być oparte o unikalny content - treści, grafikę, wideo.
Czytaj więcej
23.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Nowe wytyczne Google Moja Firma dotyczące firm działających na danym obszarze
Przedsiębiorcy nie posiadający fizycznej siedziby, a świadczący usługi u klienta, muszą zastosować się do nowych wytycznych Google Moja Firma, aby posiadać wizytówkę Google Maps zgodną z regulaminem.
Czytaj więcej
22.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Indeks wyszukiwarki internetowej
Indeks wyszukiwarki jest zbiorem stron, które wyszukiwarka przeanalizowała pod kątem występowania słów kluczowych i które trafiły do jej zasobów. Każdy zaindeksowany serwis ma szansę pojawić się w wynikach wyszukiwania na określone zapytanie użytkownika.
Czytaj więcej
21.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Wyszukiwarka internetowa
Wyszukiwarka internetowa pomaga użytkownikom w dotarciu do interesujących ich informacji. Z kolei dzięki niej przedsiębiorcy mogą dotrzeć do potencjalnych klientów i zainteresować ich swoją ofertą.
Czytaj więcej
15.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Co to jest SERP? – Wyniki wyszukiwania
Lista stron internetowych ukazujących się w wyszukiwarce w określonej kolejności po wpisaniu w niej szukanego słowa kluczowego.
Czytaj więcej
15.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Boks people also ask w wynikach wyszukiwania
Przeglądając wyniki wyszukiwania, można zobaczyć boks people also ask. Google w ten sposób podpowiada, jakie zapytania powiązane z wpisanymi przez nas frazami lub słowami, wpisują do wyszukiwarki inni użytkownicy.
Czytaj więcej
13.02.2017
|
czas czytania: min
|
SEO
5 portali społecznościowych, które pomogą SEO!
Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów?
Czytaj więcej
10.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP
Technologia AMP dalej się rozwija. Kolejną nowością jest button z ikoną kotwicy / linka, za pomocą którego można skopiować i udostępnić bezpośredni link URL do strony w technologii AMP.
Czytaj więcej
05.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords
Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę